První kniha o závodnících a závodech ve Švýcarsku 1950 -2005
- Jirka Pollak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: 16 Dec 2005, 12:40
- Kontaktovať užívateľa:
Blava - Bern...Doprava po železnici
Ahoj "kluci", pokud se nechcete kochat alpama, tak to zkuste po předchozí kalkulaci jednou jako já, když chci jet prckem např. do Mikulova nebo dokonce k mému doktorovi na léčení Autobiachi do Borského Mikuláše: zajedu z Zúrichu 110 km do Feldkirchu (hranice Schweizu a Rakouska) dám autíčko na vlak, zalehnu do postýlky a ráno se budím (snídaně inkl.) ve Vídni. Cena za auto je ca. 60 EU, plus lístek. Rozhodně lepší, než sedět den za volantem.
Při registraci jsem vyplnil, že mám homepage, a protože jinou nemám, je tam ta zmíněná "reklama".
Lubošovi jsem nechal pověsit na tuto stránku Tatry a Carlose posím, aby mě vysvětlil, soukromě, proč má tu fotku Ratha...
Při registraci jsem vyplnil, že mám homepage, a protože jinou nemám, je tam ta zmíněná "reklama".
Lubošovi jsem nechal pověsit na tuto stránku Tatry a Carlose posím, aby mě vysvětlil, soukromě, proč má tu fotku Ratha...
- Prílohy
-
- Z Curychu prckem na Moravu a Slovensko...
- Prcek na Morave.jpg (58.71 KiB) 3376 zobrazení
- Jirka Pollak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: 16 Dec 2005, 12:40
- Kontaktovať užívateľa:
Nádraží ve Vídni - odjezd do Feldkirchu
Westbahnhof je známé nádraží, leží na okružním boulevardu Vídně a každý pasant směr k nádraží zná a určitě rád ukáže.
Okolo nádraží samotného jsou ukazovatele, ne zrovna přímá cesta vede k vlaku...vjezd je z ulice kolmé na tu zmíněnou Okružní ulici. Pak se podle šipek probojujete průjezdem až k vlaku, neleknout se, klidně mezi lidmi po peronu. Viz připojený plánek.
Místo pro auto musí být rezervováno předem, zvláště v letních měsících. Kabriolety musí být umístněny ve spodní řadě. Pro osoby je výběr, cesta v sedě, nebo couchet (4, nebo 6 lidí), nebo postel (po dvou).
Doporučuji couchet, inkl. skromné snídaně, není o moc dražší než normální lístek. Já si vždy beru vlastní polštářek.
Tato alternativa mě připadá rozumější než ty "hektolitry" spotřebovaného benzínu a únava za volantem. Ve vlaku se dá před spánkem navíc docela slušně posedět u vínka...
Okolo nádraží samotného jsou ukazovatele, ne zrovna přímá cesta vede k vlaku...vjezd je z ulice kolmé na tu zmíněnou Okružní ulici. Pak se podle šipek probojujete průjezdem až k vlaku, neleknout se, klidně mezi lidmi po peronu. Viz připojený plánek.
Místo pro auto musí být rezervováno předem, zvláště v letních měsících. Kabriolety musí být umístněny ve spodní řadě. Pro osoby je výběr, cesta v sedě, nebo couchet (4, nebo 6 lidí), nebo postel (po dvou).
Doporučuji couchet, inkl. skromné snídaně, není o moc dražší než normální lístek. Já si vždy beru vlastní polštářek.
Tato alternativa mě připadá rozumější než ty "hektolitry" spotřebovaného benzínu a únava za volantem. Ve vlaku se dá před spánkem navíc docela slušně posedět u vínka...
- Prílohy
-
- Westbahnhof.doc
- Plánek okolí Westbahnhof Wien
- (213.5 KiB) 155 stiahnutí
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 60 neregistrovaných