Tatra 128 a spol.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Téda, já jsem očekával malou brožurku, ale koukám, že naučit se pouštět světla a vyměňovat olej u takové kraksny je skoro stejně náročné jako provést generálku... Ta dílenská příručka má sotva 500 stránek...
Nevím jestli někdo by měl nějaké nadstandardní požadavky na kvalitu, udělej to, jak ti to nejrychleji a nejlépe půjde. Já takové běžné materiály, kde jsou i fotografie skenuji v plných barvách nebo ve stupních šedi, většinou 150dpi a formát stačí jpg.
Nevím jestli někdo by měl nějaké nadstandardní požadavky na kvalitu, udělej to, jak ti to nejrychleji a nejlépe půjde. Já takové běžné materiály, kde jsou i fotografie skenuji v plných barvách nebo ve stupních šedi, většinou 150dpi a formát stačí jpg.
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
To je T128 fakt takhle vysoka
Podle dokumentace ma mit na vysku 2850mm a T813 kolos "pouhych" 2780mm pres kabinu, ale docela me to prekvapilo...
Pri te prilezitosti bych mel 2 otazky:
1. Jak ma T128 udelany ram pod korbou ? To jsou nejake derovane vysoke traverzy ?
2. Jaky je vnejsi prumer pneumatiky 12x20", kterou ma mit obutou ? Je to cca 112cm ?
Podle dokumentace ma mit na vysku 2850mm a T813 kolos "pouhych" 2780mm pres kabinu, ale docela me to prekvapilo...
Pri te prilezitosti bych mel 2 otazky:
1. Jak ma T128 udelany ram pod korbou ? To jsou nejake derovane vysoke traverzy ?
2. Jaky je vnejsi prumer pneumatiky 12x20", kterou ma mit obutou ? Je to cca 112cm ?
- Prílohy
-
- t128_t813.jpg (55.02 KiB) 15559 zobrazení
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
To auto je fakt vysoký. Když se na něj podíváš v reálu nebo i na fotce, tak je to vidět, hlavně ta korba je dost vysoko.
Fotku rámu bych hledal asi dlouho, ale děr jsem si snad nikdy nevšiml, no fakt nevím.
112 cm odpovídá 100% profilu, no zhruba by to tak mohlo být. Pokud bys na tom měl gumy ojetý, tak seš hned o několik cm jinde...
Fotku rámu bych hledal asi dlouho, ale děr jsem si snad nikdy nevšiml, no fakt nevím.
112 cm odpovídá 100% profilu, no zhruba by to tak mohlo být. Pokud bys na tom měl gumy ojetý, tak seš hned o několik cm jinde...
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Lubos: ty diry jsou videt tady:
http://www.tatraportal.sk/popisky/t128/t128_13.jpg
http://www.tatraportal.sk/popisky/t128/t128_16.jpg
a i na T130:
http://www.tatraportal.sk/popisky/t130/t130_01.jpg
na T111 jsou "zavareny", resp. jsou to jen prolisy.
Ondrej: diky za tuhle fotku, motor musim posadit o neco vyse
gumy, gumy, gumy ... s tim mam porad problem . Sirka behounu na modelu je ted tech 12" (cili 30.5cm), ale je fakt, ze to vypada sirsi. Navic na T130 mi pripada, ze jeji gumy jsou jeste vyssi.
Ty "traverzy" musi byt ale dost vysoke, kdyz uvazim, ze to v podstate lezi temer na hornim urovni trubky (+cca 10cm) a poloha plosiny korby je cca 1.4m nad zemi. Takhle to vychazi na nejakych 0.5m ! Je to vubec mozne ?? Nemate nekdo prosim aspon zjednoduseny vykres ?
http://www.tatraportal.sk/popisky/t128/t128_13.jpg
http://www.tatraportal.sk/popisky/t128/t128_16.jpg
a i na T130:
http://www.tatraportal.sk/popisky/t130/t130_01.jpg
na T111 jsou "zavareny", resp. jsou to jen prolisy.
Ondrej: diky za tuhle fotku, motor musim posadit o neco vyse
gumy, gumy, gumy ... s tim mam porad problem . Sirka behounu na modelu je ted tech 12" (cili 30.5cm), ale je fakt, ze to vypada sirsi. Navic na T130 mi pripada, ze jeji gumy jsou jeste vyssi.
Ty "traverzy" musi byt ale dost vysoke, kdyz uvazim, ze to v podstate lezi temer na hornim urovni trubky (+cca 10cm) a poloha plosiny korby je cca 1.4m nad zemi. Takhle to vychazi na nejakych 0.5m ! Je to vubec mozne ?? Nemate nekdo prosim aspon zjednoduseny vykres ?
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
pred niekoľkými týždňami som bol v dielni, kde sa renovovala tá modrá krásavica, vtedy som ten rám pekne videl, lebo korba bola ešte dolu, presne si to žiaľ nepamätám, ale zdá sa mi, že boli to také dosť vysoké "traverzy", pričom výška bola najvyššia v strede a ku krajom sa mierne zmenšovala od spodu hore, boku boli na nich otvory - presnejšie si to žiaľ nepamätám a nefotil som to
rám T111 by mal byť odfotený v tej knihe od Z.Kleinhampla Nákladní automobil 10 tun T111...
šírka pneumatík sa udáva v ich najširšom mieste, behúň je vždy užší, niekedy o dosť (čím vyšší profil, tým sa robí užší)
rám T111 by mal byť odfotený v tej knihe od Z.Kleinhampla Nákladní automobil 10 tun T111...
šírka pneumatík sa udáva v ich najširšom mieste, behúň je vždy užší, niekedy o dosť (čím vyšší profil, tým sa robí užší)
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
tak to bude ono, diky . Tato zakladni informace mi chybela.ondrej napísal: šírka pneumatík sa udáva v ich najširšom mieste, behúň je vždy užší, niekedy o dosť
Kruhove otvory v ramu: predpokladam, ze jsou tam 3 velke a jeden mensi ke konci - jinak se mi to tam nechce vejit i s dirou pro nahradni kolo .
To presne vychazi - tam je totiz na trubce ta pricka, o kterou se svou horni casti opiraji pulelipticka listova pera zadni napravy. O tom svazovani jsem ale nevedel.ondrej napísal: pričom výška bola najvyššia v strede a ku krajom sa mierne zmenšovala od spodu hore
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Ondrej: detail tech der, jak mi vysly. Trochu se to kryje s temi bednami okolo (teda bednou a krytem nadrze)
All:
* vuz je zobrazen v paralelnim promitani = nehledejte v tom perspektivu
* doufam, ze na leve strane vozu jsou kola presazena o par cm dopredu vuci prave strane. Nebo je to naopak ?
All:
* vuz je zobrazen v paralelnim promitani = nehledejte v tom perspektivu
* doufam, ze na leve strane vozu jsou kola presazena o par cm dopredu vuci prave strane. Nebo je to naopak ?
- Prílohy
-
- zleva
- t128l.jpg (33.92 KiB) 15463 zobrazení
-
- Jedna pulka ramu. Ta velka dira je na nahradni kolo. 4 velke diry a jedna mensi uz mi prisly moc...
- t128dil_ramu.jpg (7.85 KiB) 15463 zobrazení
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní