Napísané: 01 Feb 2006, 17:58
AT: tatra vyjímečná nebyla. Tatra 77 měla výhodu v použití zcela "nové" konstrukce podvozku a uložení motoru což například Wikov 35 Kapka neměl. Většina pokusů automobilek o aerodynamické vozy ze začátku 30tých let ztroskotal právě na šasí vozu. Karosérii protáhnout a zaerodynamičnit nebyl až takový problém, ale zkonstruovat podvozek pro aerodynamický vůz už asi tak lehké nebylo. A právě u T-77 se to konstruktérům povedlo.
Jinak osobně si myslím, že aerodynamické vozy tatra jsou pěkné, ale kdybych si měl vybrat mazi T-87 a T-75 šestisedadlovou lim, beru T-75! Tatra 75 je velice elegantní vůz a navíc šestisedadlových verzí T-75 se vyrobilo pouze 313 kusů v letech 1936 až 1938.
A jinak kolik šestimístných T-75 jste viděli např. na srazu v Bečvách? a kolik tam bylo T-87...
Jinak osobně si myslím, že aerodynamické vozy tatra jsou pěkné, ale kdybych si měl vybrat mazi T-87 a T-75 šestisedadlovou lim, beru T-75! Tatra 75 je velice elegantní vůz a navíc šestisedadlových verzí T-75 se vyrobilo pouze 313 kusů v letech 1936 až 1938.
A jinak kolik šestimístných T-75 jste viděli např. na srazu v Bečvách? a kolik tam bylo T-87...