Strana 3 z 3

Napísané: 01 Feb 2006, 17:58
od užívateľa Michael
AT: tatra vyjímečná nebyla. Tatra 77 měla výhodu v použití zcela "nové" konstrukce podvozku a uložení motoru což například Wikov 35 Kapka neměl. Většina pokusů automobilek o aerodynamické vozy ze začátku 30tých let ztroskotal právě na šasí vozu. Karosérii protáhnout a zaerodynamičnit nebyl až takový problém, ale zkonstruovat podvozek pro aerodynamický vůz už asi tak lehké nebylo. A právě u T-77 se to konstruktérům povedlo.

Jinak osobně si myslím, že aerodynamické vozy tatra jsou pěkné, ale kdybych si měl vybrat mazi T-87 a T-75 šestisedadlovou lim, beru T-75! Tatra 75 je velice elegantní vůz a navíc šestisedadlových verzí T-75 se vyrobilo pouze 313 kusů v letech 1936 až 1938.
A jinak kolik šestimístných T-75 jste viděli např. na srazu v Bečvách? a kolik tam bylo T-87...

Napísané: 01 Feb 2006, 18:17
od užívateľa Michael
...

Napísané: 02 Feb 2006, 00:30
od užívateľa DRracer
Michael: na obou obrazkach je T75 model 1935 nebo 1936, ze ;)
A pekna je, takova uhlazena - zadne zbytecne vybouleniny.

Napísané: 02 Feb 2006, 10:58
od užívateľa Michael
DR napsal: A pekna je, takova uhlazena - zadne zbytecne vybouleniny - přesně tak. Jednoduchá krása je právě to co mám na tatrách rád.
Pro mne osobně je nejpovedenější karosérie čtyřmístné limuzíny T-75 a T-57A roadster. Ovšem to neporovnávám s T-77 atd...

Napísané: 02 Feb 2006, 12:34
od užívateľa Mojžo
Veľmi, veľmi pekný dizajn, skutočne. Jedna z najkrajších karosérii tohoto starého štýlu

Napísané: 15 Apr 2006, 17:31
od užívateľa Michael
Audi Front jako hračka.

Napísané: 16 Apr 2006, 12:35
od užívateľa c.h.a.p.m.a.n
Ten "Hurvínek" vyzerá velmi pekne... Robil sa aj seriovo,alebo zas len 3kusy a šmitec... kolko ich bolo cca. vyrobených?

Napísané: 16 Apr 2006, 13:48
od užívateľa Michael
Určitě se vyráběl sériově.
Řekl bych, že se vyrobilo kolem 300 kusů.

Napísané: 27 Máj 2006, 16:20
od užívateľa Karel
Trocha Francouzké elegance. :wink:

Napísané: 27 Máj 2006, 16:22
od užívateľa Karel
A jedna ,, klasika ,,

Napísané: 27 Máj 2006, 19:14
od užívateľa Karel
A ještě Švédský pohled na věc.

Napísané: 27 Máj 2007, 09:24
od užívateľa Karel
Dalo by se říct že i toto je aerodynamické (tedy pouze v otevřené verzi). Zajímavé je rovněž to že přední nápravu tvoří dvě příčná listová pera :!: a motor pohánějící zadní nápravu je uložen vzadu :!: .