TATRA 75
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 14
- Dátum registrácie: 28 Sep 2013, 13:59
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 75 1937 ex Wehrmacht,Sd.Kfz 221,Horch P2M,BMW R71
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
kluci já sem rád že to auto mam kompletní a fakt nebudu shánět jinej karburátor jen kvůli tomu že možná nevyjel s autem s fabriky .Jen rok jsem sháněl ten Jikov a ještě za pálku a jsem rád že ho mam . Já si zakládám na funkčnosti a jestli někdo vyměnil karburátor třeba ve 40 roce za tento že to s nim lépe jede tak je u mě k autu originál tenhle co v něm je třeba" 72let než ten co tam byl 2 roky " Auto nebude leštěnka ale pujde zase do dunkelgrau barvy . Už ted má zrenovované disky s WH pneu protože bude jezdit i na méně zpevněných cestách . (ne v terénu) Hlavní bude sprovoznit bud ten neo ten karburátor aby to bylo spolehlivé. Spotřeba mně nezajímá (panzer bere 35-50) takže 13litrů je nic a nebudu s tim jezdit 200km denně do zaměstnání
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Já si nemyslím, že by ten Solex nebo Jikov byl nějak výrazně technicky výš než je Zenith a ve většině aut Ty Zenithy byly. Pokud se měnilo, tak zcela jistě jen kvůli té úspoře paliva. Žádný jiný důvod tam není. Ale je to samozřejmě něčím vykoupené. Díky Zenithu si to auto benzin vychutnává po douškách ,ale motor dostává to, co dostat má..
- lukas.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 01 Máj 2009, 23:03
- Tatry, ktoré vlastním: samá T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Na tomto dobovém videu z konce války projede několikrát T75 cabrio. Možná jedny z prvních záběrů T75 v barvě. Cca od 8. minuty videa.
http://www.youtube.com/watch?v=1My_NQmJAUc
http://www.youtube.com/watch?v=1My_NQmJAUc
- Tatra 75
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 05 Sep 2005, 18:32
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Neviete mi niekto nafotiť ako je ovládaný palivový ventil ovládaný z palubovky . Kľudne to môže byť aj z Tatry 57 . A ešte ručný plyn ,ale ten len zo 75 na 57 je iný.
Ďakujem za ochotu.
Ďakujem za ochotu.
- Tatra 75
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 05 Sep 2005, 18:32
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Dik aj za to ,ale mne sa jedná o celý systém ,lebo ventil z nádrže a otvor na palubovke nie sú v osi.
- T57Becko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 19 Nov 2011, 19:22
- Tatry, ktoré vlastním: T 57B
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
co som mal doma T57 cistu tak to v osi bolo , ak to nieje vela mozno by sa dal pouzit klb
- Tatra 75
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 05 Sep 2005, 18:32
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Nemá nikto aj foto ako to je v interiéri ?
- Tatra 75
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 05 Sep 2005, 18:32
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Ešte jedna otázka. Nemáte niekto cenník nových automobilov Tatra 75 z tridsiatych rokov ? Prípadne originály faktúr za nové auto ?
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 03 Dec 2012, 19:26
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám T 75 cabrio 1936 T 75 Limosine 1938 a T 603 - 2 1970
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
zdravim panove mam prosbu neviete niekto o 3 pakovej prevodovke rychlobeh + volnobeh a radicka viem ze ich bolo malo len ci nahodou niekto nevie pripadne mam zaujem aj o prevodovku s rychlobehom diky
- lukas.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 01 Máj 2009, 23:03
- Tatry, ktoré vlastním: samá T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Tohle je volnoběžka.http://auto.bazos.cz/inzerat/40233427/N ... -Tatra.php
Bacha na jiné rozměry rour při montáži všemožných převodovek na T75, aby pak smontovaný podvozek seděl na kastli
Ta trojpáková převodovka je něco extra, taky jsem to moc chtěl, ale řezat kvůli tomu rouru a kardan jsem pak vyhodnotil jako blbost.
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 03 Dec 2012, 19:26
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám T 75 cabrio 1936 T 75 Limosine 1938 a T 603 - 2 1970
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
zdravim potreboval by som rozdelovac na T 75 palmagneton, bosch, scintilla len plne funkcny diky ak ma niekto rad by som kupil diky
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 03 Dec 2012, 19:26
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám T 75 cabrio 1936 T 75 Limosine 1938 a T 603 - 2 1970
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Zdravim pani mam prosbu generálkujeme motor T 75 ak mi vie niekto z vas poradiť nastavenie rozvodu jedna sa o reťazový rozvod aký je presný pomer reťaze voči sukoliu nakolko je tam uz asi 10 značiek kolesa a reťaz dávame novú no značka je len na veľkom reťazovom kolese a na malom nieje viete mi poradit ak mate skusenosti diky diky pripadne mi to napiste na mail: vtcsenkvice@centrum.sk
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Když už to nepůjde jinak, tak čistě mechanicky. 1. válec natočit do HÚ (horní úvrať, kdy má pálit svíčka) k tomu musí bejt oba ventily zavřený. Když si to tak natočíš, tak zuby do kerejch má řetěz padnout už najdeš. Rozdělovač by měl mít už kontakt rozepnutej a palec natočenej pod vývodem pro 1. válec. (Ale to asi ještě nemáš osazený.)
Přeju mhoho zdaru.
Přeju mhoho zdaru.
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 03 Dec 2012, 19:26
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám T 75 cabrio 1936 T 75 Limosine 1938 a T 603 - 2 1970
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
diky za radu no nakoniec sme sa z toho vycvicili priucka k T 75 je na dve veci pretoze tam sa jedna o prvý typ motora s pertinaxovými kolesami takze na dve veci nakoniec sme sli postupom a uvidime ako to dopadne.
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Zdravím chcem sa opýtať či niekto nevie o aký rok sa jedna práve som sa stal novým majiteľom T75 na skrini je rok 38 ale nesedi z čislom motora, ale aj ten sa mi zdá že je asi 37 rok. Aké číslo je na sedačke? Je to kompletačne čislo? Keďže to už niekto začal robiť a nedokončil tak som nenašiel žiadne čisla na výdreve bola obrúsena a asi aj čisla sa už nedochovali. Ďakujem za rady a ak by mal niekto nejake diely tak uvítam je tam toho dosť čo chýba.
- lukas.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 01 Máj 2009, 23:03
- Tatry, ktoré vlastním: samá T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Kastle je rok 34 nebo 35, zadek kastle už někdo asi předělával, motor je i podle některých znaků spíš od roku 36 a výše. Motory a celé vozy T75 mají v jednotlivých letech odlišnosti (jiné hliníkové odlitky, přední kapota, rozvod ozub. koly nebo řetěz, palubka dřevo nebo plech, volanty apod). Chtělo by to víc podrobnějších fotek motoru a jaký má rozvod. A i to může být houby platné neboť i když jsou některé díly jiné, tak to lze kombinovat. Držel bych se kastle - tam je to tutově rok 34, 35. Ale volant zas vypadá na pozdější léta. Motory z prvních let výroby stály za prd (použité slitiny, kvalita, konstrukční mouchy), tak je úplně normální, že jsou i v autech z prvních let výroby pozdější motory. Sehnal bych si akorát jinou skříň ventilátoru, aby to vypadalo dobově a vykašlal bych se na to. Na skříních ventilátoru z prvních let výroby nejsou štítky. Pak lze také něco určit podle převodovky - první roky výroby mají volnoběh nebo volnoběh zároveň s rychloběhem, u posledních let výroby zhruba od roku 36 se spíš vyskytuje už jen samotný rychloběh.
- Jano 57B,603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 25 Jan 2010, 17:58
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A polokabrio, T57A lim., T75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 75
Vďaka za info, samozrejme to chcem podla karosérie lebo tá je pôvodná a motor, volant alebo iné diely tu už mohol niekto za tie roky vymeniť. Motor tam je holý blok takže budem zháňať druhy a preto potrebujem vedieť na aký rok to zháňať. Prevodovka ma len jednu páku žiadny rychlobeh ani volnobeh tu nevidím alebo tam len chýba ta páčka? Pozrite ešte raz foto. A tie čísla na sedačkách? čo sú to za čísla? Videl som ich aj na 57-kách a aj ja jednu sedačku mám asi z čistej 57 a tiež je tam ten štítok z čislom. A ešte ohľadom prednej kapoty prečo sú delene blatniky od nášľapu keď sa dvíha len kapota bez blatnikov? A aj ta má prvý prelis ako na 6 miestnej nejde ďalej do A stlpika, tu tiež už mohol niekto meniť, ako to ma byť originál? A ten zadok som pozeral aj z vnútra nikde nevidno aby to niekto menil dokonca som zo zadu tu sivú farbu zotrel a je pod ňou tmava zelena ale aj ta nieje pôvodná pod ňou je taka svetla zelena niečo ako na V3S kach. Takže je to asi od výroby nepredpokladám že to niekto po 2-3 rokoch keď už sa asi takto vyrábali išiel do Kopřivnice aby mu to prerobili, ale všetko je možne ale ak je to prerobene tak určite v závode lebo nikde nevidno žiadne zvary ani z vnútra. Cez vojnu to isto nikto neriešil a v 50 rokoch to asi nešiel riešiť do závodu lebo je to profesionálne urobené. Od ktorého roku mali také zadky? A prečo by to niekto takto prerábal veď praktickejšia je rezerva v zadu poprípade ak je v zadu kufor tak na ňom, toto je nepraktické rezervu pchať do auta za sedačky.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných