Prejazd cez polsko
Prejazd cez polsko
Aké máte skúsenosti s prejazdom cez polsko? Pár ludí ma varovalo pred prejazdom cez Warsavu. A aké máte skúsenosti s dlhými cestmi tatrou do "odlahlých" krajín, čo všetko pribalíte ako "povinnú výbavu" vozidla T613 na takúto cestu?
- Prílohy
-
- Plunge-Olomouc1.jpg (163.81 KiB) 7985 zobrazení
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Jezdim často do německa, zatím jsem s tatrou vždycky dojel.
Výbavu bych vzal: tyristor, cívku, regler, pumpu, rozdělovač (jestli máš navíc
karbec - klidně, zapalovací kabely - klidně).
Shodou okolností chci jet v půlce července do finska víceméně stejnou trasou. Nemá s cestou do Finska někdo nějaké žkušenosti?
Výbavu bych vzal: tyristor, cívku, regler, pumpu, rozdělovač (jestli máš navíc
karbec - klidně, zapalovací kabely - klidně).
Shodou okolností chci jet v půlce července do finska víceméně stejnou trasou. Nemá s cestou do Finska někdo nějaké žkušenosti?
Eda: tyristor, cívku-na jednej tatre máme "inštalované" dvojité zapalovanie, jedno je klasické a jedno favo, je to na prepínač ktorým sa určí naktoré zapalovanie to ide., regler - na ten som zabudol ., pumpu - nestačí membrána? (ale pre istou...)., karbec - na tým ešte budem rozmýšlat., zapalovací kabely - bežne mám v aute kábel od cievky, ale na takú vzdialenost by sa oplatilo zobrat aj nejaký najdhší.
dalej beriem kompresor na pneu, poriadnu brašnu plnú náradia, voltmeter, aspon 1l oleja, a teraz si neviem spomenút na niečo dalšie mám to napísané na papiery v práci....
dalej beriem kompresor na pneu, poriadnu brašnu plnú náradia, voltmeter, aspon 1l oleja, a teraz si neviem spomenút na niečo dalšie mám to napísané na papiery v práci....
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Tak zvládli sme to!! Od soboty do soboty sme najazdili 3156km trasa na obrázku merala 1180km včera sme vyrazili o 7mej z Plunge a o 22tej sme boli v Olomouci. Šoféroval som sám bez vystriedania...v celku sa to dá zvládnút docela v pohode. Spravili sme cca 1400 foiek z toho len tak cca 10 fotiek tatrofky.
Prejazd polska: docela kvalitné široké cesty, pozor na 70ku pred križovatkami (je ich tam ozaj moc)namerali mi 128 a chceli po mne včera 400 zlotých!!!! no nemali sme tak ma docela dost dlho natahoval , až ma pustil bez zaplatenie, že mám pekné auto..., prejazd cez Waršavu je otras tolko križovatiek, a na každej červená a na každej radit tak pri 3500ot za min(mám 5q!!!) na na každú natvrdo brzdit, to je ozaj brutál..., za waršavou sa treba naučit jazdit po polsky tj. predbiehat ked ide auto v protismere je normíl nééé, rýchlost stabilne okolo 140 , pozor za maketou policajného auta sú na 80% poliši a merajú!!! ...
Litva: krásne rovné široké cesty bez zatáčok kludne aj 5km nemusíte zatočit volantom to je zážitok , rýchlost sa snažia dodržovat len tam kde merajú... krásna príroda okolo cesty, neuverielné množstvo hmyzu, ...
Tatra: okrem kapaliny do ostrekovačov a dofúkania pneu a jasné že benzínu (odhadujem cca 380litrov) som nerobil nič. Raz mi došiel benzín...ručička bola ešte na začiatku červeného pola ... opotreboval som čudlík na ovládanie ventilátora klimy (už tam nedrží vobec), ale ináč ozaj tara šlapala na 613% som docela spokojný
K fotkám: chcel som fotku tatru a more a to sa mi nepodarilo ...nabudúce..
tatra na trajekte...
a tak dalej...
porovnanie aerodynamiky opel vs. tatra...
Prejazd polska: docela kvalitné široké cesty, pozor na 70ku pred križovatkami (je ich tam ozaj moc)namerali mi 128 a chceli po mne včera 400 zlotých!!!! no nemali sme tak ma docela dost dlho natahoval , až ma pustil bez zaplatenie, že mám pekné auto..., prejazd cez Waršavu je otras tolko križovatiek, a na každej červená a na každej radit tak pri 3500ot za min(mám 5q!!!) na na každú natvrdo brzdit, to je ozaj brutál..., za waršavou sa treba naučit jazdit po polsky tj. predbiehat ked ide auto v protismere je normíl nééé, rýchlost stabilne okolo 140 , pozor za maketou policajného auta sú na 80% poliši a merajú!!! ...
Litva: krásne rovné široké cesty bez zatáčok kludne aj 5km nemusíte zatočit volantom to je zážitok , rýchlost sa snažia dodržovat len tam kde merajú... krásna príroda okolo cesty, neuverielné množstvo hmyzu, ...
Tatra: okrem kapaliny do ostrekovačov a dofúkania pneu a jasné že benzínu (odhadujem cca 380litrov) som nerobil nič. Raz mi došiel benzín...ručička bola ešte na začiatku červeného pola ... opotreboval som čudlík na ovládanie ventilátora klimy (už tam nedrží vobec), ale ináč ozaj tara šlapala na 613% som docela spokojný
K fotkám: chcel som fotku tatru a more a to sa mi nepodarilo ...nabudúce..
tatra na trajekte...
a tak dalej...
porovnanie aerodynamiky opel vs. tatra...
- Prílohy
-
- IMGA0779.jpg (184.34 KiB) 7819 zobrazení
-
- IMGA0919.jpg (189.74 KiB) 7819 zobrazení
-
- IMGA0243.jpg (129.52 KiB) 7819 zobrazení
-
- IMGA0054.jpg (121.68 KiB) 7820 zobrazení
-
- IMGA0054.jpg (121.68 KiB) 7820 zobrazení
-
- IMGA0609.jpg (128.13 KiB) 7820 zobrazení
-
- IMGA0610.jpg (131.66 KiB) 7820 zobrazení
-
- IMGA0048.jpg (145.98 KiB) 7820 zobrazení
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Chceli 400 zlotich ja som mu hovoril, že mám len 50 zlt. potom neskor som išiel do auta a zoškrábali sme ešte 10euro a 10 litov,že ideme z 2 ýždnovej dovolenky a že nemáme peniaze...ak by nepolavil mali sme ešte 3OO eur v zálohe, to by stačilo ...
Hmmm...tá 70ka je dost ošemetná, nikto tam tých 7O neišiel každý tak ako ja ..., potom som si však začal viac všímat domácich a spozoroval som že pred križovakami uberú a snažia sa schovat za nejaké auto idúce pred nimi (to považujem za nebezpečnejšie)...
Na druhej strane tá 70ka má opodstatnenie lebo ked skočí červená (oranžová len žmurkne!! a už je červená) brzdí sa čo to dá
Už nemám žiadne fotky tatrofky
Hmmm...tá 70ka je dost ošemetná, nikto tam tých 7O neišiel každý tak ako ja ..., potom som si však začal viac všímat domácich a spozoroval som že pred križovakami uberú a snažia sa schovat za nejaké auto idúce pred nimi (to považujem za nebezpečnejšie)...
Na druhej strane tá 70ka má opodstatnenie lebo ked skočí červená (oranžová len žmurkne!! a už je červená) brzdí sa čo to dá
Už nemám žiadne fotky tatrofky
- Prílohy
-
- IMGA0917.jpg (200.09 KiB) 7723 zobrazení
Ja ked som prechadzal hranice s Tatrou, tak jeden rakusky colnik sa ma pyta, ze aky je to rok vyroby
Ked som isiel druhy krat, tak chceli vidiet kufor a fakt isli dozadu, stalo sa to aj nasmu policajtovi aj mojmu kamaratovi
A do tretice, ked som isiel cez rakuske hranice, tak jeden chcel vidiet, co mam za zadnymi sedadlami. Tak som mu dal dole operadlo, kdezto ja som v tom strese zabudol, ze potahy nemusim davat dole, ked chcem dat dole operadlo. Potom mi to doslo a dal som mu ho dole
Ked som isiel druhy krat, tak chceli vidiet kufor a fakt isli dozadu, stalo sa to aj nasmu policajtovi aj mojmu kamaratovi
A do tretice, ked som isiel cez rakuske hranice, tak jeden chcel vidiet, co mam za zadnymi sedadlami. Tak som mu dal dole operadlo, kdezto ja som v tom strese zabudol, ze potahy nemusim davat dole, ked chcem dat dole operadlo. Potom mi to doslo a dal som mu ho dole
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných