T613-3 z Bojnic 2005 na predaj
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
T613-3 z Bojnic 2005 na predaj
Ako tak dnes pozeram, nasiel som auto z tohtorocnych Bojnic (2. miesto) na predaj...
http://www.autovia.sk/search/includes/D ... rID=123503
http://www.autovia.sk/search/includes/D ... rID=123503
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Taktéž nemohu soudit stav přímo té inkriminované "trojky", ale Etiene, obecně vzato "obecná trojka", ve svém standardním stavu odpovídajím ceně, pořízená za cca 30000 SK či CZK nebude po investici cca 60000 rozhodně ve stavu "A1", spíše to bude dobrý začátek té repase. Opět jsme u toho, renovace (či repase do originálního stavu) není jen záležitost pár výhodně nakoupených dílů, laku udělanému ve stodole za 10000 včetně materiálu a podobně, ale taky vyjma desítek dalších detailů (jako je nové obutí,provozní náplně,povinné ručení, případně pojištění, dálniční známky,.....) stovek strávených hodin a mnoha naježděných kilometrů , než to budce konečně "ono". To je klasický problém "domácích" renovátorů, že si nedokáží ohodnotit vložený čas a svou práci, ale i ta práce má svou cenu a to ne malou-nezabývá-li se takový člověk renovací pracovně (tedy je např. pracovníkem či majitelem renovační dílny, jenže takový člověk moc dobře ví, kolik hodina takového pracovníka stojí a nebude T613-3 dělat za 60000) zákonitě ten čas strávený domácí renovací pak chybí jinde - ať už na to doplácí rodina a domácí pohoda, stav ostatních domácích přibližovadel či kupříkladu pomalu chátrající rodinná nemovitost (veškerý volný čas se tráví v garáži), časový pres a nevýkonost v práci po nocích strávených v garáži vyvařováním skeletu, absence odpočinku, a takhle bych mohl pokračovat. Je třeba si taky všímat toho investovaného ČASU, který je jen jeden. Já zastávám názor, že pokud už takto někdo po několikaletém domácím úsilí uvede libovolné zhuntované vozidlo libovolné značky bez rozdílu do stavu mnohdy lepším, než v jakém opustilo výrobní závod, je takříkajíc "navždy jeho majitelem". Chtít totiž posléze na jeho prodeji netratit či dokonce vydělat, je totiž vyjma velmi vzácných a jedinečných exemplářů holý nesmysl a pětinásobně to platí u T613....... Až to na podzim s Brtníkem sepíšeme a sečteme, pokud dovolí, tak to zveřejním a pak uvidíš, že to rozhodně nebude 5ti místná částka......
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Stevo, z toho si nic nedělej, já jsem hrubým odhadem včetně pořizovací ceny a doplňkových výbav na cca 240kkč a ještě stále to není všechno........... Ale jestli někdo víte, na jakou adresu mám dodat uskladněné opotřebované chromky a plasťáky a tam mi z nich za 100kkč udělají vozy třídy A1, sem s ní, už objednávám podvalník.....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných