T613-3 z Bojnic 2005 na predaj

Tu môžete diskutovať o automobiloch Tatra, ktoré sú na predaj
etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

T613-3 z Bojnic 2005 na predaj

Príspevok od užívateľa etienne » 12 Júl 2005, 09:09

Ako tak dnes pozeram, nasiel som auto z tohtorocnych Bojnic (2. miesto) na predaj...

http://www.autovia.sk/search/includes/D ... rID=123503

Užívateľov profilový obrázok
Derick
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 363
Dátum registrácie: 15 Mar 2005, 01:22
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 613-3
Tatra 613-4
Bydlisko: Prešov
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Derick » 12 Júl 2005, 23:38

Táto Tatra vyzerá byť vo velmi dobrom stave,ale pýta za nu strašne vela :shock: :!: Keby bola aspoň t613-4 tak možno by niekto pouvažoval o nej :roll: Ale ibo možno :P

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 12 Júl 2005, 23:46

Za dvojku :!: vyrobenou 11/1992 :!: bych 95000SK taky nedal...

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 13 Júl 2005, 08:58

Chlapi keď je to auto v totálnom stave, 95 000 Sk zasa nie je tak hrozne veľa.

Keď si uvedomíte že ho fakt kúpite a neriešite nič, no... tak zle to nevidím

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 13 Júl 2005, 09:17

Mojzo nic proti ale musel by v tom byt cert aby som trojku ktora sa priemerne predava za 30k za dalsich 60k nedal do takeho stavu.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 13 Júl 2005, 10:52

etienne napísal:Mojzo nic proti ale musel by v tom byt cert aby som trojku ktora sa priemerne predava za 30k za dalsich 60k nedal do takeho stavu.
stav tejto Tatry podrobne nepoznám, ale dať priemernú T613-3 do pekného stavu za 60. tis. - to sotva...
nepáči sa mi na nej akurát to strešné okno :?

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 13 Júl 2005, 11:02

Ondrej samozrejme som nehovoril o MOTORE - to je kategoria sama o sebe, hovoril som o laku, vyvarani, drobnostiach, interieri...

A pri motore so 180 000 nemozes ani pri tej co sa predava cakat nieco uzasne...

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 13 Júl 2005, 11:23

No, nevim nevim. U normalni trojky vyjde vyvareni a lak podle mne na vic jak 60 tisic...

Mimochodem, Dericku, v cem je ctyrka lepsi nez trojka? Mne vlastne nic nenapada.

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 13 Júl 2005, 11:25

Palubovka ?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 13 Júl 2005, 11:33

Taktéž nemohu soudit stav přímo té inkriminované "trojky", ale Etiene, obecně vzato "obecná trojka", ve svém standardním stavu odpovídajím ceně, pořízená za cca 30000 SK či CZK nebude po investici cca 60000 rozhodně ve stavu "A1", spíše to bude dobrý začátek té repase. Opět jsme u toho, renovace (či repase do originálního stavu) není jen záležitost pár výhodně nakoupených dílů, laku udělanému ve stodole za 10000 včetně materiálu a podobně, ale taky vyjma desítek dalších detailů (jako je nové obutí,provozní náplně,povinné ručení, případně pojištění, dálniční známky,.....) stovek strávených hodin a mnoha naježděných kilometrů , než to budce konečně "ono". To je klasický problém "domácích" renovátorů, že si nedokáží ohodnotit vložený čas a svou práci, ale i ta práce má svou cenu a to ne malou-nezabývá-li se takový člověk renovací pracovně (tedy je např. pracovníkem či majitelem renovační dílny, jenže takový člověk moc dobře ví, kolik hodina takového pracovníka stojí a nebude T613-3 dělat za 60000) zákonitě ten čas strávený domácí renovací pak chybí jinde - ať už na to doplácí rodina a domácí pohoda, stav ostatních domácích přibližovadel či kupříkladu pomalu chátrající rodinná nemovitost (veškerý volný čas se tráví v garáži), časový pres a nevýkonost v práci po nocích strávených v garáži vyvařováním skeletu, absence odpočinku, a takhle bych mohl pokračovat. Je třeba si taky všímat toho investovaného ČASU, který je jen jeden. Já zastávám názor, že pokud už takto někdo po několikaletém domácím úsilí uvede libovolné zhuntované vozidlo libovolné značky bez rozdílu do stavu mnohdy lepším, než v jakém opustilo výrobní závod, je takříkajíc "navždy jeho majitelem". Chtít totiž posléze na jeho prodeji netratit či dokonce vydělat, je totiž vyjma velmi vzácných a jedinečných exemplářů holý nesmysl a pětinásobně to platí u T613....... Až to na podzim s Brtníkem sepíšeme a sečteme, pokud dovolí, tak to zveřejním a pak uvidíš, že to rozhodně nebude 5ti místná částka......

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 13 Júl 2005, 11:42

T613-4 môže jazdiť na bezolovnatý benzín - to je myslím jej hlavná výhoda voči trojke, inak Radek - plný súhlas...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 13 Júl 2005, 12:45

Matěji, u každé tatry se musí vždy po koupi řešit spousta problémů, samozřejmě se to týká i téhle. :idea:

Etienne, za 60000sk pořídíš na takovou běžnou zhuntovanou trojku sotva lak a chromy, kde je zbytek? To se jako přehlédne? :o

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 13 Júl 2005, 13:13

Lubos: Vsetko sa da zohnat a vybavit lacnejsie ale ok preratal som sa, tipujem tak 100k.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 13 Júl 2005, 14:05

Radek . Plný súhlas, kto to neskúsil nevie o čom to je.Je zaujímavé sledovať ako človek chce do kompl. renovácie investovať max 100K, auto kúpi tak za 20-30K a potom ho chce predať najlepšie tak za 250-300K.Tak tomu hovorím bussinesse.Nuž na svete sú všelijaký patroni :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 13 Júl 2005, 14:09

Hmm, za stovku "zrenovovat"??? Tolko mam v aute uz teraz a na karoseriu sa klampiar este ani nepozrel ;-) A to podotykam, ze za nic som neplatil "tatrovacke ceny"...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 13 Júl 2005, 14:59

Stevo, z toho si nic nedělej, já jsem hrubým odhadem včetně pořizovací ceny a doplňkových výbav na cca 240kkč a ještě stále to není všechno........... Ale jestli někdo víte, na jakou adresu mám dodat uskladněné opotřebované chromky a plasťáky a tam mi z nich za 100kkč udělají vozy třídy A1, sem s ní, už objednávám podvalník..... :D

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 13 Júl 2005, 15:10

Radek: Hodis mi sem aspon nieco z Tvojich nakladov ?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 13 Júl 2005, 21:08

Kde mám začít? :D

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných