Tatra 613-4 Mi for sale

Tu môžete diskutovať o automobiloch Tatra, ktoré sú na predaj
Neregistrovaný

Tatra 613-4 Mi for sale

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 01 Mar 2005, 17:06

Hello everyone!

I am sorry I speak only English, but I have a 1992 Tatra 613-4 Mi for sale. It is located in England, and has power steering, air-conditioning, 5-speed gearbox, electric windows. Colour is metallic green, with black leather and cloth interior. Please email me for more information, thanks.

sam@samfrostphotos.com

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 01 Mar 2005, 20:49

Zajímavé, jestli je to pravda a nemá to z roku 1992 jen pravý přední podběh, tak to bude jeden z těch úplně prvních prototypových "i" motorů, které na brzdě v ÚVMV vykazovaly parametry lepší Avie. Zajímavý artefakt do eventuelní sbírky.

Užívateľov profilový obrázok
matúš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 229
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa matúš » 01 Mar 2005, 22:26

Preložte mi to niekto zdatnejší, po mne by to asi nepochopil :)

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 02 Mar 2005, 16:04

Az na tu mega hrubku v tom munulym case by to uslo. Ten anglican moc anglicky neumi :D

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 02 Mar 2005, 18:32

Ať koukám, jak koukám, "munulý" čas tam nevidím. Co myslíš konkrétně?

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 02 Mar 2005, 19:01

Anonym: minuly cas ? Kde ? Nebo jsem to take prehledl ?

matus: preklad:
Dotycny se omlouva, ze mluvi pouze anglicky. Ma na prodej 1992 Tatru 613-4 Mi. Vuz se nachazi v Anglii a ma: posilovac rizeni, klimatizaci, 5ti stupnovou prevodovku a elektricky stahovatelna okna. Barva je zelena metaliza, interier v cerne kuzi a latce (asi taky cerne). Chce poslat mail, pokud ma nekdo zajem.

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 02 Mar 2005, 19:43

A na ktorej strane má volant nepíše?

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 02 Mar 2005, 21:05

Bohuzel ne, to byl vicemene doslovny preklad.

Užívateľov profilový obrázok
matúš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 229
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa matúš » 02 Mar 2005, 22:30

OPRAVA: Preložte MU niekto zdatnejší ten druhý príspevok, keby som mu ho preložil ja možno by som sa netrafil, sorry za preklep ktorý dal mojmu príspevku uplne iný význam ako mal mať. Som ja ale hovado ale po nejakom čase som prišiel na to kde je chyba. Aspon ma chápete, tažko sa vyjadrujem po slovensky ašte keby som mu to preložil do angličtiny už by sa tu neukázal :)

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 02 Mar 2005, 22:49

matus: aha, tak ted mi to dava vetsi smysl ;) Preklad nic moc, kazdopadne original je taky vykvet srozumitelnosti ;)

------------------- reply for the english Anonymous ------------------
Interesting. If it is true and the proposed car contains more original parts, than just a front wheel arch from 1992, then it may have one of the very first prototype "i" engines, which were showing parameters like a better Avia when tested at UVMV. An interesting artefact to add to a collection.

Užívateľov profilový obrázok
matúš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 229
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa matúš » 02 Mar 2005, 22:54

Toto mu bolo treba vysvetlit, inostrancovi ...
Ďakujem aj za neho

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 03 Mar 2005, 01:01

DRracer napísal:matus: aha, tak ted mi to dava vetsi smysl ;) Preklad nic moc, kazdopadne original je taky vykvet srozumitelnosti ;)

------------------- reply for the english Anonymous ------------------
Interesting. If it is true and the proposed car contains more original parts, than just a front wheel arch from 1992, then it may have one of the very first prototype "i" engines, which were showing parameters like a better Avia when tested at UVMV. An interesting artefact to add to a collection.
The engine is the 220 BHP version, with the computer ECU control :) . I am sorry I can only speak English so do not understand all the replies here :(

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 03 Mar 2005, 02:34

Skutečně je tolik nad vaše síly tam prsknout aspoň svoje jméno? Kdo se má v těch anonymech potom vyznat... :!:

--------------------------------------
PS: Etienne, je sice pěkné, že je tu každá blbost i v angličtině, ale jak má podle tebe takový běžný inostránec vědět, že do kolonky "Užívateľ" má napísať svoje "name"? :roll:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 03 Mar 2005, 02:36

To jenom abyste viděli, že to umím taky... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 03 Mar 2005, 11:03

nejako sa tu s tými anonymami a falošnými angličanmi roztrhlo vrece...

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 03 Mar 2005, 12:38

Teď je z toho určitě moudrý, protože 11 Angličanů z 10 má jasno, co je to "better Avia" a "ÚVMV".
Solidní volný překlad měl znít nějak takto: "Piece of junk having problems to carry itself".

A teď díky tomu po mně půjde ;-).Startuji Avii a mizím...

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 03 Mar 2005, 12:42

Anonymous: Are there any photos you could post here ? Or the VIN ? What is the price ?

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 03 Mar 2005, 12:47

D.A.: preklad je v ramci moznosti doslovny, protoze matus nerikal, abych to komplet preformuloval :) . Ale mas pravdu, v GB neni Avie nijak obvyklym priblizovadlem ;)

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných