Strana 2 z 4

Napísané: 26 Jan 2005, 08:27
od užívateľa D.P..
Luboš

...ja už to nechápem.
Veď aj keby tá fotka bola akákoľvek a tá tatra na nej aj "nová" tak tých 90 000 je dosť pritiahnuté za vlasy.

Za 90 000 sa dá kľudne urobiť ten Super long!

Napísané: 26 Jan 2005, 08:49
od užívateľa Neregistrovaný
Tak sem napiste ceny za kolko ste kupili a pripadne od koho ... resp. komu ste za kolko predali ... ked ste taki mudri ...

-

Napísané: 26 Jan 2005, 08:51
od užívateľa carlos
za 90 je už pomaly aj Mi :!: ,viem o 613-4 super stav ,komplet výbava,zlatá met. za 50,moje tipy su vždy dobré/musíte uznat :lol: /

Napísané: 26 Jan 2005, 09:56
od užívateľa etienne
Stvorka ma podla mna cenu 70, 4 MI maximalne do 110, LONG okolo 85, MILONG okolo 130, M95 okolo 150, Speciala okolo 50. To su ale len moje odhady, moje hranice.

Napísané: 26 Jan 2005, 12:26
od užívateľa koušák
Special musi byt podla mna drazsi, okolo 100 000,-
Stvorky sa mi za 70 000,- zdaju drahe, iba keby boli v super stave, coz vacsinou nie su :?:
Treba tam na nej mat aj dobru farbu, ved ten chlapik to auto, podla stave o akom pise, domrvil pieskovou farbou :!: :!:

Napísané: 26 Jan 2005, 12:32
od užívateľa etienne
Ono zalezi od toho v akom stave ten special je, ak by to bol len vrak tak o 100000 sa neda hovorit, iba ak by bol UPLNE KOMPLETNY nechybalo by mu nic (rezervny obvod, benzinove cerpadlo, skovy motor, funkcna klima, skove naraziky, stierace na prednych svetlach) a mal perfektny lak...

Stvorka ma podla mna dobru cenu 70 - ak ma dobry motor a lak a neni hrdzava, teda aspon nie vyrazne...

Napísané: 26 Jan 2005, 12:32
od užívateľa D.A.
Koušáku, slyšet tě Pouštní liška Rommel, tak ti nasype do zadku broky s pepřem 8)

Maťo, jak si představuješ zprohýbání plastového krytu prahu? Já zatím viděl jenom samé polámané...

Napísané: 26 Jan 2005, 13:16
od užívateľa D.P..
O čo zase ide?

Nejedná sa síce o mňa ale aj tak. Nejde mi do hlavy prečo by to malo byť s tým prahom také nepochopiteľné?

Ten prah môže byť predsa aj kovový, nie!!!!!!!!!!!!?????????????

...ale nič v zlom... :D

Napísané: 26 Jan 2005, 13:34
od užívateľa etienne
D.P.: Posledny krat Ta prosim aby si do vsetkych neskakal.

Napísané: 26 Jan 2005, 15:17
od užívateľa D.A.
>D.P.: Snad, připustíme-li, že se hovořilo o pravém, který na fotce není vidět, protože levý má očividině tvary plastového provedení.

Etienne, to nevadí, všechno trpělivě vysvětlíme. :lol:

Napísané: 26 Jan 2005, 15:18
od užívateľa etienne
"Trpezlivostou ucitela pomocnej skoly zajdes najdalej"

!

Napísané: 26 Jan 2005, 15:22
od užívateľa carlos
D.P.sleduješ?vobec nereagujem :)

Napísané: 26 Jan 2005, 16:15
od užívateľa Luboš
Ceny na Slovensku máte asi zajímavé, ale jak je vidět, jejich utváření je silně individuální. Těžko chápat, proč je třeba trojka běžně levnější než M95, když je v mnohokrát lepším stavu... Tohle se asi těžko odůvodňuje. :roll:

Napísané: 26 Jan 2005, 16:20
od užívateľa etienne
Lubos: A preco je cena T700 niekolkonasobne vyssia ako cena 613-4 LONG vo vybornom stave ? Lebo je tych aut malo a je velky dopyt to iste o M95, ludia cenu umelo navysuju pamatam si ze po kupe mojej M95 som na nu nasiel inzerat v avize (vysiel neskor) "Predam T613 Model 95 jedina v SR"...

Napísané: 26 Jan 2005, 16:26
od užívateľa Luboš
T700 je právě hodně a téměř všechny se v relativně krátkém období nabízejí k prodeji. O 4 long momentálně nevím, nabídek na 4t700 je tolik, že bych je na prstech nespočítal.

Napísané: 26 Jan 2005, 16:28
od užívateľa etienne
Lubos: Ked mas taky prehlad, ako sa hybu momentalne ceny T700 ? Ja som videl len okolo 600000 Kc...

Napísané: 26 Jan 2005, 16:43
od užívateľa Luboš
Cena T700 je velmi odvislá od toho, jestli při jejím pořízení zvolíš nějakého prostředníka či jen zprostředkovatele nebo ji koupíš přímo. V jistém odbobí ta úspora při volbě přímé metody mohla činit až 1 000 000 Kč.

Problém s cenami dnešních ojetých tater z 90. let je v tom, že už jako nové se prodávaly za nepřiměřeně vysoké ceny, které skoro vůbec nekorespondovali s jejich užitnou hodnotou, ale jinak by v Příboru asi nebylo na výplaty...

Napísané: 26 Jan 2005, 16:45
od užívateľa etienne
Ved aj mna zarazilo ze M95 sa v 1995 predaval za 1390000 v zakladnej vybave... Bol to pre mna velky sok. T700 by som raz urcite chcel mat ale ked niekto pyta za T700 coupe s nepovodnym motorom 1 000 000 Kc a za T700 ktoru kupil za 300 000 pyta 600 000 ci 800 000 tak je mi luto... radsej si fakt za tu cenu kupim BMW 740IL :-)

Napísané: 26 Jan 2005, 16:51
od užívateľa ondrej
základné údaje k tvorbe ceny auta sú predsa známe:
- typ (prevedenie) auta
- technický stav
- stupeň korózie
- originalita
výsledná cena vzniká ich vhodnou kombináciou a je ešte násobená alebo delená akýmsi koeficientom ponuky/dopytu a dosť často násobená bulharskou konštantou predstáv majiteľa...
Preto trojka ako dnes najbežnejšia T613 v žiadnom prípade nemôže cenovo konkurovať M95...

Napísané: 26 Jan 2005, 17:02
od užívateľa etienne
Ondrej: A prave podla tohoto sa bohuzial NIKTO neriadi aspon NIKTO pri 613-MiLong, Mi, M95 a M96. Za MIcko (kratke) ktore bolo vyvarene (tak zle vyvarene auto som este nevidel) z ktoreho sa LUPAL LAK, ktoremu nefungovali 2 stahovania okien, klimatizacia, servo malo nejaku vadu lebo islo asi 100x lahsie ako na mojej M95, nefungoval alarm proste auto o ktore sa nikto nikdy nestaral a cena bola 180 000...

... nedalo mi to (vysoka cena) a majitela som sa opytal "a za kolko ste ho kupili" odpoved bola 80 000,- moja odpoved bola "a preco ju predavate za 180 000?!?!?!" Odpoved bola ZARAZAJUCA. "Lebo Janko Abraham mi povedal ze to auto je toho hodne"... Bol som v soku. Myslel som si, ze clovek ktory s Tatrovkami denno denne robi a je v nich profik by Mi na 180 tisic neocenil...