
(stručnost nade vše)
Ještě to tak, pokud vyhodit, tak řádně ekologicky zlikvidovat. Pokud v tomto stavu prodávat, tak se nedivte (Vy dva), že se o toho choroše lidi zajímají coby o zdroj ND. A pokud "trváte" na prodeji k dalšímu provozování, zkuste se tedy chovat (Vy dva) ne jako někdo, kdo se zbavuje odpadku, ale jako někdo kdo prodává funkční a provozuschopný vůz, tedy vyřiďte TK+ME a pak teprva něco nabízejte.....DJ EgO napísal:Hm, souhlasím, nedělá se to, ale už se stalo a ze skály to házet nebudem ...
Ano, to je fakt. Prodávají se však i horší vozidla.radek napísal:Mé příspěvky v tomto vlákně nejsou kvůli tomu, jestli se mi to auto líbí nebo ne, ale kvůli tomu, aby případný kupec věděl "do čeho jde" a co zpětné zařazení tohoto auta (momentálně ve stavu, který mu neumožňuje legální provoz na pozemních komunikacích - absence TK+ME,stav a motor) do provozu obnáší a že od aktu vlastní koupě k prvnímu legálnímu se svezení na silnici bude v tomto případě nutné vykonat, nejpravděpodobněji díky neadekvátní péči a zacházení dosavadním majitelem, poměrně dlouhou cestu ..........
To, Radku, není pravda. Doklady může do depozitu uložit i nový majitel. Potřebuje ale evidenční kontrolu - to pro převod.radek napísal:Ano, majitel vozidla uvedený v technickém průkazu může do depozitu "uložit" vozidlo bez platné TK+ME, ovšem to by v tomto případě musel provést majitel dosavadní (nikoli kupec) a nechat tak RZ "převést" na nového majitele v rámci depozitu.
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní