Tatra 613 – 4 Milong, r. v. 1995
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 298
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
- Kontaktovať užívateľa:
Tatra 613 – 4 Milong, r. v. 1995
Finanční ředitelství v Ostravě nabízí k prodeji automobil Tatra 613 – 4 Milong, r. v. 1995, obsah motoru 3495 ccm3, 438 tis. ujetých km, min nabídková cena: 91 000,00 Kč. Prohlídka vozidla se uskuteční 30.10.2006 v 10 hod před vstupem do budovy FŘ v Ostravě. Bližší údaje o tech. stavu vozidla budou sděleny v den prohlídky nebo na tel. 596651401 (Svatava Zimuláková). Zájemci ve své nabídce uvedou svou adresu, tel. a nabídkovou cenu. Nabídky v zalepených obálkách s označením „Koupě automobilu Tatra 613“ musí být zaslány na adresu: Finanční ředitelství v Ostravě, Na Jízdárně 3163/3, 709 00 Ostrava, nebo doručeny osobně na podatelnu FŘ v Ostravě nejpozději do 02.11.2006 do 10 hod. Se zájemcem s nejvyšší nabídkovou cenou bude sepsána kupní smlouva.
Kontakt: Svatava Zimuláková
E-mail: svatava.zimulakova@os.ds.mfcr.cz
Telefon 1: 596651401
Kontakt: Svatava Zimuláková
E-mail: svatava.zimulakova@os.ds.mfcr.cz
Telefon 1: 596651401
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Jen pro zajímavost není to model 95, ale obyč 613-4 v látce. Barva je stříbrná, topení BN, liťáky úleťáky 3 loukotě, karoserie vesměs původní stav. Co je nestandartní je také lepené přední sklo. To jen tak na okraj, kdyby někdo čekal M95 s rekárama a videem , s touto tatrou se potkávám celkem často.
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
naposledy jsem to auto viděl s 405tis km najetými to jsou už cca 2 roky a koroze byla na pro Tatru obvyklých místech, šofér mi říkal že tu rez už nikdo opravovat nebude (což asi opravdu neopravoval) motor už trochu kouřil ale jel pěkně a taky jak tak koukám za ty 2 roky toho ani moc nenajezdila. Mám pocit že ředitel teď jezdí Octávií tak jí moc ven netahali.
Jinak potvrzuji že se jedná o standart 4ku v textilním čalounění. A cena 91000 to je teda masakr auto sice bylo udržovaný ale jen v rámci možností FŘ. Tudíž pokud to auto není po vyvaření a laku tak je reálná cena tak 30000 + obligátní pytlík kafe
Jinak potvrzuji že se jedná o standart 4ku v textilním čalounění. A cena 91000 to je teda masakr auto sice bylo udržovaný ale jen v rámci možností FŘ. Tudíž pokud to auto není po vyvaření a laku tak je reálná cena tak 30000 + obligátní pytlík kafe
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
přátelé a kamarádi nejsem odhadce abych dokázal stanoit přesnou cenu ale při posledním mém osobním setkání s tím autem a jeho šoférem tam řádila koroze jak na škodě 100 při 40tiletém pobytu na dešti. Jo jinak nevím kolik z Vás už se ptalo na technický stav vozidla ale já už ano a auto teď cca 3 měsíce stálo, ředitelství shánělo opravy a díly všelijak pokoutně, má to přilehlé brzdy, motor papá cosi kolem 1ltr na 1000km oleje, je prasklé čelní okno a stav koroze mi byl popsán jako blatníky kapota a tak .. mno prý je to dost. Interiér je údajně zachovalý (ale co si pod tím představit). Mno dát 91000Kč za prodlouženou korozi a zachovalý interiér to je podle mě dost.
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
A proč nemají všichni třeba Trabanta, když se jeho cena pohybuje kolem -1000 Kč?michal olejko napísal:30.000 hahaha jestli je to Mil tak za 30? jo? hoši probertese....
tak proč nemaj všichni MiL když jejejich cena 30 vám říkám že za 30 nekoupíš ani 4ku
PETR 613: Mi Long je jedna z verzí čtverky - dlouhá M-karosérie, motor 4iKAT.
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Kdysi jsem to auto viděl na léčení karoserie a laku v nějakém servise v Kopřivnici naproti restaurace, co vypadá jako jehlan. Viděl jsem to ještě odstrojené, ale už po laku. Byla to hrůza a je to už pár let. Tehdy jsem si říkal, že tento kousek bych si klidně nechal ujít. Než to opravili, tak se mi líbila.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní