Tatra 613 1979

Tu môžete diskutovať o automobiloch Tatra, ktoré sú na predaj
Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 30 Máj 2006, 14:49

biela farba chrómkam myslím celkom sekne, je však dosť citlivá na dobrý stav karosérie...
Prílohy
biela02.jpg

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 30 Máj 2006, 14:50

A uz ten ostitkovany zazrak nekdo promeril na brzde v porovnani s napr. klasickym E1/I?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 30 Máj 2006, 14:53

Ku štítkovým motorom je dynamická charakteristika známa - na rozdiel napr. od toho E1/I. Nepredpokladám však vyšší maximálny výkon, skôr plnší priebeh krútiaceho momentu v nižších otáčkach, kde sa väčšinou jazdí, takže auto tu reaguje lepšie na plyn - samozrejme za cenu vyššej spotreby...

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 30 Máj 2006, 15:17

Tohle by melo byt k E1/I, ne?
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Máj 2006, 16:06

Erik napísal:
Luboš napísal:"štítkový" motor by v tomto případě cenu spíše snižoval.
Luboš- preco by štítkový motor cenu znizoval?
Z tazatelova dotazu jsem pochopil, že nechce auto na doježdění nebo na odvoz do kovošrotu ale shání nějakou spíše originální tatru. Štítky na ventilátor se umísťovaly na motory typu T613 někdy do konce roku 1976 (zatím neověřená informace do v. č. 1500) a takový motor v tomto autě nemá jaksi vůbec co dělat. Od roku 1978 je navíc do tater montován motor jiného typu - T613E. To, že má auto v originálním stavu vč. původního motoru vyšší cenu než nějaký bastl, votuzidlo či lourajdr o tom se doufám nepřeme...

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 30 Máj 2006, 17:27

Aha- diky za vysvetlenie- no niekde na webe som cital ze z prvej serie motorov T613 bolo bez akychkolvek uprav vyrobenych 501 ks. je na tom nieco pravdy?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Máj 2006, 17:53

No moc pravdy na tom nebude. Když nepočítám kupu úprav na prototypových motorech a motorech pro ověřovací sérii, tak nějaké změny na motoru proběhly od 111. vozu (třeba montáž jiné řemenice s torzním tlumičem), další kupa změn se dá najít od 131. vozu (třeba montáž jednotných karbutárorů DDSR, jiné výfukové ventily, jiný olejový filtr), další zdokumentované změny jsou od 601. motoru a na další bohužel nemám katalog. Někdy od toho čísla cca 1500 naběhla montáž nových karburátorů EDSR a celkem těchto motorů T613 vzniklo do konce roku 1977 asi 2525 nebo nějaké podobné číslo.

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 31 Máj 2006, 01:41

Tak diky za objasnenie. Zacinam v tom mat trochu jasnejsie...

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 31 Máj 2006, 10:06

Samozrejme ze aj k stitkovym motorom su priebehy ...
Prílohy
vykon_01_blueS.JPG

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných