Tatra 613 1979

Tu môžete diskutovať o automobiloch Tatra, ktoré sú na predaj
Luboš H

Tatra 613 1979

Príspevok od užívateľa Luboš H » 22 Máj 2006, 07:02

Zajímá mě, jakou může mít cenu : Tatra 613 1979 dle tach. 85 000km, spz + tp v depozitu, pojízdná, bílá barva, originál stav, 3. majitel (původně vládní vozidlo)

tator

Príspevok od užívateľa tator » 22 Máj 2006, 07:36

Myslíš tu etienovú :?: Ja by som bol za to a nie len ja
ale každý majiteľ 613-1 aby sa predala začo najvyššiu
sumu, aby sme vedeli aký drahý skvost máme doma.
Ale k veci, ja by som bol ochotný dať tak 80 000,-Sk
Keby som ju ale chcel :wink:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 22 Máj 2006, 08:27

Helou,

Lubos urcite nemysli moju pretoze ta moja bola r.v. 1978 :-) Bola podla mna vo fantastickom stave, nezbastlovana, nechcela vela investicii na to aby mohla byt peknym autickom a stala ma 60.

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 22 Máj 2006, 10:21

Etienne- ty si mal predsa ciernu nie?
Lubos H- nieje ta tatra nahodou zo ZA?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 22 Máj 2006, 18:00

Ten popis sedí na auta v cenách od -1500 Kč (likvidace autovraku) do 150 000 Kč za auto v naprosto perfektním stavu, kterému se nedá nic vytknout. Foto by nebylo?

Luboš H

Príspevok od užívateľa Luboš H » 25 Máj 2006, 09:26

Tak nějaké fotky sem sehnal, ale nic moc. Tak se koukněte a hodnoťte

Luboš H

Príspevok od užívateľa Luboš H » 25 Máj 2006, 09:28

nějak mi nejdou přidat fotky, tak kdyby někdo chtěl, pošlu je na mail

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 25 Máj 2006, 10:37

Lubos- mozes ich poslat mne- ja ti ich sem hodim (tatra700@azet.sk)

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 30 Máj 2006, 02:41

Tak dnes som si na maile nasiel fotky od Lubosa H. tak ich sem davam. Mozte pokukat a zhodnotit :wink:
Prílohy
431.jpg
P5240024.jpg
P5240025.jpg
P5240027.jpg
P5240028.jpg
P5240029.jpg
P5240030.jpg
P5240031.jpg
P5240033.jpg
P5240034.jpg
P5240035.jpg
P5240036.jpg
P5240037.jpg
P5240038.jpg
P5240039.jpg
P5240040.jpg

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 30 Máj 2006, 06:49

Originál stav: hahaha... Proč by někdo po 70 tkm dělal takové amatérské zásahy do auta?
Ale konec konců, pod těmi pavučinami, truhlou a vystěhovaným pokojem pro hosty prosvítá kdesi dole pobastlená jednička.
Fuuuj - takhle nafotit auto k prodeji... :cry:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Máj 2006, 10:51

No úplný originál to zase není, co třeba ty:
- dveře se stahovačkami z t613-3
- ta hnusná plastová zrcátka
- černé stěrače
- co dělají ty blinkry ze Š120M na blatnících
- na kolech mají být chromované puklice, ne tyto z polské tržinice
- v interiéru nesedí nejaké vypínače, hlavice řadící páky, řadící páka (u jedničky má být přece rovná!)
- nějak nevidím červená světýlka ve dveřích
- na prazích chybí nerezové lišty

a našlo by se toho určitě víc.

- barva jistě také není původní, kdo to kdy viděl bílou tatru na vládě! :wink:

- 85 000 km běžně tatra nejela za 1 - 1,5 roku, jak dlouho se s ní jezdilo poté? Počítadlo od 99 999 km začíná opět od nuly.

Zpřesnil bych odhad na 10-40 tis. Kč s tím, že za méně bych ji neprodával a za 40 by měla mít aspoň chromy bez koroze a to co není na těch fotkách vidět by mělo být aspoň v průměrném stavu. Pokud má propadlou TK, neměla by se na ní vyskytovat žádná vážná závada.

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 30 Máj 2006, 11:18

no moc malo prostoru a moc auta, pokud to nemá korozi, a má štítkovej motor tak i těch 10000Kč vyrvi :lol: z obchodovatelnáho hlediska nechod víc jak na 30tis.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Máj 2006, 12:17

"štítkový" motor by v tomto případě cenu spíše snižoval. Já počítám, že tam je původní, číslem odpovídající T613E. Je tomu tak?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 30 Máj 2006, 13:21

mne sa páči tá pavučina na obr. 038 - na podobné som natrafil pod jedným svojim autom, keď som sa minule rozhodol na ňom vymeniť olejové náplne.. :oops:
inak si viem celkom predstaviť dať tú bielu chrómku do poriadku, aj keď by to chcelo ešte poriadnu osobnú prehliadku

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 30 Máj 2006, 13:44

Vzhledem k tomu, že jsou v té pavučině nesežrané mouchy, tak ji zřejmě pavouk nestavěl kvůli obživě, ale potřeboval se prostě nějak dostat k motoru, aby se mohl podívat, jestli je původní.

Luboš H

Príspevok od užívateľa Luboš H » 30 Máj 2006, 13:49

Takže díky všem za připomínky a názory.Jinak já to auto neprodávám, ale naopak chtěl bych ho koupit, proto sem se na začátku ptal, jakou může mít cenu (asi ve špatný rubrice-sorry) Pochopil sem teda mezi 10-30 000 kč.ještě jednou všem díky

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 30 Máj 2006, 13:53

Bez tak von takovej pavok je prevít kulišácká páč má mormilion pracek,síť natahl, aby zgóml ten moteurek, páč lov much ho přestal bavit. A když má tolik těch paprčí tak by ten moter mohl s teho verglu vykrtnout ven a v pavučině na hřbetě vodtáhnou ta nějakou burzu a tam vyžidit za nehoráznej ranec much, takovej von ten pavouk je koumes....

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 30 Máj 2006, 14:01

Luboš napísal:"štítkový" motor by v tomto případě cenu spíše snižoval.
Luboš- preco by štítkový motor cenu znizoval?

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 30 Máj 2006, 14:05

bez urážky ,kulový by snižoval, protože,kdo tomu jen krapet hoví tak ví že štítkový ma tzv. ostré vačky,díky čemu a nejen tomu ten motor chlašče jak notorik v nejlepším rozmaru, ale tahne jak spalšený hucul.

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 30 Máj 2006, 14:25

To jako úplně každý motor, na který v n.p. Tatra nacvakli štítek, má mít ostré vačky? Tak hlavně tomu mému nikdo neříkejte druhou polovinu sdělení - on si zatím nikdy netroufl srknout víc než 10 na sto. P.Š.T. !!!!!

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných