T-613/4
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 157
- Dátum registrácie: 23 Sep 2005, 21:34
- Kontaktovať užívateľa:
Druhy karoserií podle knihy Automobil pod lupou,Petr Beneš,1981
- Prílohy
-
- obrázek.gif
- (117.7 KiB) 641 stiahnutí
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No jsou lidé (znám jich spoustu) , co si nepotřebují masírovat ego či ohromit u nich doma na vsi tím, že jezdí v "limuzíně" protože si to přečetli v prospektu ale je jim jasné už z prvního pohledu, že to co mají doma byl, je, a vždycky bude SEDAN
Ale že by třeba za kategorizaci předmětného izerovaného vozidla mohl ten skopný stolek pro pohodlné čtení stranických dokumentů ?..............
Mimochodem, ať je to s tou "limuzínou" jak chce, to auto i majitele znám, v dubnu 2004, kdy jsem to fotil, to byla jedna z mála velmi pěkně a celkem zodpovědně renovovaných T613 a pokud vím, od té doby téměř nejezdí, takže ten stav snad relativně trvá. Pro eventuálního zájemce o koupi "něčeho" z řady T613 je to poměrně výhodná nabídka, ušetří snad minimálně rodinný rozvrat a dotyčný má šanci několik let jen jezdit a užívat provozu, než se to (opět, jako každá 613) začne zase sypat ......
Ale že by třeba za kategorizaci předmětného izerovaného vozidla mohl ten skopný stolek pro pohodlné čtení stranických dokumentů ?..............
Mimochodem, ať je to s tou "limuzínou" jak chce, to auto i majitele znám, v dubnu 2004, kdy jsem to fotil, to byla jedna z mála velmi pěkně a celkem zodpovědně renovovaných T613 a pokud vím, od té doby téměř nejezdí, takže ten stav snad relativně trvá. Pro eventuálního zájemce o koupi "něčeho" z řady T613 je to poměrně výhodná nabídka, ušetří snad minimálně rodinný rozvrat a dotyčný má šanci několik let jen jezdit a užívat provozu, než se to (opět, jako každá 613) začne zase sypat ......
- Prílohy
-
- 613_4MilL_001.jpg (66.53 KiB) 7781 zobrazení
-
- 613_4MiL_002.jpg (65.98 KiB) 7780 zobrazení
-
- 613_4MiL_003.jpg (76.05 KiB) 7780 zobrazení
-
- 613_4MiL_004.jpg (69.28 KiB) 7782 zobrazení
-
- 613_4MiL_005.jpg (108.78 KiB) 7783 zobrazení
-
- 613_4MiL_006.jpg (105.77 KiB) 7783 zobrazení
-
- 613_4MiL_007.jpg (108.43 KiB) 7783 zobrazení
-
- 613_4MiL_008.jpg (90.68 KiB) 7784 zobrazení
-
- 613_4MiL_009.jpg (90.73 KiB) 7783 zobrazení
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Fotku? Tu asi teď tak rychle neudělám, snad někdo jiný. Vypadá tak, že mezí tím Tatra znakem a hliníkovým kruhem je černý plast, což je ten závit, kterým se to fixuje. Do toho plastu se zasune jiný plastový klíč, který má tva r válce se zuby, které sedí do těch děr. To je vše. Třeba by se ti to podařilo udělat z plechu?
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
No, rozmyslam- Urcite si to v dohladnej dobe vyrobim, lebo pri tychto elektronoch je to uplna nutnost.. Taky velky kluc nemam a rukov vsetky nepovolim...
Zdicho ak si nahodou najdes cas a budes mat po ruke ten kluc aj s fotakom, cvakni mi to prosim Ta a posli mi to na SS. Ak nie, tak si dako poradim s tvojim popisom. Diky
Zdicho ak si nahodou najdes cas a budes mat po ruke ten kluc aj s fotakom, cvakni mi to prosim Ta a posli mi to na SS. Ak nie, tak si dako poradim s tvojim popisom. Diky
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných