Strana 2 z 5

Napísané: 27 Júl 2005, 09:08
od užívateľa etienne
Je dobre ze si si tu jednu trojku nechal ta je fakt pekna...

Inak planujes "nakup" niecoho dalsieho ?

Napísané: 27 Júl 2005, 10:09
od užívateľa tomas
Pekna, nepekna, pojde asi pod noz ... :roll:

Neviem co mi zivot naserviruje ... :wink:

Napísané: 27 Júl 2005, 10:44
od užívateľa etienne
Co znamena "POD NOZ?!"

Napísané: 27 Júl 2005, 10:50
od užívateľa tomas
karboskou na niekolko casti

Napísané: 27 Júl 2005, 11:57
od užívateľa etienne
Ta bordova ? PRECO ?!

Napísané: 27 Júl 2005, 12:10
od užívateľa tomas
Zaplatit mi ju nezaplati nik a tak ju aspon vyuzijem na ND ... ale ista sanca na zachranu tu este je ... uvidim

Napísané: 27 Júl 2005, 12:14
od užívateľa ondrej
Tomáš, ty si tatrožrút?... (odvodené od ľudožrút)
alebo zastávaš teóriu AT, že čím viac T613 sa zlikviduje, o to viac stúpne cena ostatných?

Napísané: 27 Júl 2005, 12:27
od užívateľa tomas
No, ocakaval som nejaku podobnu reakciu ... :P
Nechce sa mi tu rozoberat, preco som sa tak rozhodol. Mozeme o tom podebatovat napr. v Lednici ;)

Napísané: 27 Júl 2005, 20:10
od užívateľa koušák
Aj ja sa priznavam. Tiez som teraz v juni rozfikal a do sroubecku rozobral jednu 613-3. Kasna isla do kvietkov... :wink:

Napísané: 28 Júl 2005, 08:18
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
No výborně, chlapci, jen tak dál. Trojka je dnes velmi nedoceněný model. Ale historie nás učí, že také díky vám řezníkům bude časem vzácným a obdivovaným veteránem.

Napísané: 28 Júl 2005, 08:36
od užívateľa ondrej
AT - súhlasím, pokiaľ bude v originálnom stave, bez prídavných spojlerov, štvorkových nárazníkov, plynu, Al-diskov, s oranžovými smerovkami, s reálnym odtieňom laku, pôvodným nevyblednutým čalúnením s nevyrezanými dierami vo dverách na reproduktory, bez lacných strešných okien z Favorita, puklíc kúpených na pumpe, atď... a taká trojka je vlastne vzácna už aj dnes... a je to krásne auto :)

Napísané: 28 Júl 2005, 09:02
od užívateľa 603
co sa clovek nedozvie...

Napísané: 28 Júl 2005, 10:31
od užívateľa koušák
A ake ine stresne okna sa montovali na trojky mimo skodovackych?

Napísané: 28 Júl 2005, 10:59
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Ondreji, tak striktní bych nebyl. Myslím si, že pěkným a vzácným veteránem budou i trojky s dírami na reproduktory, LPG a střešními okny.

Napísané: 28 Júl 2005, 11:10
od užívateľa ondrej
áno, aj Tatra 87 s motorom T603, zadnými svetlami zo spartaka, 15" diskami z Volgy 21, striebrenkovými nárazníkmi, prídavným otáčkomerom vimplantovaným do prístrojovej dosky, zadnými blatníkmi prevarenými z T603 a hrdiaca sa relatívne novým a lesklým lakom neurčitého kastrólovéhio odtieňa je dnes vzácny voz, ale... prvá liga to rozhodne nie je... :?

Napísané: 28 Júl 2005, 11:26
od užívateľa tomas
Takze mozem rezat s kludnym svedomim :)
Bo nieco ako pieskoica to nieje. Ma to 4kovy predny naraznik, ostrekovace svetiel z favorita, el. okna a aj repro vo dverach no a este k tomu motor z roku 77? :)

Napísané: 28 Júl 2005, 11:31
od užívateľa koušák
vselijake bastle sa lepili aj vo fabrike aj so stresnym z favorita :lol:

Napísané: 28 Júl 2005, 11:31
od užívateľa 603
ja jednu tiez zlikvidujem... neostane po nej ani mastny fliacik...

Napísané: 28 Júl 2005, 11:37
od užívateľa koušák
Ja si myslim, ze uz treba startovat flexu :lol
k stvorkovym nraznikom, len tolko, ze aj ja ho tam mam, auto sa mi viac paci a nie je problem ho vymenit spat, ked mam dva navyse.
PS: je original tiez z fabriky, nee

Napísané: 29 Júl 2005, 09:29
od užívateľa ondrej
a niektoré trojky už mali štvorkové nárazníky aj v prvovýbave..