Strana 2 z 3

Napísané: 07 Feb 2007, 23:06
od užívateľa Luboš
http://www.hbslevarna.cz/

Asi před čtyřmi lety jsem s nimi jednal, ale ke kusové výrobě se už tehdy moc neměli. Formy jsem z nich ale neloudil... :D

Napísané: 08 Feb 2007, 00:07
od užívateľa kovoo

Napísané: 08 Feb 2007, 02:07
od užívateľa Luboš
Takhle právě vypadal ten kotouč na šestsettřináctku, co kdysi dělali...

Napísané: 08 Feb 2007, 09:07
od užívateľa radek
To jsou ty "druhovýrobní"kotouče, co se zkroutily během pár set km a přinášely neopakovatelné jízdní zážitky? S těmi si dost lidí naběhlo.....

Napísané: 08 Feb 2007, 12:02
od užívateľa Michal B.
A jak se poznají kotouče z druhovýroby od kotoučů z prvovyroby? Zajímalo by mě, co vlastně mám v domácích zásobách.

Napísané: 08 Feb 2007, 12:44
od užívateľa radek
Opticky nevím, provozně jednoduše, odejdou během chvíle, jejich životnost je katastrofická. Možná se poznají materiálovou zkouškou, vzhledem k tomu jak rychle jdou do háje, musely být z nějakého sajrajtu, nebo se stala technologická chyba při výrobě. Zásoby je nejjedodušší založit nákupem originálních kotoučů dokud jsou a získat tak jistotu.

Napísané: 08 Feb 2007, 13:06
od užívateľa Štěpán---
Kde se dají koupit nové originální kotouče?

Napísané: 08 Feb 2007, 13:22
od užívateľa Michal B.
Já je kupoval v SOS, byly zabalené v papíře s logem Tatra, tak doufám, že budou OK.

Napísané: 08 Feb 2007, 14:02
od užívateľa radek
V S.O.S. Brno.

Napísané: 08 Feb 2007, 15:08
od užívateľa Michal B.
Ano v S.O.S. Brno.

Napísané: 08 Feb 2007, 17:16
od užívateľa kovoo
ako vidím tak sú kotúče zohnateľné :wink: tak kde je potom problém :D
a čo sa týka kvality, páni nebrzdite toľko a ono to vydrží :lol:
P.S.: a cena jedného bola asi koľko :?

Napísané: 08 Feb 2007, 17:29
od užívateľa Michal B.
V říjnu 2006 přední i zadní po 3154 Kč včetně DPH.

Napísané: 08 Feb 2007, 18:29
od užívateľa kovoo
díkes :wink:

Napísané: 08 Feb 2007, 21:37
od užívateľa Luboš
No nevím Radku, tihle prý dodávali přímo pro tatru do prvovýroby. O nějaké vadné sérii jsem už také několikrát slyšel, ale nikdy neviděl, nezažil...

Napísané: 09 Feb 2007, 09:11
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Páni, teď už přesně chápu, co michal olejko myslí, když používá výraz "garážové sysláty". Nechtěl bych prožít takovou část svého života za volantem, abych spotřeboval všechny ty kotouče, co jsou na obrázku.

Napísané: 09 Feb 2007, 10:18
od užívateľa Michal B.
„Garážové sysláty“ – hezký výraz, je výstižný a nebráním se mu. Kdybys Rišane viděl rozsah mých dalších syslátů, určitě by ses divil ještě víc. Je to jen otázka přístupu. Dělal to takhle kdysi i můj táta, když na T87 v 60. letech syslil a dnes jsem mu za to vděčný. Možná jsem naivní, ale předpokládám, že i jednou mému synovi příjdou ND vhod. Na fotce jsou 4 přední kotouče a 2 zadní. Z toho 2 přední budou v nejbližší době namontovány na vůz a zbytek chci ponechat jako rezervní sadu.

Napísané: 09 Feb 2007, 11:30
od užívateľa Eda
já zažil kotouče co po 1000km začali kopat. A to jsem se opravdu snažil je zajet. Napadlo mě, jestli by nebylo by třeba lepší zajíždět nové kotouče jetýma deskama? Nový kotouč + nové desky = vůle 0,00000nic a v případě váznoucího pístku = smrt kotouče.

Napísané: 09 Feb 2007, 12:31
od užívateľa radek
Jeté desky vytvoří na novém kotouči přítlak pouze v částech ploch, tak jak jsou opotřebeny z kotoučů minulých. A bude trvat, než se přizpůsobí. K novým kotoučům patří vždy nové desky a montovat nové kotouče a nové desky má zase smyslu jen na kolo, kde funguje brzdový třmen na 100%. Zjištěním aktuálního stavu případně opravou brzdového třmenu se má začít a ne ani částečně uvažovat s tím, že "něco" bude váznout......

Napísané: 09 Feb 2007, 20:00
od užívateľa Eda
Já myslím že desky se dají sjet i rovno a) měrně b) běžně :lol:

Napísané: 09 Feb 2007, 20:38
od užívateľa Palo
použitý kotúč má vplyvom špiny a pod. po obvode vytvorené drážky ktoré kopíruje aj doštička.pre nový kotúč sú najlepšie nové doštičky.inak doštičky sa opotrebujú pri vrchných piestikoch (1.okruh) trochu viacv ako pri spodných (2.okruh).nie je to vidno volným okom ale po zmeraní je to evidentné ale to teraz nie je dôležité.