Nikita
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Luboš, pokiaľ je u T613 kúrenie v poriadku, by sa to nestalo. Podobné javy boli charakteristické iba pre kúrenia bez iskriacej sviečky, používané v T603. U tých bolo treba dávať pri obsluhe pozor, aby sa nespúšťalo raz vypnuté a ešte nie celkom ochladené kúrenie, lebo inak "topení střelí do výfukové trubky a uniká hustý černý dým..."
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Auto bylo na montážní jámě, zrovna jsem koukal, jestli někde neteče benzín nebo proč to neběží. Mám pocit, Matěji, že ten zvukový doprovod by tě kdykoliv spolehlivě probudil...
Tohle bylo BN-4/I a navíc ve trojce, kde mám ukázkově originální elektroinstalaci, žádné chaoticky pospojované dráty. Možná za to mohly zoxidované kontakty na čerpadle, nevím...
Tohle bylo BN-4/I a navíc ve trojce, kde mám ukázkově originální elektroinstalaci, žádné chaoticky pospojované dráty. Možná za to mohly zoxidované kontakty na čerpadle, nevím...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných