Farebny motor
Farebny motor
takze nieco pre tunerov.......ked to bolo snimane teplota oleja bola cca 70C, a motor nebezal.....
- Prílohy
-
- 0026.jpg (15.21 KiB) 4535 zobrazení
Fotky boli robene termoviznou kamerou, ktora vytvara vlastny format obrazkov pre dalsie spracovanie s rozlisenim vhodnym aj pre 21", ale program je tak sprosty, ze to importuje iba do formatu *.bmp s danym rozlisenim....
P.S. k comu by bolo lepsie rozlisenie??potrebuje to niekto nejak dalej spracovavat?pre informaciu o teplotnych pomeroch to uplne staci....a pokial nemas k tomu potrebny soft je to k nicomu
To Eda: zaujimaju ma teplotne pomery v motore.... a utvorenie si obrazu o tom, ake su skutocne teploty na urcitych castiach motora (napr. olejovy chladic, vnutorna strana valcov a hlav) ak mas teplotu oleja napr. 70C (snad aj pre preplnovacov a vylepsovacov chladenia)....
P.S. k comu by bolo lepsie rozlisenie??potrebuje to niekto nejak dalej spracovavat?pre informaciu o teplotnych pomeroch to uplne staci....a pokial nemas k tomu potrebny soft je to k nicomu
To Eda: zaujimaju ma teplotne pomery v motore.... a utvorenie si obrazu o tom, ake su skutocne teploty na urcitych castiach motora (napr. olejovy chladic, vnutorna strana valcov a hlav) ak mas teplotu oleja napr. 70C (snad aj pre preplnovacov a vylepsovacov chladenia)....
takze tu je nieco pre Ondreja.... sice jazda nebola az taka ostra, isiel som cca 120-130, motor vypnuty a fotene asi 3 minuty po vypnuti....
Musim upozornit, ze kazdy material ma svoju emisivitu a pri snimani termokamerou napr. auta, kde je mnozstvo roznorodych materialov guma, plast, lestene kovy, lakovane kovy je potrebne zvolit vhodny kompromis a nastavit kompromisnu hodnotu emisivitu, aby mala snimka vypovednu hodnotu, teda moze sa stat, ze pri takomto snimani moze vzniknut chyba aj 5-10C a aj viac, ako je mozne si vsimnut na snimke, ze chromove listy okolo okien maju velmi nizku teplotu.... aby boli ziskane snimky a hodnoty presne musi sa nastavit emisivita materialu, ktory sa snima a snimat len ten...
Musim upozornit, ze kazdy material ma svoju emisivitu a pri snimani termokamerou napr. auta, kde je mnozstvo roznorodych materialov guma, plast, lestene kovy, lakovane kovy je potrebne zvolit vhodny kompromis a nastavit kompromisnu hodnotu emisivitu, aby mala snimka vypovednu hodnotu, teda moze sa stat, ze pri takomto snimani moze vzniknut chyba aj 5-10C a aj viac, ako je mozne si vsimnut na snimke, ze chromove listy okolo okien maju velmi nizku teplotu.... aby boli ziskane snimky a hodnoty presne musi sa nastavit emisivita materialu, ktory sa snima a snimat len ten...
- Prílohy
-
- 0024.jpg (9.24 KiB) 4397 zobrazení
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Pyro, ďakujem za obr. Poprosím ale ešte ak sa dá obrázok na voľnobeh pracujúceho motora (otvorená kapota) tesne po jazde (tých 120-130 km. bohate stačí), a toho istého motora asi 10 min. po vypnutí, kedy tých 10 min. bude ale pod zatvorenou kapotou a až pri snímaní sa táto otvorí, aby nebol motor nadmerne ochladzovaný vetraním, ale aby boli zrejmé vplyvy prestupu tepla vrámci motora samotného.
Tak som to myslel aj predtým...
Tak som to myslel aj predtým...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných