Farebny motor

Diskusia o stretnutiach


pyro

Farebny motor

Príspevok od užívateľa pyro » 03 Máj 2005, 16:00

takze nieco pre tunerov.......ked to bolo snimane teplota oleja bola cca 70C, a motor nebezal.....
Prílohy
0026.jpg
0026.jpg (15.21 KiB) 4525 zobrazení

pyro

Príspevok od užívateľa pyro » 03 Máj 2005, 16:04

a este jeden...a to Vam zatial staci... :wink:
Prílohy
0016.jpg
0016.jpg (9.35 KiB) 4519 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 03 Máj 2005, 19:13

Copak dělá takové pěkné obrázky?

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 03 Máj 2005, 19:51

Zeby Corel Photopaint? :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 03 Máj 2005, 23:15

to je pekné toto kua

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 04 Máj 2005, 08:54

Termovizní kamera. Měl jsi k tomu Pyro nějaký special důvod? - Výzkum?

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 04 Máj 2005, 08:58

Pyro: Nemas to please vo vacsom rozliseni ?

pyro

Príspevok od užívateľa pyro » 04 Máj 2005, 09:55

Fotky boli robene termoviznou kamerou, ktora vytvara vlastny format obrazkov pre dalsie spracovanie s rozlisenim vhodnym aj pre 21", ale program je tak sprosty, ze to importuje iba do formatu *.bmp s danym rozlisenim....
P.S. k comu by bolo lepsie rozlisenie??potrebuje to niekto nejak dalej spracovavat?pre informaciu o teplotnych pomeroch to uplne staci....a pokial nemas k tomu potrebny soft je to k nicomu
To Eda: zaujimaju ma teplotne pomery v motore.... a utvorenie si obrazu o tom, ake su skutocne teploty na urcitych castiach motora (napr. olejovy chladic, vnutorna strana valcov a hlav) ak mas teplotu oleja napr. 70C (snad aj pre preplnovacov a vylepsovacov chladenia)....

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 04 Máj 2005, 11:08

pyro - veľmi zaujímavé,
možno by stálo za to skúsiť odfotiť bežiaci zahriaty motor tesne po ostrejšej jazde a napr. 10 minút po vypnutí (zatvorená kapota) kvôli zisteniu teplotných spádov...čo ty na to?

pyro

Príspevok od užívateľa pyro » 04 Máj 2005, 11:32

takze tu je nieco pre Ondreja.... sice jazda nebola az taka ostra, isiel som cca 120-130, motor vypnuty a fotene asi 3 minuty po vypnuti....
Musim upozornit, ze kazdy material ma svoju emisivitu a pri snimani termokamerou napr. auta, kde je mnozstvo roznorodych materialov guma, plast, lestene kovy, lakovane kovy je potrebne zvolit vhodny kompromis a nastavit kompromisnu hodnotu emisivitu, aby mala snimka vypovednu hodnotu, teda moze sa stat, ze pri takomto snimani moze vzniknut chyba aj 5-10C a aj viac, ako je mozne si vsimnut na snimke, ze chromove listy okolo okien maju velmi nizku teplotu.... aby boli ziskane snimky a hodnoty presne musi sa nastavit emisivita materialu, ktory sa snima a snimat len ten...
Prílohy
0024.jpg
0024.jpg (9.24 KiB) 4387 zobrazení

pyro

Príspevok od užívateľa pyro » 04 Máj 2005, 11:40

no a trochu v inom spektre....
Prílohy
0023.jpg
0023.jpg (12.05 KiB) 4384 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 04 Máj 2005, 15:11

Pyro, ďakujem za obr. Poprosím ale ešte ak sa dá obrázok na voľnobeh pracujúceho motora (otvorená kapota) tesne po jazde (tých 120-130 km. bohate stačí), a toho istého motora asi 10 min. po vypnutí, kedy tých 10 min. bude ale pod zatvorenou kapotou a až pri snímaní sa táto otvorí, aby nebol motor nadmerne ochladzovaný vetraním, ale aby boli zrejmé vplyvy prestupu tepla vrámci motora samotného.
Tak som to myslel aj predtým...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných