15. Augusta 2004 druhe ministretnutie

Diskusia o stretnutiach


Užívateľov profilový obrázok
mato
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 843
Dátum registrácie: 26 Máj 2004, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa mato » 11 Aug 2004, 18:11

haha, rucnu brzdu :-)
Tu mam iba na jednej strane. Chyba ten cap, na ktorom drzi ta vec - teda rucna brzda

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 12 Aug 2004, 08:55

Taaak specialka vcera uspesne opustila garaz klampiara a momentalne sa na nej robi STK (ek uz je), takze to vidim tak ze v nedelu som tam !

Chyba este nejaky ten detail (lista na lavom blatniku - chybaju mi drziaky, stahovanie 2 okien - chyba mi ta umelohmotna blbost) ale inak je plne pojazdna a aj relativne plne funkcna. Relativne preto lebo sa tam treba este na nieco pozriet...

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 12 Aug 2004, 08:55

Mato: A nestaci na jednej strane ? Mne speciala tiez relativne dobre nebrzdi...

Užívateľov profilový obrázok
mato
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 843
Dátum registrácie: 26 Máj 2004, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa mato » 12 Aug 2004, 15:53

na jednej strane urcite nestaci, ved to ani nie je citit. Ked nie je T, bude aspon eRka.
Prílohy
erka.jpg
erka.jpg (31.26 KiB) 11141 zobrazení

Fero

PRE SEDA

Príspevok od užívateľa Fero » 12 Aug 2004, 16:59

Trosku offtopic....
Sedo:Ked chces este tu vacku, tak do Lednic ti ju moze doniest Pyro. Napis mu na pyro<at>orangemail.sk

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 12 Aug 2004, 17:01

No dneska idem za Petom Gajdosom, uvidim, co poriesime. Diky Fero, ak nezozeniem na 100% mu hned pisem, lebo ju potrebujem! Dnes som zistil, ze mi vyletelo reflektorove sklo (to mensie, co je viac ku stredu). Nechapem, bolo na zemi.

Užívateľov profilový obrázok
mato
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 843
Dátum registrácie: 26 Máj 2004, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa mato » 12 Aug 2004, 23:26

Tak co? Nikdo mi nepochvali eRku?

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 13 Aug 2004, 00:00

Maťo, však máš samé perly. A všetko s motorom vzadu. T613-3, Š110-R, Š1000MB :)
Dufam, že tu R-ku čoskoro spravíš ako Tatru. Inak, je to jeden z mojich detských snov, ktorý trvá dodnes. Po čom ešte moje srdce prahne, je vlastniť (okrem snáď všetkých Tatier) aj Škodu 1100MBX (dvojdverová karoséria) :D

603

Príspevok od užívateľa 603 » 13 Aug 2004, 09:13

erka je v pohode... dobry zaklad na prestavbu 130 rs... vcera som bol jednu taku pozriet....
Prílohy
DSC00019low.jpg
DSC00019low.jpg (98.27 KiB) 11096 zobrazení

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 13 Aug 2004, 09:22

Mato: Dobre vies moj nazor na stare skodovky - krasne vozidla, ved pamatas ako som Ti vychvalil 1000MB :-)

All: Nebojte sa o pocasie, v nedelu poobede sa vycasi podla vsetkych moznych predpovedi.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 13 Aug 2004, 13:38

To erko je nějaké žíhané :lol:, ale aspoň to má něco z tatry, třeba světýlka ve dveřích... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 13 Aug 2004, 14:03

Furt lepší žíhané než zbastlené jako to druhé.

603

Príspevok od užívateľa 603 » 13 Aug 2004, 14:11

vy ste tu vsetci nejaky mudri co sa tyka originality a povodnosti.... to druhe erko ma homologizaciu z kvasin... a vsetko ma zapisane aj vo velkom a v malom tp...

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 13 Aug 2004, 17:56

603: len taka otazocka. Vopred hlasim, ze niesom ziadny mudrc. Mna by zaujimalo, ako je mozne, ze Š130RS (povodne cisty zavodny special s "ramom") je homologovana, pre beznu prevadzku na verejnych komunikaciach.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 13 Aug 2004, 18:03

Nechcem tu moc rozvadzat debatu o skodovkach, poznate niekto Škoda 200RS?

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 13 Aug 2004, 18:22

omyl je ze to nie je 130 rs, ale upravena 110 na 130, cize nema rs zadnu napravu a cacky, macky, asi zbytocne vysvetlovat, ale to co ma na nej urobene, ma v technicaku zapisane, a schvalene, s razitkom v kvasinach, cize nejde o nejaky domaci vyplod mladeho tuningera...... ale o seriozny pristup nadsenca ktoreho urciti ludia vedia posudit uz z fotky, a su schopni ho poslat medzi bastardov....

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 13 Aug 2004, 19:03

Nik predsa tohoto nadsenca neposiela medzi bastardov. Práve naopak. Pokial niekto toto vie urobit sam a neurobi to ako vacsina tych kvazi tunerov, potom mu skladam poklonu. Mne osobne sa toto auto paci a bude pacit.

Ide mi len o to, ze takato homologizacia stoji u nas priblizne 50.000Sk. A ako tak na tu 130 "skoro RS" pozeram, tak ma ram. A pokial viem, tak ram pre normalnu prevadzku nikdy neschvalia.

Este taka mala otazocka. Z ktoreho roku je ta homologizacia z tych Kvasnin. Pretoze na model 130RS skoncila tusim v roku 1985. A to by potom musel mat tu homologizaciu max. z toho 85-teho. Potom to uz moc realne nevydim, iba na individualnu prestavbu. A ta teraz stoji okolo tych 50.000Sk.

Neberte tento prispevok ako narazku proti nejakemu nadsencovi. Len ma zaujimaju take detaily, ako je ta homologizacia.

603

Príspevok od užívateľa 603 » 13 Aug 2004, 19:13

rs sa vyrabali do 81.. nema schavalenu 130 rs, ale len niektore upravy.. pisem ze nema ani vlecku ani nic... a ram ten nie je homologizovany robili mu to v petrzalke niekde ma ho iba asi mesiac... v cechas stoji homologizovany ram 15 000 ceskym.. nechapem preco by si nemohol mat ram do premavky.. to som este nepocul... kamarat jazdi cupra cap a ma v aute ram, a nejedna sa o ziaden special, ale o seriovku... a ma to na normalnych papieroch bez vynimiek , ak chces pozri si na http://www.skoda110r.cz tam sa dozvies viac ohladom ramov , rs a vlastne vsetkeho.....

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 13 Aug 2004, 19:57

603, dik za dobry link.
Nechajme to vadenie. Mna nezaujima to co je mozne v Cechach, ale co je mozne u nas. U nas sa homologizacia robi v Dubnici a stoji od neviem koľko do tusim 50.000Sk (individualna prestavba). Aj keby som chcel dat do Š105 motor zo 120, alebo nebodaj z Favorita, musim urobit prestavbu = homologovanie. Toto som si nevymyslel.
Kamarat chcel prerabat prave 110R a chcel tam dat motor 1.4, homologovany ram a cojaviem co este. S motorom si uz nepamatam, to by som klamal, ale s ramom ho poslaly niekam, lebo ziaden homologovany ram sa v SR vraj neda zohnat na civilne auto (teda aspon na skodovku). Namontovat mu ho namontuju, ale ziadna homologizacia. Cize ak ho zastavia policajti, tak mu mozu zobrat papiere. Homologuje sa pre rozne staty samostatne. Cize, to co je homologovane v Cechach, nemusi byt homologovane u nas. Tot vsio.

Nechajme tuto temu niekomu inemu, ktory do toho lepsie vydi.

No a 130RS mali udajne platnu homologaciu do r.85 hoci sa uz nevyrabali (homologizacia plati aj nejaku dobu po skonceni vyroby, kolko si uz nepamatam). Potom prisla Š130LR - odvodena z klasickej Š130

A vobec, preco sa tu bavime o Skodovkach

Fero

Príspevok od užívateľa Fero » 13 Aug 2004, 22:18

Tomas ma recht, klietka (ochranny ram) je na slovensku na verejnych komunikaciach ilegalna. A neda sa zatial homologizovat, lebo je to vazny zasah do konstrukcie vozidla. Fakt ale je, ze na autach kam "patri" to vacsina policajtov akceptuje.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných