15. Augusta 2004 druhe ministretnutie
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Taaak specialka vcera uspesne opustila garaz klampiara a momentalne sa na nej robi STK (ek uz je), takze to vidim tak ze v nedelu som tam !
Chyba este nejaky ten detail (lista na lavom blatniku - chybaju mi drziaky, stahovanie 2 okien - chyba mi ta umelohmotna blbost) ale inak je plne pojazdna a aj relativne plne funkcna. Relativne preto lebo sa tam treba este na nieco pozriet...
Chyba este nejaky ten detail (lista na lavom blatniku - chybaju mi drziaky, stahovanie 2 okien - chyba mi ta umelohmotna blbost) ale inak je plne pojazdna a aj relativne plne funkcna. Relativne preto lebo sa tam treba este na nieco pozriet...
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
omyl je ze to nie je 130 rs, ale upravena 110 na 130, cize nema rs zadnu napravu a cacky, macky, asi zbytocne vysvetlovat, ale to co ma na nej urobene, ma v technicaku zapisane, a schvalene, s razitkom v kvasinach, cize nejde o nejaky domaci vyplod mladeho tuningera...... ale o seriozny pristup nadsenca ktoreho urciti ludia vedia posudit uz z fotky, a su schopni ho poslat medzi bastardov....
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Nik predsa tohoto nadsenca neposiela medzi bastardov. Práve naopak. Pokial niekto toto vie urobit sam a neurobi to ako vacsina tych kvazi tunerov, potom mu skladam poklonu. Mne osobne sa toto auto paci a bude pacit.
Ide mi len o to, ze takato homologizacia stoji u nas priblizne 50.000Sk. A ako tak na tu 130 "skoro RS" pozeram, tak ma ram. A pokial viem, tak ram pre normalnu prevadzku nikdy neschvalia.
Este taka mala otazocka. Z ktoreho roku je ta homologizacia z tych Kvasnin. Pretoze na model 130RS skoncila tusim v roku 1985. A to by potom musel mat tu homologizaciu max. z toho 85-teho. Potom to uz moc realne nevydim, iba na individualnu prestavbu. A ta teraz stoji okolo tych 50.000Sk.
Neberte tento prispevok ako narazku proti nejakemu nadsencovi. Len ma zaujimaju take detaily, ako je ta homologizacia.
Ide mi len o to, ze takato homologizacia stoji u nas priblizne 50.000Sk. A ako tak na tu 130 "skoro RS" pozeram, tak ma ram. A pokial viem, tak ram pre normalnu prevadzku nikdy neschvalia.
Este taka mala otazocka. Z ktoreho roku je ta homologizacia z tych Kvasnin. Pretoze na model 130RS skoncila tusim v roku 1985. A to by potom musel mat tu homologizaciu max. z toho 85-teho. Potom to uz moc realne nevydim, iba na individualnu prestavbu. A ta teraz stoji okolo tych 50.000Sk.
Neberte tento prispevok ako narazku proti nejakemu nadsencovi. Len ma zaujimaju take detaily, ako je ta homologizacia.
rs sa vyrabali do 81.. nema schavalenu 130 rs, ale len niektore upravy.. pisem ze nema ani vlecku ani nic... a ram ten nie je homologizovany robili mu to v petrzalke niekde ma ho iba asi mesiac... v cechas stoji homologizovany ram 15 000 ceskym.. nechapem preco by si nemohol mat ram do premavky.. to som este nepocul... kamarat jazdi cupra cap a ma v aute ram, a nejedna sa o ziaden special, ale o seriovku... a ma to na normalnych papieroch bez vynimiek , ak chces pozri si na http://www.skoda110r.cz tam sa dozvies viac ohladom ramov , rs a vlastne vsetkeho.....
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
603, dik za dobry link.
Nechajme to vadenie. Mna nezaujima to co je mozne v Cechach, ale co je mozne u nas. U nas sa homologizacia robi v Dubnici a stoji od neviem koľko do tusim 50.000Sk (individualna prestavba). Aj keby som chcel dat do Š105 motor zo 120, alebo nebodaj z Favorita, musim urobit prestavbu = homologovanie. Toto som si nevymyslel.
Kamarat chcel prerabat prave 110R a chcel tam dat motor 1.4, homologovany ram a cojaviem co este. S motorom si uz nepamatam, to by som klamal, ale s ramom ho poslaly niekam, lebo ziaden homologovany ram sa v SR vraj neda zohnat na civilne auto (teda aspon na skodovku). Namontovat mu ho namontuju, ale ziadna homologizacia. Cize ak ho zastavia policajti, tak mu mozu zobrat papiere. Homologuje sa pre rozne staty samostatne. Cize, to co je homologovane v Cechach, nemusi byt homologovane u nas. Tot vsio.
Nechajme tuto temu niekomu inemu, ktory do toho lepsie vydi.
No a 130RS mali udajne platnu homologaciu do r.85 hoci sa uz nevyrabali (homologizacia plati aj nejaku dobu po skonceni vyroby, kolko si uz nepamatam). Potom prisla Š130LR - odvodena z klasickej Š130
A vobec, preco sa tu bavime o Skodovkach
Nechajme to vadenie. Mna nezaujima to co je mozne v Cechach, ale co je mozne u nas. U nas sa homologizacia robi v Dubnici a stoji od neviem koľko do tusim 50.000Sk (individualna prestavba). Aj keby som chcel dat do Š105 motor zo 120, alebo nebodaj z Favorita, musim urobit prestavbu = homologovanie. Toto som si nevymyslel.
Kamarat chcel prerabat prave 110R a chcel tam dat motor 1.4, homologovany ram a cojaviem co este. S motorom si uz nepamatam, to by som klamal, ale s ramom ho poslaly niekam, lebo ziaden homologovany ram sa v SR vraj neda zohnat na civilne auto (teda aspon na skodovku). Namontovat mu ho namontuju, ale ziadna homologizacia. Cize ak ho zastavia policajti, tak mu mozu zobrat papiere. Homologuje sa pre rozne staty samostatne. Cize, to co je homologovane v Cechach, nemusi byt homologovane u nas. Tot vsio.
Nechajme tuto temu niekomu inemu, ktory do toho lepsie vydi.
No a 130RS mali udajne platnu homologaciu do r.85 hoci sa uz nevyrabali (homologizacia plati aj nejaku dobu po skonceni vyroby, kolko si uz nepamatam). Potom prisla Š130LR - odvodena z klasickej Š130
A vobec, preco sa tu bavime o Skodovkach
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných