Podzimní Motortechna 2007
- Pelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 275
- Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
- Bydlisko: Zastávka u Brna
- Kontaktovať užívateľa:
Podzimní Motortechna 2007
O uplynulém víkendu se u nás v Brně na výstavišti opět konala tradiční podzimní Motortechna. Bylo tam spoustu zajímavého zboží (i když na 613ky nic moc-daly se ale získat užitečné kontakty na ty, co na ně něco mají; zato 603kaři si mohli mnout ruce), bezva lidí i krásných strojů. Na výstavě veteránů se prezentoval např. Fordever club Brno, Classic car króžek, pod jehož taktovkou účinkovaly tatrovky, o hladký průběh akce se starala četnická pátračka a jediný kdo akci nepřál bylo počasí, které se patrně rozhodlo otestovat tepelnou odolnost návštěvníků. Přesto, kdo přijel, určitě neprohloupil. Přikládám fotodokumentaci, takže obrázek si udělejte sami. Za případnou sníženou kvalitu některých snímků se omlouvám. Můj foťák je velmi citlivý.
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Na letošním "Slavkově" představený, čerstvě zrenovovaný JK Sport.D.A. napísal:Co je č. 022?
Tuším, že pan Kubinský postupně postavil několik vozidel vlastní konstrukce, především pro závodní účely (tři? různé kusy pod stejným názvem) z tehdy (po válce) dostupné součástkové základny (DKV, BMW?). Vyvrcholením této "řady" vozidel je "tatrovácký" JK 2500...
Podrobnější informace včetně rozhovoru s konstruktérem (který mimochodem ve svém velmi pokročilém věku tento zrekonstruovaný vůz během jeho představování ve Slavkově osobně slavnostně "pokřtil"...) jistě jsou v některém z letošních vydání časopisu TIPpro OLDTIMER.
Jinak vřelý dík Peldovi za (objednaný) obsažný referát o této akci.
- Pelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 275
- Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
- Bydlisko: Zastávka u Brna
- Kontaktovať užívateľa:
........[quote="čadík Podrobnější informace včetně rozhovoru konstruktérem (který mimochodem ve svém velmi pokročilém věku tento zrekonstruovaný vůz během jeho představování ve Slavkově osobně slavnostně "pokřtil"...) jistě jsou v některém z letošních vydání časopisu TIPpro OLDTIMER.
Není to náhodou v tom speciálním vydání, co rozdávali ve Slavkově a které bylo jinak celé věnované takovému "fahrplánu" letošních veteran srazů a dalších souvisejících akcí. Mám ho někde doma, v případě zájmu můžu dohledat, naskenovat a zavěsit.
Jinak vřelý dík Peldovi za (objednaný) obsažný referát o této akci.[/quote]
Není zač, rádo se stalo, přidávám ještě malý "nášup".
Není to náhodou v tom speciálním vydání, co rozdávali ve Slavkově a které bylo jinak celé věnované takovému "fahrplánu" letošních veteran srazů a dalších souvisejících akcí. Mám ho někde doma, v případě zájmu můžu dohledat, naskenovat a zavěsit.
Jinak vřelý dík Peldovi za (objednaný) obsažný referát o této akci.[/quote]
Není zač, rádo se stalo, přidávám ještě malý "nášup".
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Mirku, nemáš nějakou - já žádnou dobovou neznám (respektive znám jen dobové od JK2500, což je zcela jiný vůz, který prý dosud někde hnije).D.A. napísal: No jistý jsem si nebyl, přece jenom vypadá "úplně jinak" než na známých dobových fotografiích.
Pan Kubinský prý všechna postavená vozidla označoval svými iniciály a přidal přívlastek Sport. Jen JK 2500 nebyl prvotně určen pro účasti na sportovních podnicích, ale na běžný provoz majitele a pro odlišení tak přibral do názvu asi svůj obsah motoru (se domnívám).
Pokud Pelda ten článek najde a umístí sem, budeme mít jasněji...
Pár informací o vozech JK je v knize Premiéry nadšení, pokud ji náhodou nemáte je snadno k sehnání jak na burzách, tak v antikvariátech - tedy alespoň těch, které se zabývají motoristickou literaturou.
A ty info ve zkratce - dva monoposty, tři podvozky JK Sport, 2 s motorem BMW a hliníkovou karoserií kupé - to je tento zrenovovaný , třetí podvozek měl motor Alfa Romeo. No a další je ta "Dvoumístná Tatra"
A ty info ve zkratce - dva monoposty, tři podvozky JK Sport, 2 s motorem BMW a hliníkovou karoserií kupé - to je tento zrenovovaný , třetí podvozek měl motor Alfa Romeo. No a další je ta "Dvoumístná Tatra"
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných