Strana 3 z 4

Napísané: 29 Okt 2007, 15:06
od užívateľa D.A.
Nablýskaná auta, ano, to je ono.

Krásná auta a rychlé ženy, to prostě nemá chybu!

Napísané: 29 Okt 2007, 15:06
od užívateľa Mojžo
Pekné čítanie, ďakujem veľmi pekne.
Takisto mám z karburátorového motora v T613 dojem že pri tej hmotnosti by ho tie čísla nekorunovali až na také svižné autíčko, navyše s takým stálym prevodom. Druhá vec je ten nástup od nízkych otáčok, ale i tak. To je jedno, ide to jak šip :)

Napísané: 29 Okt 2007, 15:26
od užívateľa D.A.
Ondreji díky, až teď se mi zobrazila odpověď.

Napísané: 29 Okt 2007, 16:55
od užívateľa MarekK
Ondrej: dík za vyjadrenie.... súper

Napísané: 29 Okt 2007, 17:23
od užívateľa Stevo
Roman Maďar napísal:
Stevo napísal:3,7? To bude pekny srot, asi sa zan majitel hanbi a preto neprisiel :twisted:
Tolko autoreflexie? hm
presne tak to bude :wink:

Napísané: 29 Okt 2007, 17:47
od užívateľa ondrej
tak to už doskladaj a nabudúce to zmeriame - som zvedavý na výsledok :wink:

Napísané: 29 Okt 2007, 17:52
od užívateľa Stevo
Nemam na to cas ani priestory a co je najhorise - ani chut. A posledna navsteva brzdy dopadla nie moc dobre, kym brzda ukazovala 5000 ot/min, otackomer uz ukazoval 7200 :-) Tak si nechavam cas na rozmyslanie fcul

Napísané: 29 Okt 2007, 17:53
od užívateľa Stevo
Joj a este pre vsetkych na L ... nie, nebola to tatra

Napísané: 29 Okt 2007, 17:55
od užívateľa ladis
Hmm... :?:

Napísané: 30 Okt 2007, 08:30
od užívateľa D.A.
A máš to, Ladisi :-D.

Napísané: 10 Nov 2007, 22:26
od užívateľa ondrej
Ešte som sľúbil uviesť aj výsledky z meraní vozu Jaguar, získať sa mi ich však podarilo až dnes, preto ich uvádzam až teraz:
Vozidlo - Jaguar XJ6 4 l bolo merané s pohonom na benzín, ako aj na plyn (vstrekovanie plynu).Namerané hodnoty:
Benzín:
max. výkon motora na hriadeli pred korekciou - 213,5 k (157 kW) pri 4665 ot/min, motor bol točený až do 5775 ot/min
Plyn:
max. výkon 213,7 k (157,2 kW) pri 4540 ot/min.
Ako vidno, motor mal identický maximálny výkon na benzín, aj na plyn, maximálny krútiaci moment bol o niečo vyšší pri pohone na benzín, a maximum bolo dosiahnuté pri o málo nižších otáčkach. V zásade však možno obidva výsledky považovať za rovnocenné.
Na základe tohoto prípadu vidieť, že aj plynový pohon je možné urobiť tak, že z auta sa nestane smrdiace a lenivé vozidlo, ale vozidlo, ktoré si dokáže zachovať svoje dynamické parametre - samozrejme však pri výrazne nižších prevádzkových nákladoch.
Pripájam ešte obr. motora meraného Jaguáru.

Napísané: 11 Nov 2007, 09:24
od užívateľa MarekK
"pri 4540 ot/min" preklep? ..... :wink:

Napísané: 11 Nov 2007, 09:38
od užívateľa ondrej
Nie, údaj je správny, vrchol výkonovej krivky bol dosť tupý - medzi 4400 až 5200 sa pohyboval nad 200 k, maximum však bolo pri uvedených 4540 ot/min.
Pre zaujímavosť je možné porovnať so štvorlitrovou T613, ktorá presahovala 200 k medzi 4600 až 5400, s maximom pri 4825 ot/min...

Napísané: 11 Nov 2007, 09:38
od užívateľa MarekK
off topic: http://www.autoweb.cz/rychle-zpravy/jag ... l?id=11260 ........a nielen plyn.....

Napísané: 11 Nov 2007, 09:45
od užívateľa MarekK
:oops: hops ondrej sorry ja som nejako prehliadol "pri 4665 ot/min" u hodnotách z benzínu..... ešte raz sorry ........

Napísané: 11 Nov 2007, 12:02
od užívateľa Sedo
MarekK napísal:off topic: http://www.autoweb.cz/rychle-zpravy/jag ... l?id=11260 ........a nielen plyn.....
Palivo ziskavat z potravin sa mi nezda velmi moralne.

Napísané: 11 Nov 2007, 12:55
od užívateľa Radinko
Šeďo, ako často jedávaš zhnité jablká?

Napísané: 11 Nov 2007, 13:06
od užívateľa Palo
Radinko napísal:Šeďo, ako často jedávaš zhnité jablká?
Prečo, Trocha ich nechať uležať a deti v afrike by mohli mať ruku hore.

Napísané: 11 Nov 2007, 13:15
od užívateľa Sedo
Myslím, že ich radšej nechá zhniť na palivo, ako by ich predal.

Napísané: 11 Nov 2007, 13:37
od užívateľa Radinko
Sedo napísal:Myslím, že ich radšej nechá zhniť na palivo, ako by ich predal.
Táto veta ale presne sedí (šedí) aj na niektoré tatrovky a ich majiteľov. Prikladám ilustračné foto.