Okolo Vidrholce 2007

Diskusia o stretnutiach


vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Okolo Vidrholce 2007

Príspevok od užívateľa vasa26 » 28 Júl 2007, 12:05

Pořádal Okraškovací spolek Klánovice 21.7.2007 Akce byla velice zdařilá ,Všechny fotky : http://www.vasa26.estranky.cz/fotoalbum ... -21_7_2007

Užívateľov profilový obrázok
Karel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16

Príspevok od užívateľa Karel » 28 Júl 2007, 13:54

Pěkné kousky.
Bližší informace o tomto ,,speciálu,, nemáš ? Nebylo tam někde uvedeno kdo a kdy to takto přestavěl ?
Prílohy
4 sic roadster.jpg

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 28 Júl 2007, 14:28

To bohužel ne.kdyby jsem to tušil optal by jsem se.příště to zjistim...bylo toho hodně.. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 28 Júl 2007, 15:14

Krásne stretnutie. Normálne sa my stále viac páčia Škodovky z 30-tych rokov, Favorit, Rapid, Popular a Superb a tiež staré Tatrovky. S tých mám však stále hokej, vôbec nechápem ako sa to označovalo, z väčšiny typov je viac prevedení a ja sa v tom vážne nevyznám. Asi potrebujem doučovanie. :roll:

Užívateľov profilový obrázok
Karel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16

Príspevok od užívateľa Karel » 28 Júl 2007, 16:46

Škodovky také měly více provedení jednotlivých typů, ale nedochovalo se jich tolik jako Tater :wink:
Malé doučování :
obrázek číslo 076 a 068 = krásně zachovalá 6místná T-30
obrázek číslo 041 = T-57 polokabrio
obrázek číslo 039 = T-57 A limousina
obrázek číslo 118 a 119 = T-57A sport nebo také roadster. Továrně se vyráběla jako 2 místná s nouzovým sklopným sedátkem v kufru. U této někdo to nouzové sedátko vzadu upravil na plnohodnotné dvousedadlo, což si vyžádalo úpravu zadní části karoserie a předních sedaček.
T-603 a T-613 snad každý poznal.

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 28 Júl 2007, 17:18

No šak hej Karolko, len ak niekto upravil núdzové sedenie na plnohodnotné tak mám z toho ešte viac bordel, lebo tomu vôbec nerozumiem. Začnem poctivo študovať popisky tu na TP a snáď sa zlepším. :)

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 28 Júl 2007, 17:28

Jo ta Tatra 613-2 je moje :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Karel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16

Príspevok od užívateľa Karel » 28 Júl 2007, 23:15

Maxono nic si z toho nedělej. :wink: Já se o předválečné Tatry zajímám už 25 let a stále objevuji další a další záhady :shock: . Výroba automobilů v Kopřivnici měla vždy do seriovosti hodně daleko. Spousta aut vznikla dle požadavku zákazníků a díky stavebnicové koncepci nebyl problém dát do podvozku T-30 motor T-52 a posadit na to kastli T-54. Typ vozu se určoval podle podvozku a motoru (který vetšinou není vidět :? ), nikoliv podle kastle a navíc spousta kastlí vznikala v jiných karosárnách. Kromě chasu při výrobě se spousta vozů ,,sprskla,, i později při různých přestavbách, ať již ,,samodomo,, nebo v profesionálních karosárnách, či dokonce přímo v Kopřivnici, kam často zákazníci vracely starší vozy protiúčten za nové a fabrika je po repasu vystrojila novější kastlí. Kdo se v tom teď má vyznat :roll:

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 29 Júl 2007, 15:09

No veď práve, tak ja radšej zostanem pri osbonej a nákladnej produkcií z povojnových časov. :lol:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných