První jarní stovky kilometrů
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1006
- Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
- Tatry, ktoré vlastním: ---
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Tak aj ja troška prispejem.
Pri pohybe riad. pákou vpred a vzad je doraz vporiadku to je asi jasné a pri bočnom výkyve jednu krajnu polohu (3 a 4)zabezpečuje pružina,pre (1 a 2)to zasa má nastarosti vodič ktorý musí silu pružiny prekonať a tým sa zaistí táto krajná poloha.Takže pre 4° prevodovku je tá kulisa dostatočná.Samozrejme pri viacerich rých. stupňoch alebo radení spiatočky klasicjkým spôsobom už treba kulisu s usmernením pohybu pre všetky smery.
Takže ja by som to kulisou kludne nazval.Možno by som pri prikivovaní trochu hlavu klonil nabok ale nazval.
Pri pohybe riad. pákou vpred a vzad je doraz vporiadku to je asi jasné a pri bočnom výkyve jednu krajnu polohu (3 a 4)zabezpečuje pružina,pre (1 a 2)to zasa má nastarosti vodič ktorý musí silu pružiny prekonať a tým sa zaistí táto krajná poloha.Takže pre 4° prevodovku je tá kulisa dostatočná.Samozrejme pri viacerich rých. stupňoch alebo radení spiatočky klasicjkým spôsobom už treba kulisu s usmernením pohybu pre všetky smery.
Takže ja by som to kulisou kludne nazval.Možno by som pri prikivovaní trochu hlavu klonil nabok ale nazval.
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Palo - nie je dôvod kloniť hlavu nabok
Inak - pred časom si tuším zháňal fotky zelenej chrómky (dúfam, že si to pamätám správne). Ak to platí, nejaké nie veľmi kvalitné som našiel, môžem naskenovať.
A zaujímalo by ma, aké pôvodné ŠPZ to auto malo - môžeš dať vedieť? (trebárs aj na SS). Nebolo totiž takých zelených veľa.
Inak - pred časom si tuším zháňal fotky zelenej chrómky (dúfam, že si to pamätám správne). Ak to platí, nejaké nie veľmi kvalitné som našiel, môžem naskenovať.
A zaujímalo by ma, aké pôvodné ŠPZ to auto malo - môžeš dať vedieť? (trebárs aj na SS). Nebolo totiž takých zelených veľa.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
zábery T603 z jej exhibície v Budmericiach môete vidieť v dokumente o kaštieli v Budmericiach na STV 2. Premiéra bola včera, repríza dnes o 10:45 na STV2 a v sobotu 18:11 o 01:00. Sú tam naozaj pekné zábery T603, a nie málo..ondrej napísal:Ja som si tiež tento víkend dobre zajazdil s Tatrovkami. Už v piatok som bol s T603 v Budmericiach, no a cez sobotu som oživil Speciála...
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
Ahoj Jacku,
S těmi lemy je to tak že opravdu při rychlosti nad 120km/h ti z auta ulítnou. Já jsem takhle zničil dvě sady, tudíž jsem snima nabyl vůbec spokojen. Je to tak maximálně auto postavit do garáže a chodit se na něj koukat a nebo jezdit tak do stovky. Já jsem tento problém vyřešil tím, že jsem si koupil pneu s original pruhama, a mam klid
S těmi lemy je to tak že opravdu při rychlosti nad 120km/h ti z auta ulítnou. Já jsem takhle zničil dvě sady, tudíž jsem snima nabyl vůbec spokojen. Je to tak maximálně auto postavit do garáže a chodit se na něj koukat a nebo jezdit tak do stovky. Já jsem tento problém vyřešil tím, že jsem si koupil pneu s original pruhama, a mam klid
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
Ono to neni taková tragédie, když si je nebudeš kupovat tady v čechách a tim zbytečně krmit z některých zdejších vydřiduchů, tak poměrně dost ušetříš. Já jsem si je obědnal z německa, a vyšla mně kompletní sada na 20000kč až s dovozem domů. Což mi nepřipadá zas tak moc ve srovnání s pneumatikama na běžná komerční auta.
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Lubos: napr. http://www.oldtimer-reifen.com/index.htm
pro predstavu - cena 1 nove diagonalky 5.00x15" BF-Goodrich byla minuly rok 120 euro.
pro predstavu - cena 1 nove diagonalky 5.00x15" BF-Goodrich byla minuly rok 120 euro.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Já trochu představu mám, už mírně sonduju, do čeho budu obouvat svého budoucího tatraplána. Je to rozměr 6,00-16 a výrobců existuje minimálně pět, ale všechno je to nějaká obdoba vzorku "zmyjovka" , OS25 atd., ale na ty klasické obdélníčky co se daly u nás koupit kolem roku 1950 jsem ještě nanarazil.
U spousty gum v šestsettrojkovém rozměru mně docela zaráží, že jsou to bezdušovky! Tak aby to pak nebyla jenom nějaká atrapa, třeba radiálka se 100% profilem nebo něco takového.
U spousty gum v šestsettrojkovém rozměru mně docela zaráží, že jsou to bezdušovky! Tak aby to pak nebyla jenom nějaká atrapa, třeba radiálka se 100% profilem nebo něco takového.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 87 neregistrovaných