Honza: Velmi spravne, mas u mna pivo
Radek: jojo, som si isty ze to pouzili v Tatre ako prvi, preto aj prestala Honda tento motor vyrabat ked to zistili.
AT: tvoje dusevne problemy tusim preberate v inom threade
Přerovska zácpa, pchá...
Jinak to skoro trefil hned prvně - jedná se o el.centrálu 16 kW 3f. Motor je typ DEUTZ, diesel, 4-d. s turbdm., výkon cca 30 kW. Mne osobně zaujalo to přeplňování, to u centrál není zas až tak obvyklé, a potom také poněkud imho neobvyklé řešení vstřikování. Hold made in NSR
No zřejmě někomu při konstrukci té centrály leželo na srdci též plnění emisních limitů a rozumné provozní náklady. Málokterý výrobce spalovacích motorů, který tvrdošíjně odmítá nové technologie a inovace a staví na 30 let staré konstrukci přežije do dnešních dnů......