První jarní stovky kilometrů
Tak mi napadalo hodně sajrajtu do očí, porovnal jsem spoustu součástek s touto definicí:Luboš napísal:Vem si desítku klíč běž se podívat pod auto...Ambiciózní tajemníček napísal:A kulisa je prosím kde?Luboš napísal:Motor, převodovka a silentbloky ale nestačí, dávala se nová i kulisa řazení?
"Kulisa (z německého Kulisse) je plochý kus materiálu se zvlášť upraveným tvarem okrajů a výřezů. Kulisa v technice je vytvarovaná plochá součástka s výřezem, umožňujícím pohyb jiné součástky po přesně definované dráze. Typickým příkladem je kulisa lokomotivních rozvodů, která umožňuje regulovat odběr definované části kývavého pohybu. Existují ale i kulisy popisující velmi složité dráhy součástek." (zdroj cs.wikipedia.org)
No a žádná mi na to moc nesedla. Potřebuju pomoct!
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Luboši, mě výrobce žádnou dokumentaci neposkytl, musel jsem si ji od něj koupit. Ale to jedno.
Poslal jsi Ríšana s klíčem č. 10 aby vlezl pod auto a hledal kulisu. Hledal, ale bohužel nenašel. Protože je zde vážná možnost, že mu ze Zlaté Bubliny třeba někdo kulisu sebral či mu jí tam vůbec nedal (ono je to přeci jen zvláštní auto, kterému, alepoň podle vyprávějících se legend kupříkladu šlehá z výfuků roztavený hliník), požádal mně, abych se taky, zastupujíce nejpočetnější skupinu uživatelů T613 se čtyřstupňovou převodovkou bez instalované vzpěrné tyče, s klíčem č. 10 odebral pod auto najít kulisu. Abych mu jí vyfotil a foto poslal, aby věděl, jakou myslíš, když ji bohužel v jeho autě nemá.
A tady je ten kámen úrazu - taky jsem žádnou kulisu nenašel. Ještě pro jistotu jsem se tedy šel podívat za stodolu k těm dvěma dárcům orgánů co tu mám, a taky smůla. Taky žádnou kulisu nemají. Pár telefonátů kolegům uživatelům modelu T613 mi jen dokreslilo skutečnost, že fakt nikdo v autech kulisu nemáme.
Takže mě celkem vážně zajímá, co to má podle Tvého příspěvku Matěj za extra výrobní provedení, že tam má kulisu a jestli by ji tedy mohl vyfotit a zde na Portále uveřejnit......
Poslal jsi Ríšana s klíčem č. 10 aby vlezl pod auto a hledal kulisu. Hledal, ale bohužel nenašel. Protože je zde vážná možnost, že mu ze Zlaté Bubliny třeba někdo kulisu sebral či mu jí tam vůbec nedal (ono je to přeci jen zvláštní auto, kterému, alepoň podle vyprávějících se legend kupříkladu šlehá z výfuků roztavený hliník), požádal mně, abych se taky, zastupujíce nejpočetnější skupinu uživatelů T613 se čtyřstupňovou převodovkou bez instalované vzpěrné tyče, s klíčem č. 10 odebral pod auto najít kulisu. Abych mu jí vyfotil a foto poslal, aby věděl, jakou myslíš, když ji bohužel v jeho autě nemá.
A tady je ten kámen úrazu - taky jsem žádnou kulisu nenašel. Ještě pro jistotu jsem se tedy šel podívat za stodolu k těm dvěma dárcům orgánů co tu mám, a taky smůla. Taky žádnou kulisu nemají. Pár telefonátů kolegům uživatelům modelu T613 mi jen dokreslilo skutečnost, že fakt nikdo v autech kulisu nemáme.
Takže mě celkem vážně zajímá, co to má podle Tvého příspěvku Matěj za extra výrobní provedení, že tam má kulisu a jestli by ji tedy mohl vyfotit a zde na Portále uveřejnit......
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No, jo, ale v tom případě přestává být Matějova T613 unikátní, když existuje několik dalších T613 co také mají kulisu. Je tedy zajímavé, že jsou všechny u jednoho majite na jednom místě, ale nu což, někdo má holt štěstí na to, že si do své sbírky pořídí samé unikáty...... Tedy, mohu-li požádat, Luboši, když zatím nezveřejnil foto kulisy Matěj, můžeš ho prosím zveřejnit Ty, z libovolného Tvého vozidla řady T613?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní