Archív nehody

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Archív nehody

Príspevok od užívateľa carlos » 16 Feb 2005, 15:35

postupne pošlem dalšie

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 16 Feb 2005, 21:24

Len tak dalej, tato tema sa mi paci...

Užívateľov profilový obrázok
Thomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 585
Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Thomas » 16 Feb 2005, 21:33

Ono sa to paci, kdyz se v tom nehraje hlavní úloha :twisted:

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 16 Feb 2005, 22:02

Tatra je zrala na vymenu karoserie. Vypada to, ze nekdo neudrzel uzdu sveho opojeni z jizdy a zrejme nedobrovolne vyzkousel i pasivni bezpecnost vozu ;) .
Kazdopadne velmi zajimave fotografie, carlosi.

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 17 Feb 2005, 00:44

No ale ja som v nedelu skoro hral hlavnu rolu pri niecom horsom ako je toto: oproti isla s 120. uz ked bola tesne predo mnou som videl ze ma problemy ze ju berie do smyku, pozeram ze ako si s tym chlap poradi, a ten to rovno celne v plnej rychlosti naprasil do auta ktore slo za mnou-favorit. rychlo som zastal, chcel som pomahat, ale ako som zistil, v skodovke chlap mrtvy, vo favorite tiez zila este spolujadkina, ale ta rozbita cela tvar, vybite zuby rychlo sme volali zachranku, tak prezila aspon ona. Ale mala obrovske stastie, lebo nebola priputana, podobne ako vodic vo favorite aj v skodovke. Keby tam boli vsetci priputani tak to mohlo dopadnut inak. Ten v tej 120 nemal sancu ale vodic favorita to mohol prezit. a aj spolujazdkyna by neprisla o zuby a nemala by otrasmodzgu.
Takze chlapi, zoberte si ponaucenie, noste tie opasky- niesu zbytocne a kupujte tatrovky. ked uz z bezpecnosti nic, ale aspon dlhsia predna kapota a ten bezp. stlpik volantu... :!:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 17 Feb 2005, 00:47

Erik: Fuha tak toto je velmi neprijemny zazitok ale som velmi rad ze sa medzi nami najdu ludia ktori radi v pripade nudze pomahaju.

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 17 Feb 2005, 00:49

Kurnik Erik normalne mi beha mraz po chrbte. :(

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 17 Feb 2005, 00:51

Kurna chlapi, da sa povedat, ktore auto je najbezpecnejsie na svete?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 17 Feb 2005, 01:21

Eriku, bezpečnostní sloupek řízení mají i všechny výše zmíněné škodovky :!:

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

???

Príspevok od užívateľa carlos » 17 Feb 2005, 01:33

to tam dvaja zaspievali?inak mám ešte foto:nákl.vlak v plnej ryxl ,pred stanicou zobral t815s vlekom,na vleku bol buldozér a zrovnali zo zemou žel stanicu,pointa bola v tom ,že na stanici nikto nebol,lebo 5 min predtým všetci nastupili do osob.vlaku ,bolo to za soc.cca1987 v ulanoch

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 17 Feb 2005, 16:37

Carlos kokso toto sa mi paci, taketo stare archivy :)

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 17 Feb 2005, 19:42

No, fakt nikomu neprajem aby take nieco niekedy zazil. Je to taka beznadej. ked sa ocitnete v takej situacii.
Lubos: ako som sa presvedcil, tak ten bezp. stlpik v skodovke tam vela nezachranil. lebo ten chlapik bol stlaceny medzi volantom a sedadlom a bol cely posunuty skoro na zadnych sedadlach.
Uvazoval som koli financiam kupit ku tatre nieco mensie ako napr. skoda rapid alebo felicia ale po nedelnej skusenosti radsej nie...

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 17 Feb 2005, 19:45

Erik vies mi popisat rozdiel medzi pasivnou a aktivnou bezpecnostou. V com ma Tatra oproti skodovke vyhodu? Ja sa stale desim predstavy zapnuteho predneho bufika v suvislosti s celnou zrazkou.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 17 Feb 2005, 20:39

Myslíš, že by bufíček po nárazu explodoval a rozmetal tatru na stovky metrů daleko? :o

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 17 Feb 2005, 21:41

Tak odhliadnuc od toho bufika je to vycsia predna deformacna zona. Ale myslim si ze ten bufik by nemohol explodovat. to je predsa rovnake riziko ako ked je v aute motor vpredu. To by potom vybuchovalo pri nehodach kazde druhe starsie auto...
A keby ta 120 narazila do mojej tatry, tak by som mozno odisiel po svojich. Lebo viem o viacerych nehodach z davnejsej minulosti:S120 verzus T613 lada verzus T613- v skodovke a lade mrtvi, v T613 lahko zraneni. Ale nehovorim ked sa T613 zrazi s niecim modernym. tak to nema sancu.
Sedo:
Pasivna berpecnost: deformacne zony, ako dokaze karoseria pohltit naraz a kolko z toho sa prenesie na pasazierov
Aktivna bezpecnost: Airbagy, napinace bezp. pasov, ABS, ESP...
Zaver: T613
aktivna bezpecnost 0%
pasivna bezpecnost: 30-50%
Skratka treba si davat pozor a predvidat, aby sa to nekoncilo takymito smutnymi koncami...
A tento obrazok ste uz urcite vsetci videli, ale hodi sa sem...
Prílohy
crash.jpg
crash.jpg (112.46 KiB) 9808 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

!

Príspevok od užívateľa carlos » 17 Feb 2005, 21:41

xyba bolo to 2x
Naposledy upravil/-a carlos v 17 Feb 2005, 21:46, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

!

Príspevok od užívateľa carlos » 17 Feb 2005, 21:42

popíšem dalšiu nehodu,nemám foto:cca rok 1994 613 Ministerstva kultúry ,na výx.slovensku pri mixalovciax,v aute boli štyria ludia zamestnanci min kultúry,pravdepodobne vys.rýxlost,preleteli cez jarok pri ceste,vyšli na murik ohrady pred domom,,a ako sa šuxali po tom muriku,explodovali nádrže,podla očitýx svedkov auto vyletelo7m do výšky,všetci zaspievali,nič moc,asi som vás nepotešil :cry:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 17 Feb 2005, 21:55

Erik napísal:Aktivna bezpecnost: Airbagy, napinace bezp. pasov, ABS, ESP...
Mimochodem Eriku, kolikrát denně si běžně za jízdy necháváš do xichtu vystřelit airbag? :shock:
Erik napísal:aktivna bezpecnost 0%
Doteď jsem si myslel, že T613 má i nějaké brzdy... :shock:

Užívateľov profilový obrázok
Thomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 585
Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Thomas » 17 Feb 2005, 22:02

Erik, pokud chceš bezpečné auto zkus Saab. Dnes už jsou dostupné i kvalitní kusy za přijatelnou cenu. Nároky na palivo jsou u dvoulitru srovnatelé, ne-li nižší jako u Felicie 1.3 . Moje dlohodobá spotřeba se pohybuje mezi 7 - 7.5l,

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 18 Feb 2005, 01:05

Lubos: ako tak pozeram, tak si nepochopil pojmy ako su aktivna a pasivna bezpecnost...
Tie airbagy su tam na to, aby pomohli zmensit velkost posobiacich sil v oblasti hlavy pri celnom naraze, niesu na to, aby ti len tak strielali do xichtu a nemontuju sa len tak pre okrasu.
No a ak do aktivnej bezpecnosti pocitas aj brzdy tak potom prepac, nemam sa tu s tebou o com bavit. ked uz tu chces spominat brzdy, tak ich spomen pri pasivnej bezpecnosti, a brzdy su ti pri celnej zrazke ktoru necakas na dve veci, a dufam ze nechces aby som ti o tych veciach napisal...
Thomas:
to som uz niekde pocul ze saaby su bezpecne auta za prijatelnu cenu. stoji to za rozmyslenie... A ta spotreby tiez nevyzera zle...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 42 neregistrovaných