Tatra 603-1

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 14 Dec 2004, 19:52

Zevraj posledne jednotky uz mali aj dvojkovu ..

Užívateľov profilový obrázok
skovi
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 279
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 18:15
Tatry, ktoré vlastním: T603 1959,1961,1962, 1973
Bydlisko: Nové Mesto n/V
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa skovi » 14 Dec 2004, 19:56

O tom som síce nepočul ale úplne vylúčené to nieje. Na 603-1 by som však rád videl 3 svetlo.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 14 Dec 2004, 20:10

Matěji, co je to zase za mezinárodní nedorozumnění? Já ti jen říkám, že těch pár dílů co se k tomu dodatečně objevilo nemá hodnotu 50000SK ani kdyby se leskly novotou...

Tomáši a ze kdy je ta první jednička s dvojkovou maskou? Mě sice taky zaráží ta reklama "Šťastnou cestu" z roku 1962 ale zase znám velmi původní jedničku z roku 1963 (prodána snad až 1964), kde ta tři světla jsou...

Skovi, díly se nějaké sehnat dají, ale jednoduché to nebude. Dělají se i repliky, třeba jedničkové puklice, které ti tam také chybí po 1300 kč nejsou problém...

Honza

Príspevok od užívateľa Honza » 14 Dec 2004, 21:42

Motor vypadá jako "F", který se montoval údajně do r.v. 60 - šikmé sání, výfuk do jedné koncovky. Kdyby to mělo jít na díly, bral bych přední lavici, kterou sháním už čtyři roky a ten bílej volant by se taky hodil. Cenu kvalitní renovace téhle 603 bych si troufl srovnat s T87, takže cca 500k Kč min. (včetně dokoupení potřebných dílů či jejich replik).

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 14 Dec 2004, 21:45

Ja dobre viem že tých pár vecí tú cenu nemá ani zďaleka, no asi máš problém rozoznať humor od serioznej poznámky

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 14 Dec 2004, 22:02

No dobře, byl to humor, který jsem nepochopil. Ale v atmosféře kdy tady na portále si spousta uživatelů nedokáže představit t613-3 za cenu vyšší než 30 000 SK a má další zvláštní přístup k oceňování se mně nemůžeš moc divit.

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

-

Príspevok od užívateľa carlos » 14 Dec 2004, 22:18

pekné auto ,neváhaj ,ked ne máš čo robit po večeroch najbližšie dva tri roky ber ho daj mu max 40tis.,diely pozhánaš neboj

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 14 Dec 2004, 22:23

Já bych se taky nebál, jestli za ty 2-3 roky vyděláš navíc těch +-500 tis. Kč, díly budou...

To auto není tak sbastlený, je celkem dobře vidět, kde co má být. S tím mají někteří renovátoři problémy, když tam naleznou kapotu třeba z m68...

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 15 Dec 2004, 09:09

Podľa mňa je to auto jednička ako remeň, má všetky typické znaky tohoto modelu, až na prednú masku, ktorá je zrejme vymenená za dvojkovú. V tom taký problém nevidím, vymeniť sa to dá naspäť hocikedy - pokiaľ ale trojsvetlo bude...
Motor vyzerá ako "F" podľa šikmého sacieho potrubia (dosť veľká vzácnosť), inak sa vizuálne skoro nedá rozozať od novších, takže to by nevadilo ak je H (a je?). Predné sedadlo má lavicu, čo je tiež veľká vzácnosť. Rovnako pôvodné nárazníky sa dnes už veľmi ťažko zháňajú a tu sú (aké, to nie je dobre vidno). Aj predná náprava je z prvých T603 (úzky rozchod). Silne pochybujem o nejakej "stavbe", podľa mňa je to jednička postavená na papiere z inej Tatry.
Cena? veľmi individuálne. Stav je originálny bez prerábor, ale dosť zchátralý. Kto si to auto kúpi, kúpi si s ním veľa roboty a ďalších investícií, ale ak vydrží, bude mať prekrásneho veterána. nohé diely sa dnes už vyrábajú ako repliky a ďalšie pribúdajú. Ak by som do toho išiel, asi by som mal strop 20-25 tis. Viac to v takomto stave asi nie je hodno, aj keď som poznal ľudí, ktorí za omnoho horšie jedničky dali viac. Ich cena rastie, ale rastie aj cena renovácie. Rozhodnúť sa musí každý sám.

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 15 Dec 2004, 09:49

Skovi: 603-1 uz dlhsiu dobu zhanam... ak by si sa s majitelom nedohodol prosim ozvi sa na robo-zavinac-somora.sk... Ja by som ju rad zobral.

All: Ak by niekto o nejakej 603-1 v takomto alebo podobnom stave vedel, dajte mi vediet.

603

Príspevok od užívateľa 603 » 15 Dec 2004, 10:42

si myslim ze to auto ma cenu kludne okolo 50...(subjektivne)... mame tiez jednicku v klube a viem za kolko sme ju kupili a kolko sme ju zhanali.... auto je sice komplet, ale zdaleka ho uz nevidim take povodne ako vy vsetci hlavne co sa laku a chromu tyka.. motor sa tiez neda identifikovat podla sania... ale ma pekny interier, celkom pekny a dokonca s radiom... moj nazor, sudiac podla zaslepenej kapoty, je ta maska original.. netvrdte mi prosim ze vsetky jednotky mali trojsklo.. a vsetci vieme, ze tie co mali tak sa menili kvoli vyhlaske za tieto masky...a vsetci vieme ze nieje problem zohnat blatnik, alebo puklicu, ale je problem zohnat kasnu (vseobecne, i hnilu...) a keby bolo k tejto tatre trojsklo, vieme ze by bola cena asi o 30.000,- vyssia, nie? ja (osobne) keby som mal takuto tatru (a tp na 603/1) a potreboval by som sa jej zbavit (co bohuzial nemam) rozpredam ju na suciastky a som si isty ze by som sa vysplhal cez 50.000,-

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Dec 2004, 10:57

Tak odkdy mají tedy ty jedničky dvojkové masky? Dokáže to někdo důvěryhodně potvrdit?

Na jedničkách se podle všeho vyskytovaly tři druhy kapot, ale i ta úplně zaslepená (poslední provedení) se dávalo ke trojsklu...

603

Príspevok od užívateľa 603 » 15 Dec 2004, 11:01

co ja viem co vysla vyhlaska o minimalnej osovej vzdialenosti prednych svetlometov, rok ti nepoviem... bo som tu vtedy nebol... ondrej by mohol vediet.... ale som si isty ze posledne modely mali tieto uzke stvorskla.. :)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Dec 2004, 11:06

Ta vzdálenost světel od kraje vozidla se ale týkala myslím široké masky - m68, úzká maska tehdy už nesplňovala doporučení EHK. Od určité doby se ale mohou používat světla na autě jenom v páru, ale tak daleko moje paměť nesahá...

603

Príspevok od užívateľa 603 » 15 Dec 2004, 11:26

hej a zabudli sme napisat ze sa jedna o skutocneho veterana (po prislusnej testacii) dnes uz ozaj vzacneho , vyhladavaneho... z cias ked tatra bola este nieco (niekto)..... oproti napriklad nejakej 613/3 ( to co sa len tej ceny tyka....) :)

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 15 Dec 2004, 12:23

Luboš:
"..Tak odkdy mají tedy ty jedničky dvojkové masky?..."
ako si na to prišiel, že niektoré T603 mali "dvojkové masky"?
Pokiaľ ja viem, tak všetky T603 mali vždy iba trojsvetlo. Štvorsvetlo bolo použité snáď iba u niektorých závodných verzií, ale v sérii?... O tom silne pochybujem!

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Dec 2004, 12:29

Já jsem na to nepřišel, mně se to také silně nezdá, zato Tomas a 603 to asi někde viděli...

603

Príspevok od užívateľa 603 » 15 Dec 2004, 12:38

tak vam zostavalen silne pochybovat.. co ja viem posledne kusy mali uzke stvorsklo, dokonca som videl kusy co mali zadne dvojkove svetla, inu listu na zadnej kapote, a este par detailov.. hadam by to vyriesil telefonat do koprivnice... a sami ste videli ten reklamny film 1962... a urcite aj mam kopec fotiek ale hrabat sa v mojom archive teraz nebudem... ;)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Dec 2004, 12:39

603: V tom filmu jsou dvojky! Sice v roce 1962 (nějaká předsérie?), ale dvojky!

603

Príspevok od užívateľa 603 » 15 Dec 2004, 12:44

mozme sa natahovat ci vo filme su predserie dvojky, alebo posledne jednicky.... kazdopadne z tohto obdobia som videl uz hocico.. tatry vyzerali asi tak ze co im prislo pod ruku to tam dali, co sa tyka listovania, interieru, svetiel.... a tak vzniklo asi niekolko predseriovych dvojek.. :)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní