Tatra 603-1
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Matěji, co je to zase za mezinárodní nedorozumnění? Já ti jen říkám, že těch pár dílů co se k tomu dodatečně objevilo nemá hodnotu 50000SK ani kdyby se leskly novotou...
Tomáši a ze kdy je ta první jednička s dvojkovou maskou? Mě sice taky zaráží ta reklama "Šťastnou cestu" z roku 1962 ale zase znám velmi původní jedničku z roku 1963 (prodána snad až 1964), kde ta tři světla jsou...
Skovi, díly se nějaké sehnat dají, ale jednoduché to nebude. Dělají se i repliky, třeba jedničkové puklice, které ti tam také chybí po 1300 kč nejsou problém...
Tomáši a ze kdy je ta první jednička s dvojkovou maskou? Mě sice taky zaráží ta reklama "Šťastnou cestu" z roku 1962 ale zase znám velmi původní jedničku z roku 1963 (prodána snad až 1964), kde ta tři světla jsou...
Skovi, díly se nějaké sehnat dají, ale jednoduché to nebude. Dělají se i repliky, třeba jedničkové puklice, které ti tam také chybí po 1300 kč nejsou problém...
Motor vypadá jako "F", který se montoval údajně do r.v. 60 - šikmé sání, výfuk do jedné koncovky. Kdyby to mělo jít na díly, bral bych přední lavici, kterou sháním už čtyři roky a ten bílej volant by se taky hodil. Cenu kvalitní renovace téhle 603 bych si troufl srovnat s T87, takže cca 500k Kč min. (včetně dokoupení potřebných dílů či jejich replik).
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Podľa mňa je to auto jednička ako remeň, má všetky typické znaky tohoto modelu, až na prednú masku, ktorá je zrejme vymenená za dvojkovú. V tom taký problém nevidím, vymeniť sa to dá naspäť hocikedy - pokiaľ ale trojsvetlo bude...
Motor vyzerá ako "F" podľa šikmého sacieho potrubia (dosť veľká vzácnosť), inak sa vizuálne skoro nedá rozozať od novších, takže to by nevadilo ak je H (a je?). Predné sedadlo má lavicu, čo je tiež veľká vzácnosť. Rovnako pôvodné nárazníky sa dnes už veľmi ťažko zháňajú a tu sú (aké, to nie je dobre vidno). Aj predná náprava je z prvých T603 (úzky rozchod). Silne pochybujem o nejakej "stavbe", podľa mňa je to jednička postavená na papiere z inej Tatry.
Cena? veľmi individuálne. Stav je originálny bez prerábor, ale dosť zchátralý. Kto si to auto kúpi, kúpi si s ním veľa roboty a ďalších investícií, ale ak vydrží, bude mať prekrásneho veterána. nohé diely sa dnes už vyrábajú ako repliky a ďalšie pribúdajú. Ak by som do toho išiel, asi by som mal strop 20-25 tis. Viac to v takomto stave asi nie je hodno, aj keď som poznal ľudí, ktorí za omnoho horšie jedničky dali viac. Ich cena rastie, ale rastie aj cena renovácie. Rozhodnúť sa musí každý sám.
Motor vyzerá ako "F" podľa šikmého sacieho potrubia (dosť veľká vzácnosť), inak sa vizuálne skoro nedá rozozať od novších, takže to by nevadilo ak je H (a je?). Predné sedadlo má lavicu, čo je tiež veľká vzácnosť. Rovnako pôvodné nárazníky sa dnes už veľmi ťažko zháňajú a tu sú (aké, to nie je dobre vidno). Aj predná náprava je z prvých T603 (úzky rozchod). Silne pochybujem o nejakej "stavbe", podľa mňa je to jednička postavená na papiere z inej Tatry.
Cena? veľmi individuálne. Stav je originálny bez prerábor, ale dosť zchátralý. Kto si to auto kúpi, kúpi si s ním veľa roboty a ďalších investícií, ale ak vydrží, bude mať prekrásneho veterána. nohé diely sa dnes už vyrábajú ako repliky a ďalšie pribúdajú. Ak by som do toho išiel, asi by som mal strop 20-25 tis. Viac to v takomto stave asi nie je hodno, aj keď som poznal ľudí, ktorí za omnoho horšie jedničky dali viac. Ich cena rastie, ale rastie aj cena renovácie. Rozhodnúť sa musí každý sám.
si myslim ze to auto ma cenu kludne okolo 50...(subjektivne)... mame tiez jednicku v klube a viem za kolko sme ju kupili a kolko sme ju zhanali.... auto je sice komplet, ale zdaleka ho uz nevidim take povodne ako vy vsetci hlavne co sa laku a chromu tyka.. motor sa tiez neda identifikovat podla sania... ale ma pekny interier, celkom pekny a dokonca s radiom... moj nazor, sudiac podla zaslepenej kapoty, je ta maska original.. netvrdte mi prosim ze vsetky jednotky mali trojsklo.. a vsetci vieme, ze tie co mali tak sa menili kvoli vyhlaske za tieto masky...a vsetci vieme ze nieje problem zohnat blatnik, alebo puklicu, ale je problem zohnat kasnu (vseobecne, i hnilu...) a keby bolo k tejto tatre trojsklo, vieme ze by bola cena asi o 30.000,- vyssia, nie? ja (osobne) keby som mal takuto tatru (a tp na 603/1) a potreboval by som sa jej zbavit (co bohuzial nemam) rozpredam ju na suciastky a som si isty ze by som sa vysplhal cez 50.000,-
tak vam zostavalen silne pochybovat.. co ja viem posledne kusy mali uzke stvorsklo, dokonca som videl kusy co mali zadne dvojkove svetla, inu listu na zadnej kapote, a este par detailov.. hadam by to vyriesil telefonat do koprivnice... a sami ste videli ten reklamny film 1962... a urcite aj mam kopec fotiek ale hrabat sa v mojom archive teraz nebudem...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných