Tatra 603-1

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !

Užívateľov profilový obrázok
fantomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 09 Júl 2004, 10:22
Tatry, ktoré vlastním: T52/30
T57b
T603
T613S
T613-3
T613-4L
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa fantomas » 16 Dec 2004, 09:04

neviem to povedať z istotou - píšem čo hovorí jeden majiteľ T603-1.
Vlastní uvedené vozidlo z roku 1962, toto vozidlo má už uzku 4 svetlovú masku. On hovoril že v roku 62 sa do oktobra montovali 3-svetla, potom už 4-svetla a to má aj on. Niektorý viete o kom hovorím, ale ako je to naozaj neviem

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 16 Dec 2004, 09:12

Erik:
písal si, že za 280 tis. sa dá kúpiť zrenovovaná T603 "jednička". Zožeň mi takú prosím, mám vážny záujem! A za takú cenu zoberiem rád aj viacej ks...
Chápem, že si to myslel dobre, ale asi si ešte nerenovoval žiadne auto. Až to raz skúsiš, dostaneš sa lepšie do obrazu :wink:

Fantomas:
neviem síce, koho myslíš, ale pochybujem o pravdivosti uvedeného tvrdenia majiteľa tej T603, asi je to len jeho túžobné želanie.... Inak, na inom mieste portálu som zverejnil oznam o novovydanej knihe p.Rosenkranza o T603, dúfam, že tam bude dosť nových faktov (overených) a žiadne bludy - u tohoto autora sa našťastie často nevyskytujú, jeho knihy patria myslím k tomu najlepšiemu, čo je na trhu s touto problematikou k dispozícii.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 16 Dec 2004, 09:28

Ondrej, chcel by som sa len opytat na jednu mozno nepodstatnu drobnost.
Ako moze niekto s istotou povedat, ci sa v tej, ci onej knihe vyskytuju bludy? Podla coho by sa dalo zistit ci su to bludy, alebo overene informacie?
Ja samozrejme tiez vlastnim knihy od tohoto autora a mam ich rad. Len by ma zaujimalo, podla coho si mam overit tie informacie ktore sa uvadzaju v tejto knihe?

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 16 Dec 2004, 10:27

nerenovoval som 603, ale mal som uz rozrobenu 613, tam by ma komplet generalka visla okolo 150 000 sk, takze som vychadzal z toho, Da sa zohnat, 603-1 za 250 000 sk, ale ako som sa nedavno dozvedel aj T 87 za 300 sk...

Užívateľov profilový obrázok
Thomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 585
Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Thomas » 16 Dec 2004, 10:35

to sis po ránu otevřel veteran.cz, že?

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 16 Dec 2004, 10:36

nie je generalka ako generalka..... na com vsetkom si robil generalnu opravu?

Užívateľov profilový obrázok
Thomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 585
Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Thomas » 16 Dec 2004, 10:40

já jsem myslel tu T87 za 300. koukni se tam a uvidíš.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Dec 2004, 11:47

Generální oprava je od toho generální, že se vztahuje na celé vozidlo! Musíte si uvědomit, že když děláte generální opravu takovéhoto vraku, musíte vyměnit a opravit úplně všechno, v případě několik let starého vozidla, které je běžně v provozu, garážované a u tatry samozřejmě aspoň nadprůměrně udržované, ale už má najeto nějaké ty kilometry, ta k u takého se při generální opravdě většina součástí jen zkontroluje a ověří se, jestli jsou stále 100% funkční, maximálně se obnoví povrchová úprava. Mění se jen malá část dílů, které podléhají běžnému opotřebení - třeba gumová těsnění a tak.

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 16 Dec 2004, 12:55

To Lubos: suhlasim s tebou, co pises..mudro pises :wink: , zoberme to z pohladu GO motora, po GO motora ide o zbrusu takmer novy motor, kde z povodneho motora ostali tie casti, u ktorych sa predpoklada najmensie opotrebenie (u T613 snad blok motora, snad vackove komory, predne a torzo zadneho cela) ostatne diely su nove, alebo opravene, motor pretesneny....to sa da povazovat za GO motora, na takto opraveny motor dostanes u firmy, ktora to robila zaruku na cely motor.....
Avsak ak sa robi oprava tak, ze poskodene diely vymenim a ostatne skontrolujem a ak su dobre tak ich namontujem...to osobne nepovazujem za GO motora, je to oprava a kontrola a zaruku dostanes len na vymenene casti.....takze zase je to len o slovickareni....a dost podstatny rozdiel je v cenach uvedenych oprav....
Takze som, chcel napisat, ze ak niekto povie, ze urobil generalku za 150k na cele auto, tak chcem vediet co sa generalkovalo....Lebo ak je to generalka ako ma byt, tak nie je co riesit, chcem kontakt...(ze som utopista??? :lol: )

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 16 Dec 2004, 13:02

tomas napísal: Ako moze niekto s istotou povedat, ci sa v tej, ci onej knihe vyskytuju bludy? Podla coho by sa dalo zistit ci su to bludy, alebo overene informacie?
no ak sa o nejakú problematiku zaujímaš veľa rokov, dozvieš sa mnoho údajov - často protichodných - z rôznych zdrojov. U niektorých informácií sa ti podarí overiť si, ktorá varianta je tá správna, u niektorých ostávaš tápať v neistote. Ak je niečo napísané v knihe, ešte to neznamená, že to musí byť pravda. Treba preto zodpovedne a opatrne posudzovať zdroje informácií a overovať si ich radšej na viacerých miestach, než dospeješ k istote. Niekedy sa aj stáva, že v rôznych dielach jedného autora nájdeš protichodné informácie na nejaký problém. Toto všetko akosi vypovedá o vierohodnosti zdrov a o serióznosti prístupu toho-ktorého autora. Karel Rosenkranz má takýchto "prešľapov" vo svojich prácach pomerne málo, ale kto pozorne číta, nejaké len predsa nájde...

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

???

Príspevok od užívateľa carlos » 16 Dec 2004, 18:04

ondrej nepridal si zle príspevok?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Dec 2004, 09:17

carlos:
no reagoval som na predošlý Tomášov príspevok, skúšal som to cez citáciu a takto to vyšlo...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 17 Dec 2004, 11:19

Myslím, že tam Ondrej omylem odmáznul i "[/"...

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 17 Dec 2004, 14:14

Opravene.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Dec 2004, 17:33

Diky :roll:

JERZY

Príspevok od užívateľa JERZY » 17 Dec 2004, 19:59

Za ty prachy to ber. je to komletní, až na to třísvětlo, ale i to se dá sehnat. V ČR se prodává od 20.000.-Kč až.... Je ale problém ho sehnat. Poznat motor z fotografie podle sání se teda nedá (asi nejsem takovej machr jako někteří). On totiž není vizuální rozdíl mezi motorem F a G z 603-1. Oba mají natočené karburátory. dokonce i starší H-čko je na první pohled stejné až na to sání. T603-1 měly od r.v.60 už motory G. Jestli někoho výjde renovace téhle tatry na 500.000.-, tak si asi nic neumí udělat sám. Já bych si to pro sebe poskládal za daleko menší peníze. Díly se na to taky ještě dají sehnat. Chce to jen čas a nespěchat a pak jsou i ceny jiné. Kdybys tu zmiňovanou T603-1 kupoval po dílech, tak by tě to vyšlo hodně přes 50.000.-. Má to dokonce orig.zadní lapače a blatníky což hodně lidí shání. Pokud jsi trochu šikovnej a máš pár peněz navíc, tak to BER.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 18 Dec 2004, 00:13

Kolik z vás je tu tak šikovných aby si dokázali z tabule plechu doma vyklepat novou karosérii?

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

...

Príspevok od užívateľa carlos » 18 Dec 2004, 00:43

dobrá otázka...

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 18 Dec 2004, 11:50

Ja....nie.

Honza

T603-1

Príspevok od užívateľa Honza » 15 Jan 2005, 20:40

Jak to s ní dopadlo? Je na prodej per - partes?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných