T 700 GT

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !

Užívateľov profilový obrázok
Honza272
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 17 Máj 2007, 20:56
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 2-603
Bydlisko: šenov
Kontaktovať užívateľa:

T 700 GT

Príspevok od užívateľa Honza272 » 06 Sep 2007, 17:42

Nemáte nekdo prosím fotky tatry 700gt (čtyřdvřová verze) krom této jedné? Nebo nějaké informace o tomto voze? Díky
Prílohy
700gt 2.JPG

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 06 Sep 2007, 20:35


vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 06 Sep 2007, 20:44

http://sos-tatra.prodejce.cz/ tady ji můžeš koupit :wink: :D

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 06 Sep 2007, 20:45

jo čtyřdvéřová už neni...

Užívateľov profilový obrázok
Honza272
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 17 Máj 2007, 20:56
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 2-603
Bydlisko: šenov
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Honza272 » 06 Sep 2007, 22:28

diky,ale o tehle fotkach vím... me jde prave o tu čtyřdveřovou verzi. to pak byla predelana na coupe? asi sem se mylně domnival že gt byly 2 a to coupe a čtyřdveřak..... :oops:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Sep 2007, 00:05

Dvě byly, ale z toho rozflákaného a zrušeného čtyřdveřáku se mnoho dílů včetně celého pohonného agregátu použilo pro stavbu dvoudveřáku. Ani z něho se do dnešních dnů ale moc nezachovalo, jeho motor třeba už jezdí v Tuze... :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 07 Sep 2007, 15:20

Jo? A jak to víš?

Užívateľov profilový obrázok
Honza272
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 17 Máj 2007, 20:56
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 2-603
Bydlisko: šenov
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Honza272 » 10 Sep 2007, 19:39

to že v coupé už není původni motor 4.36l ale jen "obyčejný" 3.5l jsem už taky někde četl.
Ale i přes krátký život čtyřdveřové verze me zaráží že vznikla pravdepodobne jen jedna fotografie a to jeste dost nekvalitní.
Mám i original prospekt k T 700 kde GT nabizeji jako sportovni verzi, ale na fotkach je tam pouze coupé :(

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 11 Sep 2007, 10:58

Honza272 napísal:... me zaráží že vznikla pravdepodobne jen jedna fotografie...(
Někdo fotí již při zrodu, jiný čeká na sluníčko a vhodně rozptýlené světlo, jenže mezitím události plynou, že kolikrát pak už není co fotit...
A pokud se nemýlím, zmíněnou fotografii náhodně pořídil redaktor motoristického časopisu při návštěvě závodu v zcela jiné souvislosti...

Například (vím, není to zrovna Tatra...), také neznám jinou fotografii z veřejného zkušebního provozu těchto prototypů...
Prílohy
S788.JPG

Užívateľov profilový obrázok
Robert
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 236
Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 18:37
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Praha
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Robert » 17 Sep 2007, 07:36

Jedna foto
Prílohy
t700ck.jpg

Užívateľov profilový obrázok
RADEK613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 68
Dátum registrácie: 09 Máj 2007, 19:15
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: JIZERSKÉ HORY
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa RADEK613 » 17 Sep 2007, 16:52

Asi tak v roce 1996 ukazovali ve zprávách nejsilnější české auto T700.
Bylo to natáčený na nějákých (amaterských) závodech do vrchu,kde stím majitel soutěžil,do ted´ka jsem měl zato že to byla ta čtyřdveřová ale jestliže ona nikdy neopustila bránu závodu tak nevím,asi jsem si nevšiml že to má jen dvoje dveře.
Ukazovali u toho i motor ale mělo to jiný sání než je na Robertově fotce,bylo stejný jako na T613-2,3 .Akurát že to mělo dvě sací větve,kvůli lepšímu přísunu vzduchu.A jestliže ten 4,5l. agregát byl dán ze čtyřdveřáku do dvoudveřáku,jak píše Luboš,tak je zajimavý že v prospektu co sem měl doma tak se liší hodnoty v kw a otáčkách.Nebyli ty motory nakonec přeci jen dva? a nemáte prosímvás někdo nějáké fotky toho motoru,nebo auta,či jiné informace?Docela by mě to zajimalo a myslím že ne jen mě,dík.

Užívateľov profilový obrázok
Honza272
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 17 Máj 2007, 20:56
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 2-603
Bydlisko: šenov
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Honza272 » 19 Sep 2007, 14:02

toto je v prospektu k t700
Prílohy
GT coupe-2.JPG

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 19 Sep 2007, 14:53

Ja mám o tých autách zhruba rovnaké informácie, ako tu bolo napísané,
najprv bola postavená krátra 4-dverová T700 a po jej havárii bol motor z nej a ešte snáď nejaké komponenty použité na stavbu dvojdverovej. Keď som bol v 1997 s coupe T613 v Kopřivnici, vtedy ho tam nejakí chlapíci obzerali a medzi sebou sa rozprávali niečo v zmysle -[i] "no pozri, ako je to tu vyriešené, keby sme to vedeli, keď sme riešili to naše kupé, mohli sme to aj my spraviť takto.."[/i]
vtedy som tomu veľmi nevenoval pozornosť a zmysel tých slov mi došiel až neskôr.
Dvojdverová T700 sa neskôr údajne zúčastňovala závodov v šprinte a neskôr bol motor z nej predaný do jedného doma postaveného prototypu, ktorý tu hodnotiť nechcem
V GT má byť teraz normálny Mi motor, čo je trocha vidieť aj na tej mojej fotke, ktorú tu uverejnil Robert, alebo trebárs aj na obrázku, ktorý má zobrazovať súčasný stav. škoda toho pôvodného motora, ten bol na tom aute asi najzaujímavejší...
Prílohy
GTmotorM.jpg

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 19 Sep 2007, 16:04

Tak ještě jedna knižní fotečka :wink:
Prílohy
700GT.jpg

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 19 Sep 2007, 16:41

k tým technickým parametrom - aj mňa by zaujímalo napr.:
- časovanie ventilov
- použitá riadiaca jednotka
- kompresný pomer
- úpravy kľukového mechanizmu
a pod...

a to nielen u GT, ale aj napr. u T623, alebo ECORRA atď...

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 19 Sep 2007, 16:56

k tým technickým parametrom - aj mňa by zaujímalo napr.:
- časovanie ventilov
- použitá riadiaca jednotka
- kompresný pomer
- úpravy kľukového mechanizmu
a pod...

a to nielen u GT, ale aj napr. u T623, alebo ECORRA atď...

tomcat

Re: T 700 GT

Príspevok od užívateľa tomcat » 30 Jún 2008, 18:28


Užívateľov profilový obrázok
Pelda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 275
Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
Bydlisko: Zastávka u Brna
Kontaktovať užívateľa:

Re:

Príspevok od užívateľa Pelda » 30 Jún 2008, 20:14

Luboš napísal:Dvě byly, ale z toho rozflákaného a zrušeného čtyřdveřáku se mnoho dílů včetně celého pohonného agregátu použilo pro stavbu dvoudveřáku. Ani z něho se do dnešních dnů ale moc nezachovalo, jeho motor třeba už jezdí v Tuze... :lol:
Luboši, nemáš tak docela pravdu a už to bylo i dokladováno. To kupé existuje, momentálně jej vlastní jeden nejmenovaný bohatý brněnský podnikatel a ještě před několika měsíci jsem je potkal ještě v rozpracovaném stavu u jedněch známých brněnských Tatra servismanů, kteří jej pro majitele na zakázku renovovali. Shodou náhod i já jsem jejich zákazníkem. Jako vždy odvedli výbornou práci a na Oldtimer festivalu ve Slavkově byla možnost vidět vše na vlastní oči. Kupé bylo údajně dokončeno teprve minulý pátek, právě proto, aby se s ním majitel mohl zúčastnit akce. Byla to vlastně taková porenovační premiéra onoho vozu. Bližší technické údaje, jak se tu třeba ptal Ondřej, ale i ostatní bohužel neznám. Samozřejmě jsem se tehdy v těch dvou pánů servismanů vyptával, ale nebyli moc sdílní, na přání majitele. Dole přikládám dvě fotky z obou stran, mám ještě video s puštěným motorem, ale je docela dlouhé, tak s ním něco podniknu a pak bych zkusil přidat. Mimochodem Etienne, mohl bych se zeptat, jak maximálné dlouhé video sem mohu vložit? Díky.
Prílohy
IMG_1573.JPG
IMG_1558.JPG

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: T 700 GT

Príspevok od užívateľa etienne » 30 Jún 2008, 21:57

Pelda: Zalezi na velkosti prilohy. Takto z hlavy ju neviem, ale 10 mb urcite.

Užívateľov profilový obrázok
Pelda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 275
Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
Bydlisko: Zastávka u Brna
Kontaktovať užívateľa:

Re: T 700 GT

Príspevok od užívateľa Pelda » 01 Júl 2008, 21:35

Aha, tak díky. To moje video má 51,4 MB. To asi bude nereálné, že?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných