T 700 GT
http://sos-tatra.prodejce.cz/ tady ji můžeš koupit
- Honza272
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 17 Máj 2007, 20:56
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 2-603 - Bydlisko: šenov
- Kontaktovať užívateľa:
to že v coupé už není původni motor 4.36l ale jen "obyčejný" 3.5l jsem už taky někde četl.
Ale i přes krátký život čtyřdveřové verze me zaráží že vznikla pravdepodobne jen jedna fotografie a to jeste dost nekvalitní.
Mám i original prospekt k T 700 kde GT nabizeji jako sportovni verzi, ale na fotkach je tam pouze coupé
Ale i přes krátký život čtyřdveřové verze me zaráží že vznikla pravdepodobne jen jedna fotografie a to jeste dost nekvalitní.
Mám i original prospekt k T 700 kde GT nabizeji jako sportovni verzi, ale na fotkach je tam pouze coupé
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Někdo fotí již při zrodu, jiný čeká na sluníčko a vhodně rozptýlené světlo, jenže mezitím události plynou, že kolikrát pak už není co fotit...Honza272 napísal:... me zaráží že vznikla pravdepodobne jen jedna fotografie...(
A pokud se nemýlím, zmíněnou fotografii náhodně pořídil redaktor motoristického časopisu při návštěvě závodu v zcela jiné souvislosti...
Například (vím, není to zrovna Tatra...), také neznám jinou fotografii z veřejného zkušebního provozu těchto prototypů...
- RADEK613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 09 Máj 2007, 19:15
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: JIZERSKÉ HORY
- Kontaktovať užívateľa:
Asi tak v roce 1996 ukazovali ve zprávách nejsilnější české auto T700.
Bylo to natáčený na nějákých (amaterských) závodech do vrchu,kde stím majitel soutěžil,do ted´ka jsem měl zato že to byla ta čtyřdveřová ale jestliže ona nikdy neopustila bránu závodu tak nevím,asi jsem si nevšiml že to má jen dvoje dveře.
Ukazovali u toho i motor ale mělo to jiný sání než je na Robertově fotce,bylo stejný jako na T613-2,3 .Akurát že to mělo dvě sací větve,kvůli lepšímu přísunu vzduchu.A jestliže ten 4,5l. agregát byl dán ze čtyřdveřáku do dvoudveřáku,jak píše Luboš,tak je zajimavý že v prospektu co sem měl doma tak se liší hodnoty v kw a otáčkách.Nebyli ty motory nakonec přeci jen dva? a nemáte prosímvás někdo nějáké fotky toho motoru,nebo auta,či jiné informace?Docela by mě to zajimalo a myslím že ne jen mě,dík.
Bylo to natáčený na nějákých (amaterských) závodech do vrchu,kde stím majitel soutěžil,do ted´ka jsem měl zato že to byla ta čtyřdveřová ale jestliže ona nikdy neopustila bránu závodu tak nevím,asi jsem si nevšiml že to má jen dvoje dveře.
Ukazovali u toho i motor ale mělo to jiný sání než je na Robertově fotce,bylo stejný jako na T613-2,3 .Akurát že to mělo dvě sací větve,kvůli lepšímu přísunu vzduchu.A jestliže ten 4,5l. agregát byl dán ze čtyřdveřáku do dvoudveřáku,jak píše Luboš,tak je zajimavý že v prospektu co sem měl doma tak se liší hodnoty v kw a otáčkách.Nebyli ty motory nakonec přeci jen dva? a nemáte prosímvás někdo nějáké fotky toho motoru,nebo auta,či jiné informace?Docela by mě to zajimalo a myslím že ne jen mě,dík.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Ja mám o tých autách zhruba rovnaké informácie, ako tu bolo napísané,
najprv bola postavená krátra 4-dverová T700 a po jej havárii bol motor z nej a ešte snáď nejaké komponenty použité na stavbu dvojdverovej. Keď som bol v 1997 s coupe T613 v Kopřivnici, vtedy ho tam nejakí chlapíci obzerali a medzi sebou sa rozprávali niečo v zmysle -[i] "no pozri, ako je to tu vyriešené, keby sme to vedeli, keď sme riešili to naše kupé, mohli sme to aj my spraviť takto.."[/i]
vtedy som tomu veľmi nevenoval pozornosť a zmysel tých slov mi došiel až neskôr.
Dvojdverová T700 sa neskôr údajne zúčastňovala závodov v šprinte a neskôr bol motor z nej predaný do jedného doma postaveného prototypu, ktorý tu hodnotiť nechcem
V GT má byť teraz normálny Mi motor, čo je trocha vidieť aj na tej mojej fotke, ktorú tu uverejnil Robert, alebo trebárs aj na obrázku, ktorý má zobrazovať súčasný stav. škoda toho pôvodného motora, ten bol na tom aute asi najzaujímavejší...
najprv bola postavená krátra 4-dverová T700 a po jej havárii bol motor z nej a ešte snáď nejaké komponenty použité na stavbu dvojdverovej. Keď som bol v 1997 s coupe T613 v Kopřivnici, vtedy ho tam nejakí chlapíci obzerali a medzi sebou sa rozprávali niečo v zmysle -[i] "no pozri, ako je to tu vyriešené, keby sme to vedeli, keď sme riešili to naše kupé, mohli sme to aj my spraviť takto.."[/i]
vtedy som tomu veľmi nevenoval pozornosť a zmysel tých slov mi došiel až neskôr.
Dvojdverová T700 sa neskôr údajne zúčastňovala závodov v šprinte a neskôr bol motor z nej predaný do jedného doma postaveného prototypu, ktorý tu hodnotiť nechcem
V GT má byť teraz normálny Mi motor, čo je trocha vidieť aj na tej mojej fotke, ktorú tu uverejnil Robert, alebo trebárs aj na obrázku, ktorý má zobrazovať súčasný stav. škoda toho pôvodného motora, ten bol na tom aute asi najzaujímavejší...
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- Pelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 275
- Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
- Bydlisko: Zastávka u Brna
- Kontaktovať užívateľa:
Re:
Luboši, nemáš tak docela pravdu a už to bylo i dokladováno. To kupé existuje, momentálně jej vlastní jeden nejmenovaný bohatý brněnský podnikatel a ještě před několika měsíci jsem je potkal ještě v rozpracovaném stavu u jedněch známých brněnských Tatra servismanů, kteří jej pro majitele na zakázku renovovali. Shodou náhod i já jsem jejich zákazníkem. Jako vždy odvedli výbornou práci a na Oldtimer festivalu ve Slavkově byla možnost vidět vše na vlastní oči. Kupé bylo údajně dokončeno teprve minulý pátek, právě proto, aby se s ním majitel mohl zúčastnit akce. Byla to vlastně taková porenovační premiéra onoho vozu. Bližší technické údaje, jak se tu třeba ptal Ondřej, ale i ostatní bohužel neznám. Samozřejmě jsem se tehdy v těch dvou pánů servismanů vyptával, ale nebyli moc sdílní, na přání majitele. Dole přikládám dvě fotky z obou stran, mám ještě video s puštěným motorem, ale je docela dlouhé, tak s ním něco podniknu a pak bych zkusil přidat. Mimochodem Etienne, mohl bych se zeptat, jak maximálné dlouhé video sem mohu vložit? Díky.Luboš napísal:Dvě byly, ale z toho rozflákaného a zrušeného čtyřdveřáku se mnoho dílů včetně celého pohonného agregátu použilo pro stavbu dvoudveřáku. Ani z něho se do dnešních dnů ale moc nezachovalo, jeho motor třeba už jezdí v Tuze...
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 700 GT
Pelda: Zalezi na velkosti prilohy. Takto z hlavy ju neviem, ale 10 mb urcite.
- Pelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 275
- Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
- Bydlisko: Zastávka u Brna
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 700 GT
Aha, tak díky. To moje video má 51,4 MB. To asi bude nereálné, že?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných