Novy majitel stareho Tatraplan
Pokial ma posledna poznamka znamenať že mu historické čísla nemali byť vydané tak na to podľa mňa nie je ani najmenší dôvod a to podotýkam že som podmienky práve študoval lebo ma testácia ešte len čaká. Je jasné, že uvoľnené brzdy a fúkajúci valec sú len krátkodobé problémy ktoré rozhodne neznižujú historikú hodnotu vozidla - brzdy sú už aj tak opravené. Prevodovka pod volantom ktorá ide k motoru dozadu hladko isť nemôže. Pôvodnosť vozidla je veľmi vysoká, kvôli stieračom a zadným svetlám sa autá určite nevyradzujú. Inak je auto celkom pekné - vynikajúci interíér, dobrý lak - aj ked zelená metalíza na Tatraplánoch nebola, pekné chrómy, dobré riadenie, sedí na ceste, perovanie výborné. Som ochotný staviť sa že najmenej polovica vozidiel na historických značkách je menej pôvodná a ak prihliadneme k vozidlám porovnateľného veku tak aj v horšom technickom stave.
Na získanie veteránskych značiek rozhodne vozidlo NEMUSI byť ako keby práve vyšlo z továrne. Okrem toho som sa ochotny staviť že tento voz by sa hladko dostal do prvej desiatky slovenských Tatraplánov ak by bola nejaká taká súťaž.
Ale rád by som ho mal skoro dokonalé a preto by som chcel vychytať čo najviac múch. Všetky nie, to by nebola nijaká zábava.
Ešte raz to teda nadhodím, kto vie o koľkých Tatraplánoch na Slovensku?
Čo tak urobiť menší Tatraplán register, kedže Tatra register by bol kvôli nákladným vozidlám nesmierne komplikovaný? ( možno pre zjednodušenie by bol lepší register Tatrapánov)
Na získanie veteránskych značiek rozhodne vozidlo NEMUSI byť ako keby práve vyšlo z továrne. Okrem toho som sa ochotny staviť že tento voz by sa hladko dostal do prvej desiatky slovenských Tatraplánov ak by bola nejaká taká súťaž.
Ale rád by som ho mal skoro dokonalé a preto by som chcel vychytať čo najviac múch. Všetky nie, to by nebola nijaká zábava.
Ešte raz to teda nadhodím, kto vie o koľkých Tatraplánoch na Slovensku?
Čo tak urobiť menší Tatraplán register, kedže Tatra register by bol kvôli nákladným vozidlám nesmierne komplikovaný? ( možno pre zjednodušenie by bol lepší register Tatrapánov)
Tak som to s tymi sklami zvojtil. Majiteľ ma upozorňoval že predné sklá nie su bezpečné, že ešte kým voz bol na bežných značkách že ho na to upozorňovali pri STK. Teraz som sa opýtal odpovedal mi že sa po náraze rozpadnú na drobné kúsky a vysypú dnu čo môže dopadnúť zle, že si tam mám dať moderné sklo. Pôvodne spomenul že je tam normálne sklo. Ja som na základe toho že sklo je rovné usúdil že je tam obločné sklo, ale v skutočnosti je tam sklo ktoré normálne montovali do Tatraplánov.josephx napísal:ak boli predné sklá z normáneho skla,tak ako si písal,tak veteranske EČ by nemali byť na takom aute ani omylom.
O jednu starosť menej.
Len tá guma okolo netesní dobre a zateká kolo nej pri daždi a je esteticky horšia.
Takže to s tým metrom pri historických značkách nebude až tak zlé.
Erik, veľmi rád by som sa skontaktoval v predošlým majiteľom (ešte lepší by bol ten v Rajci ale ked voz servisoval od roku 1954 tak dnes asi sotva žije) a dozvedel sa čo najviac o histórii vozu. Ozvem sa, nakoniec som sa domyslel čo je SS.
já sem to tede nečetl celý pač se mne nechce, ale jakožto starej tatraplanista, vím že s předníma skalama byla dycinky hokna. Ale co mne zaujalo nejví ten konec.. testační komise má skoumat složení materialu z kterého je něco vyrobeo???? vodkdy testační komuse má zkoumat historickou původnost , ty ptakoviny kolem stk, a stla u T600 většinou nic ani signovaného nemají, co sem si tak doma všiml.
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Myslíš třeba něco takového jako na http://www.trabant.cz/rhvt.php tedy nejlépe podle vzoru http://www.trabant.cz/rhvtdetail.php?klic=15TatraplanuZdar napísal: Ešte raz to teda nadhodím, kto vie o koľkých Tatraplánoch na Slovensku?
Čo tak urobiť menší Tatraplán register, kedže Tatra register by bol kvôli nákladným vozidlám nesmierne komplikovaný? ( možno pre zjednodušenie by bol lepší register Tatrapánov)
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Na těchto stránkách: http://spartak.goo.cz/ je např. sčítání Spartaků.
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Pochopitelně a asi taky mnoho lidí nemá zájem prezentovat svůj majetek, ale ti co se už nějak prezentují (výstavy, srazy) asi zkokumentovat lze. I orientačně bez jejich pomoci. Proto je lepší ty SPZ vymazávat, většina zasvěcených stejně ví o hodně víc.Luboš napísal:Problém je jinde, zatím si všichni autoři podobných registrů vylámali zuby na lidském faktoru...
Zaujalo mě však, že na některých jiných "registrech" se vozidel objevuje více (pomíjím zápisy typu spam), je to dáno rozdílným exhibionismem majitelů např. trabantů oproti majitelům Tater?
Zdejší registr na tatraportálu... více mně zaujme fotokaleidoskop u trabantistů, kde rychle shlédnu celý přehled a o typy či provedení, které z nějakého důvodu hledám, získám (nebo nezískám) další info až po dalším kliknutí. Hledám-li vůz a jeho specifikaci, pak nevidím důvod uvádět jeho majitele hned za označením vozu, spíš na místě úplně posledním a tipuju, že u mnoha by zůstalo nevyplněno
Takto by to neslo. Obavam sa ze majitelia musia zostat anonymni pripadne uplne dobrovolni, takisto ako podrobnejsia lokalizacia ako kraj by prinasala problemy. Bolo by mozne eventualne spravit kontakt na majitela pre dotazy, atp takym stylom ako sa posiela sukromna sprava.MarekK napísal:???? http://www.tatraportal.sk/?ukaz=majitelia&lang=sk ????
EC tam by tiez nemali byť. Ale mohlo by tam byť viac technickych podrobnosti ako aj hodnotenie stavu, interieru, atp.
A tato firma dokonce prosadila všeobcně uznávaný symbol pro celosvětové sčítání blbců:
http://www.nike.com
http://www.nike.com
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Myslím, že význam v zásadě neztrácí, záleží na tom co kdo z něho chce získat (pokud mě zajímá kolik má např. ondrej vozidel - to z navrhovaného seznamu skutečně nezjistím). Pokud jde o vozidla, mění se majitelé (někdy hodně rychle), mění se EČ (RZ či SPZ) a mnohdy s různých důvodů neodpovídá ani skutečná oblast provozování vozidla s jeho majitelem nebo platnou značkou (o veteránských ani nemluvě), ale auto stále zůstává jen jedno - k čemu šestinásobná duplicita podle různých majitelů či SPZ ? Lepší se mi zdá zachycení vozidla v průběhu času a jeho změn - asi tak, jak to má Luboš na svých stránkách u svých aut (http://www.t613.ic.cz). Aktualizace registru ve spolupráci s aktuálním majitelem (nebo provozovatelem) auta -to by bylo příkladné. A majitel (provozovatel) si rozhodne, zda a jaký dá na sebe kontant (třeba´s pomocí ss) - vždyť to i na tatraportále funguje!ondrej napísal:a nestráca potom už taký register svoj význam? bez majitteľa, bez EČ... !?
ak niekto chce, aby jeho autá boli v takom registri, iste tieto údaje poskytne, ak v ňom niekto figurovať nechce, nemožno ho donútiť...
A protože různí "informátoři" vždy byly, jsou a budou, přišlo by mnoho různých zaručených informací i na "anonymní" vozidla v registru, že bude potřeba nějaký zodpovědný správce registru, který data prověří, zjistí co je zákeřná fotomontáž a co ne, zhodnotí společenskou nebezpečnost pomluv a závažnost zaslaných polopravd, časem pak možná něco i zveřejní...
TATRA-register
Zdravim vospolok. Podlamna jeto skveli napad urobit zoznam os.vozidiel tatra ajked somsi isty ze jeto vcelku utopia Vsak, poznamesa ci nie Ja navrhujem ten uplne najjednoduchsi a jediny mozny sposob : ZACAT TERAZ a nielen obkecavat problematiku a nakoniec pod tarchou argumentov typu ,,preco sa to neda,, totalne kapitulovat To by nebolo ojedinele vsak Pani ?? Apropo ak maju byt v zozname vozidla evidovane resp. docasne vyradene z evid. takcitak su vsetky v evidencii okresnych DI, problem ,,by,, bol azda ako a z akym ,,odovodnenim,, ich ziskat Ja nemam problem zmapovat okresy RV a RA, bohuzial to bude velmi jednoduche ale kvoli osobnej konzultacii to bude mozne len v Oktobri pretoze som tohocasu v CH. Zacnem teda sam so sebou v podobe ako to ja vidim spravne, kedze som prvy. Dufam len ze s touto mojou iniciativou nakoniec nebudem vyzerat ako k... Takze DOTOHO mily ,,TATROVACI,, voda nieje studena fakt, aha ja uz plavam
Entsculdigung za moj sarkasticky prizvuk ale tusim ako to ,,zase,, dopadne alebo sa azda milym
Entsculdigung za moj sarkasticky prizvuk ale tusim ako to ,,zase,, dopadne alebo sa azda milym
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných