Strana 1 z 2

T603 M66

Napísané: 26 Dec 2008, 22:42
od užívateľa jack
Zdravím, mám na vás dotaz. Tatra 2-603 model 66 má podle knihy od Rosenkranze mít již černý volant a také ovládací prvky změněny z bílé na černou barvu. Zároveň má v knize pár fotek interiéru tohoto modelu, kde jsou popelníky, páčky stahování oken a kliky dveří v bílé barvě. Tak jak to tedy je? Vše černé, nebo pozvolný přechod?
Dík..

Re: T603 M66

Napísané: 26 Dec 2008, 23:21
od užívateľa Roman M
myslím, že tak , ako vždy , čo mali , to namontovali :-)

Re: T603 M66

Napísané: 27 Dec 2008, 00:36
od užívateľa bazilisak
Kromě toho - aku mala taku dala .... může být chyba i v označení fota, nebo chyba v textu. Například od pana Rozenkranze v knize nákladní automobily Tatra je tolik chyb v označení vozidel, popis fotografií ůplně píše o něčem jiném... Ale snaha byla, ta se cení, ale neberme to všechno tak doslova....sám bych to lépe nezvládl....

Re: T603 M66

Napísané: 27 Dec 2008, 09:57
od užívateľa jack
No nevím..
Každopádně Rosenkranz ve své knize má fotku interiéru výstavní zlaté T603 M66, takže se v tomto případě nejspíš fotky nepomíchali a popisek u ní sedí ( je na straně 140 )..kdo má, může nalistovat.

Opravdu nikdo jiný neumí potvrdit, vyvrátit..??

Ještě jedna otázka ohledně modelu 66, měl dvě nebo už čtyři díry pro zvedák?

Re: T603 M66

Napísané: 31 Dec 2008, 20:36
od užívateľa El checo
Podle dodatku pro model66 k příručce pro řidiče T2-603 by měl volant i ostatní plastové prvky být v černé barvě.

Model66 měl už čtyři díry na zvedák.
dm-1966-tatra-2-603model66_Stránka_13.png
dm-1966-tatra-2-603model66_Stránka_14.png
dm-1966-tatra-2-603model66_Stránka_16.png

Re: T603 M66

Napísané: 02 Jan 2009, 10:47
od užívateľa Kontráš
podle textů v různých "příručkách" asi už chtěli přejít na černé (od těch textů předpokládám odvodil popis i p. Rosenkranz), nicméně podle dobových fotek to bylo všelijaké ještě i u M67. Podle pozorování na autech a dobových foto jsem vysledoval v zásadě dvě kombinace:
1) bílé kličky, popelníky + bílý volant
2) bílé kličky, popelníky + černý volant

směřuje to opět k tomu, že v letech 66 a 67 postupně montovali to co jim přišlo pod ruku

Re: T603 M66

Napísané: 02 Jan 2009, 11:26
od užívateľa peter.
Trocha odbočenie od ročníka 66.Chcem sa opýtať na model 69,na lišty predných a zadných stlpikov. Na prospektoch sú.Tak ako :?:

Re: T603 M66

Napísané: 02 Jan 2009, 11:52
od užívateľa jack
peter. napísal:Trocha odbočenie od ročníka 66.Chcem sa opýtať na model 69,na lišty predných a zadných stlpikov. Na prospektoch sú.Tak ako :?:
Ano tuším, že byly montovány až do roku 1970. Při oživovací kůře mého auta, jsem se také držel předlohy M69.

Re: T603 M66

Napísané: 02 Jan 2009, 11:55
od užívateľa jack
Kontráš napísal:
2) bílé kličky, popelníky + černý volant

směřuje to opět k tomu, že v letech 66 a 67 postupně montovali to co jim přišlo pod ruku
Nejspíš ta druhá varianta bude správná, ale popravdě se mi zdá hoooodně divoká..

Re: T603 M66

Napísané: 02 Jan 2009, 13:47
od užívateľa peter.
jack napísal:
peter. napísal:Trocha odbočenie od ročníka 66.Chcem sa opýtať na model 69,na lišty predných a zadných stlpikov. Na prospektoch sú.Tak ako :?:
Ano tuším, že byly montovány až do roku 1970. Při oživovací kůře mého auta, jsem se také držel předlohy M69.
A ten dekel za zadnýma sedačkama :?:

Re: T603 M66

Napísané: 02 Jan 2009, 13:51
od užívateľa Jerry
Tak to bylo v jedničkách. Komu se to líbí, nebo se to dochovalo, tak to tam má. :)

Re: T603 M66

Napísané: 02 Jan 2009, 14:07
od užívateľa jack
Dekl za zadníma sedačkama se montoval až do modelu 66. Já ho tam mám od koupi vozu, líbil se mi, tak tam taky zůstal.

Re: T603 M66

Napísané: 02 Jan 2009, 14:16
od užívateľa jack
Jinak pojďme zpět k echt modelu 66. Nějaké dobové fotografie, popřípadě fotografie zachovalých vozů by se nenašly..?? Jednou se tyto informace můžou hodit.

Re: T603 M66

Napísané: 02 Jan 2009, 17:27
od užívateľa ondrej
model ´66 už bol predstavený s čiernym volantom,
plastové interiérové diely však u T 2-603 do čiernej nabiehali postupne,
najprv vypínače na prístrojovej doske a otočné kolieska na ovládanie vetracích okienok, následne volant
a rukoväte páčok pod ním, naposledy páčky na dverách,
myslím však, že už vieme, že u áut vyrábaných v tak malých počtoch ťažko hľadať nejaké presné hranice
medzi jednotlivými sériami - preto aj neskôr sa objavili niektoré vozy, ktoré mali "všetko biele" - jednalo sa
spravidla o autá lakované v inej farbe, ako v čiernej, a určené na výstavy a podobne..

Re: T603 M66

Napísané: 02 Jan 2009, 18:13
od užívateľa jack
Co říkáte na tento typ zapalovače..?? Tipnul bych se, že jej měly první dvojky.
Zítra nafotím lépe, zatím aspoň pro ilustraci..

Re: T603 M66

Napísané: 29 Mar 2009, 22:36
od užívateľa jack
Teď koukám do diskuze, že sem nějak pozapomněl cvaknout zapalovač :idea: Poopravíme..

Jedna dobová s M66 je tady.

Re: T603 M66

Napísané: 30 Mar 2009, 09:04
od užívateľa Mojžo
Taký zapalovač mám ja v M68

Re: T603 M66

Napísané: 30 Mar 2009, 10:27
od užívateľa Mojžo
Otázka: Keď dvíham Tatru 603 M68 za zadnú dieru na dvihák, dvihne sa celá strana vozu vrátane predného kolesa. Neviem ako to bolo predtým, pretože predtým sa nedalo zdvihnúť :oops:

Prečo teda upustili od jednej diery na dvihák? Alebo to mám zle? Podotýkam že auto je momentálne skelet + kabeláž + motor a nápravy. Keď to zložím má to nejaký význam?

Re: T603 M66

Napísané: 30 Mar 2009, 10:36
od užívateľa jack
Kdyby se to přední kolo nezvedlo, začal bych pátrat po příčině, ale takto.. Takže ano Mojžo, je to jev naprosto normální :mrgreen:

Re: T603 M66

Napísané: 30 Mar 2009, 16:13
od užívateľa D.A.
Koňtrolní otázka: Katka se ti vpředu nezvedne, když použiješ zadní podkovu (opěru) zvedáku?