Strana 1 z 2
T603 M66
Napísané: 26 Dec 2008, 22:42
od užívateľa jack
Zdravím, mám na vás dotaz. Tatra 2-603 model 66 má podle knihy od Rosenkranze mít již černý volant a také ovládací prvky změněny z bílé na černou barvu. Zároveň má v knize pár fotek interiéru tohoto modelu, kde jsou popelníky, páčky stahování oken a kliky dveří v bílé barvě. Tak jak to tedy je? Vše černé, nebo pozvolný přechod?
Dík..
Re: T603 M66
Napísané: 26 Dec 2008, 23:21
od užívateľa Roman M
myslím, že tak , ako vždy , čo mali , to namontovali
Re: T603 M66
Napísané: 27 Dec 2008, 00:36
od užívateľa bazilisak
Kromě toho - aku mala taku dala .... může být chyba i v označení fota, nebo chyba v textu. Například od pana Rozenkranze v knize nákladní automobily Tatra je tolik chyb v označení vozidel, popis fotografií ůplně píše o něčem jiném... Ale snaha byla, ta se cení, ale neberme to všechno tak doslova....sám bych to lépe nezvládl....
Re: T603 M66
Napísané: 27 Dec 2008, 09:57
od užívateľa jack
No nevím..
Každopádně Rosenkranz ve své knize má fotku interiéru výstavní zlaté T603 M66, takže se v tomto případě nejspíš fotky nepomíchali a popisek u ní sedí ( je na straně 140 )..kdo má, může nalistovat.
Opravdu nikdo jiný neumí potvrdit, vyvrátit..??
Ještě jedna otázka ohledně modelu 66, měl dvě nebo už čtyři díry pro zvedák?
Re: T603 M66
Napísané: 31 Dec 2008, 20:36
od užívateľa El checo
Podle dodatku pro model66 k příručce pro řidiče T2-603 by měl volant i ostatní plastové prvky být v černé barvě.
Model66 měl už čtyři díry na zvedák.
Re: T603 M66
Napísané: 02 Jan 2009, 10:47
od užívateľa Kontráš
podle textů v různých "příručkách" asi už chtěli přejít na černé (od těch textů předpokládám odvodil popis i p. Rosenkranz), nicméně podle dobových fotek to bylo všelijaké ještě i u M67. Podle pozorování na autech a dobových foto jsem vysledoval v zásadě dvě kombinace:
1) bílé kličky, popelníky + bílý volant
2) bílé kličky, popelníky + černý volant
směřuje to opět k tomu, že v letech 66 a 67 postupně montovali to co jim přišlo pod ruku
Re: T603 M66
Napísané: 02 Jan 2009, 11:26
od užívateľa peter.
Trocha odbočenie od ročníka 66.Chcem sa opýtať na model 69,na lišty predných a zadných stlpikov. Na prospektoch sú.Tak ako
Re: T603 M66
Napísané: 02 Jan 2009, 11:52
od užívateľa jack
peter. napísal:Trocha odbočenie od ročníka 66.Chcem sa opýtať na model 69,na lišty predných a zadných stlpikov. Na prospektoch sú.Tak ako
Ano tuším, že byly montovány až do roku 1970. Při oživovací kůře mého auta, jsem se také držel předlohy M69.
Re: T603 M66
Napísané: 02 Jan 2009, 11:55
od užívateľa jack
Kontráš napísal:
2) bílé kličky, popelníky + černý volant
směřuje to opět k tomu, že v letech 66 a 67 postupně montovali to co jim přišlo pod ruku
Nejspíš ta druhá varianta bude správná, ale popravdě se mi zdá hoooodně divoká..
Re: T603 M66
Napísané: 02 Jan 2009, 13:47
od užívateľa peter.
jack napísal:peter. napísal:Trocha odbočenie od ročníka 66.Chcem sa opýtať na model 69,na lišty predných a zadných stlpikov. Na prospektoch sú.Tak ako
Ano tuším, že byly montovány až do roku 1970. Při oživovací kůře mého auta, jsem se také držel předlohy M69.
A ten dekel za zadnýma sedačkama
Re: T603 M66
Napísané: 02 Jan 2009, 13:51
od užívateľa Jerry
Tak to bylo v jedničkách. Komu se to líbí, nebo se to dochovalo, tak to tam má.
Re: T603 M66
Napísané: 02 Jan 2009, 14:07
od užívateľa jack
Dekl za zadníma sedačkama se montoval až do modelu 66. Já ho tam mám od koupi vozu, líbil se mi, tak tam taky zůstal.
Re: T603 M66
Napísané: 02 Jan 2009, 14:16
od užívateľa jack
Jinak pojďme zpět k echt modelu 66. Nějaké dobové fotografie, popřípadě fotografie zachovalých vozů by se nenašly..?? Jednou se tyto informace můžou hodit.
Re: T603 M66
Napísané: 02 Jan 2009, 17:27
od užívateľa ondrej
model ´66 už bol predstavený s čiernym volantom,
plastové interiérové diely však u T 2-603 do čiernej nabiehali postupne,
najprv vypínače na prístrojovej doske a otočné kolieska na ovládanie vetracích okienok, následne volant
a rukoväte páčok pod ním, naposledy páčky na dverách,
myslím však, že už vieme, že u áut vyrábaných v tak malých počtoch ťažko hľadať nejaké presné hranice
medzi jednotlivými sériami - preto aj neskôr sa objavili niektoré vozy, ktoré mali "všetko biele" - jednalo sa
spravidla o autá lakované v inej farbe, ako v čiernej, a určené na výstavy a podobne..
Re: T603 M66
Napísané: 02 Jan 2009, 18:13
od užívateľa jack
Co říkáte na tento typ zapalovače..?? Tipnul bych se, že jej měly první dvojky.
Zítra nafotím lépe, zatím aspoň pro ilustraci..
Re: T603 M66
Napísané: 29 Mar 2009, 22:36
od užívateľa jack
Teď koukám do diskuze, že sem nějak pozapomněl cvaknout zapalovač
Poopravíme..
Jedna dobová s M66 je tady.
Re: T603 M66
Napísané: 30 Mar 2009, 09:04
od užívateľa Mojžo
Taký zapalovač mám ja v M68
Re: T603 M66
Napísané: 30 Mar 2009, 10:27
od užívateľa Mojžo
Otázka: Keď dvíham Tatru 603 M68 za zadnú dieru na dvihák, dvihne sa celá strana vozu vrátane predného kolesa. Neviem ako to bolo predtým, pretože predtým sa nedalo zdvihnúť
Prečo teda upustili od jednej diery na dvihák? Alebo to mám zle? Podotýkam že auto je momentálne skelet + kabeláž + motor a nápravy. Keď to zložím má to nejaký význam?
Re: T603 M66
Napísané: 30 Mar 2009, 10:36
od užívateľa jack
Kdyby se to přední kolo nezvedlo, začal bych pátrat po příčině, ale takto.. Takže ano Mojžo, je to jev naprosto normální
Re: T603 M66
Napísané: 30 Mar 2009, 16:13
od užívateľa D.A.
Koňtrolní otázka: Katka se ti vpředu nezvedne, když použiješ zadní podkovu (opěru) zvedáku?