Nová Tatra 603

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
oldjan
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 158
Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
Kontaktovať užívateľa:

Re: Nová Tatra 603

Príspevok od užívateľa oldjan » 03 Dec 2009, 23:26

tatrawerke napísal:Nechci se přidávat k těm, co jen krityzujou, ale máš to dokonalou zplácaninu s asi americkejma reprákama v palubovce u spolujezdce, ale je to Tvoje auto a máš ho rád, nemá smysl ho pomlouvat.
Jen doufám, že Ty jsi novému majitely neznechutil radost z koupi nějakým vypichováním nedostatků jak je v českých končinách ve velké oblibě. Pomluvit práci druhého - tomu říkám frajeřina. :!: :?: :!: :?:
repráky jsou tuším německé :D , jeden tam byl, tak jsem tam dal druhý
neboj on na ty nedostatky přijde sám, když musí utírat podlahu, dvakrát se bouchnul o zadní kapotu, která nedrží nahoře a otevření výka rezervy jsme radši nechaly na jindy. :lol:
já nic a nikoho nepomlouvám, jenom jsem si původně chtěl nafotit tatry vedle sebe, jenomže jsem to nestihl a už byla tma. To co jsem vyfotil, na to jsem byl spíš upozorněn. Ten pán těch veteránů má víc a dělal si je sám. Teď prostě chtěl tatru hned aby mohl jezdit a ne až by nějakou udělal.
až tak si nemyslím, že by moje tatra byla bastl. Když by se vyměnila kapota, zrušily prolisy a jiné poklice tak co chybí modelu 66 ? Jo a ještě odvzdušnění motoru a vedení zapal. kabelů.

Užívateľov profilový obrázok
chupacabra
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 24 Dec 2005, 20:56
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 805 valník
Tatra 603; 603-2
Tatra 613-2
Bydlisko: mam
Kontaktovať užívateľa:

Re: Nová Tatra 603

Príspevok od užívateľa chupacabra » 03 Dec 2009, 23:55

Osobne nemám výhrady voči ani jednej tu prezentovanej Tatrovke, páčia sa mi obidve a viem oceniť prácu ktorá na nich bola vykonaná. Je však rozdiel, keď si niekto auto robí pre seba a keď ho niekto robí na kšeft. K autám, ktoré si majiteľ robí pre svoju radosť som tolerantnejší. Nevadí mi ak sú modernizované počas svojho života, aby boli prevádzky schopné. Dáva to autu určitú históriu, príbeh. Pokiaľ je však auto renovované za účelom predaja, som toho názoru, že by malo byť maximálne pôvodné. Aby sa potom nevytvárali rôzne fámy, že to tak bolo, že je to nejaká luxusnejšia verzia poprípade že je to Castrova biela 603-ka (to bol len príklad, ktorý ma momentálne napadol, nemá nič spoločné s tu prezentovanou bielou Tatrou) Iné by to bolo, keby si nový majiteľ už takéto auto vopred objednal, potom by platilo "Náš zakazník, náš pán!" Ale urobiť na aute úpravy, aby auto bolo atraktívnejšie a vytrieskal som z toho viac prachov (okrem kože hnedé gombíky, biely volant, biele klučky, chromované plastové ružice otvárania vetračiek, atď) a potom hľadať kupca, to je proti môjmu presvedčeniu. Prepáč Tatrawerke, ale to už je tuning a to seriózny predajca, renovátor nerobí.

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Nová Tatra 603

Príspevok od užívateľa jack » 04 Dec 2009, 00:18

Jedna odpověď pro Maxona: U T603 jsou celkem dva druhy "plnynových" pedálů. Liší se uchycením k podlaze, podle různých pedálů se také liší stěna za pedály (tzv. blešinec)...prostě když máš blešinec a k němu jiný pedál, musíš jej vykřivit, jinak bys nemohl dát plný "gaz"..

Jendo: V tématu o Kačeně se ptáš na podezdřelé klepání motoru T603 v nízkých otáčkách...proto věz že se jedná o vyběhaný pístní čep. Bacha na to Takový motor jsme již v rodině měli, ve vysokých otáčkách klepání přestalo. Děda tenkrát měl Tatru novou, dokonce Dola Věřmiřovský mu říkal, nech to tak, nedlubej se v tom, ten motor auto přežije....a prdlajz.. Jednou když přijel domů, otevřel zadní kapotu, Tatru protůroval, pístní čep se grajfnul, ojnice rozbila kartry a vyletěla z motoru ven. Zkušenost k nezaplacení.

A teď ze současnosti: Je s podivem, že člověk, který prodává motory po GO, na otázku, zda vyměnil pístní čepy a jejich pouzdra si dovolí odpovědět, že nebylo třeba, neb měly minimální vůli...motor po nastartování klapal jak tkalcovský stav... ŠKANDÁL :!: - jsem viděl na vlastní bulvy a slyšel na vlastní uši u jednoho motoráře... Skládá i motory na Spartaky, jeden takový spartak vyjel 3x na sraz, z toho 2x zadřel kliku.

Standa Dosadil
Diskutujúci
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 13 Jan 2008, 23:25
Tatry, ktoré vlastním: T2-603
Bydlisko: Brno
Kontaktovať užívateľa:

Re: Nová Tatra 603

Príspevok od užívateľa Standa Dosadil » 04 Dec 2009, 11:36

Oldjane, co je to, prosím, za hadičku?
Prílohy
P1000272.jpg

Užívateľov profilový obrázok
tatrawerke
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 299
Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
Kontaktovať užívateľa:

Re: Nová Tatra 603

Príspevok od užívateľa tatrawerke » 04 Dec 2009, 12:15

To je furt tlachání. Nejsem renovátor. Jsem instalatér a když se někomu líbí chromové ovládání ventilaček, tak ho tam má.
Rozhodně si kupec mohl vybrat, jestli bylo z čeho a když dělá veterány, tak to svědčí o tom, že je auto udělaný dobře, když si ho koupil za takovej ranec.
Po asi desátý pro méně bystré - interier je KOŽENKA! Sice kvalitní německá, ale koženka.
Už mně to nebere, se furt dohadovat o ničem.

oldjan
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 158
Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
Kontaktovať užívateľa:

Re: Nová Tatra 603

Príspevok od užívateľa oldjan » 05 Dec 2009, 13:54

Standa Dosadil napísal:Oldjane, co je to, prosím, za hadičku?
Hadičkou vede tlak oleje k rozvodce, kde jsou umístěna čidla pro elektrický budík tlaku oleje a kontrolku tlaku oleje.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných