Strana 5 z 5

Re: Tatra 805 sobota

Napísané: 26 Jan 2009, 18:03
od užívateľa Jerry
Já měl zato, že je to origo. Vim, že tyhle krátký svody byli jen na valníku a až na novějších kusech (možná se dávali i na generálky). Mno musim uznat, že Ti to lítá pěkně, naloženej valník jde za plynem a s autama se taky nemazlíš. 8) Velice povedený záběry. Je krásně vystihnutá "jízda ala Tatra" jak kola pohotově kopírujou povrch a auto pluje nad terénem. Jak by se choval prázdnej valník?

Re: Tatra 805 sobota

Napísané: 26 Jan 2009, 21:28
od užívateľa bazilisak
Přesně tak . Tlumič pod kastlíkem byl až na pozdějších kusech a dodáván jako náhradní díl , tady po zásahu hasičů namontován tlumič z traktoru. Valník je naložen jen dřevěnými polínky, smrkové dřevo, tudíž podle mě , ne nějak moc zatížený, tlumiče pérování nejsou v nijak vynikajícím stavu , zvenčí to vypadá klidně, ovšem uvnitř jsou to galeje , obzvlášt když tam lítáš i se sedadlem, které nedrží rychloupínáky... skřín je klidnější . Prázdný valník ?? Otázka pro Pavla64..

Re: Tatra 805 sobota

Napísané: 27 Jan 2009, 02:06
od užívateľa Jerry
Aha, já sem vydedukoval suť a tašky... :lol: Mě u skříně vadí jen to neustálý vrzání a bouchání o rám. Vím moje chyba, snad se k tomu brzo dostanu. Mam vymačkanou gumu v upnutí nástavby a skříň má ve výšce střechy výkyv kolem 5cm. A pocity z kabiny už mam taky zažitý na vlastní kůži, při koupi sem nepředpokládal pohodlí a komfort ze 603. :wink: Ale s 805 projíždim terénem o dost rychlejc než jinejma terénníma autama.

Re: Tatra 805 sobota

Napísané: 27 Jan 2009, 12:42
od užívateľa vlčák
Montovaly se oba od začátku . Jsou zakreslený v rozměrovém náčrtku valníku z roku 1953, ale proč to nemám tušení. Nějaký význam to mít muselo ale nikde jsem se to nedočet.

Re: Tatra 805 sobota

Napísané: 27 Jan 2009, 16:01
od užívateľa bazilisak
Tak to vrzání z obytáku neznám, jen u valníka jsou uhnitý silentbloky, tak ta bouda poskakuje celá. Ale dost často pohyb kabiny vůči skříni znamená také prasklý rám, příčka, za příčkou, povolené šrouby na příčce. S výfukem - vím, že origo byl ještě zkrácený za tlumičem, a v době jízd hasičů na valníku se dávaly tlumiče dozadu - prý skrz výfukové plyny, které by prý se mohly dostávat dovnitř korby zboku pod plachtou.

Re: Tatra 805 sobota

Napísané: 27 Jan 2009, 21:04
od užívateľa PAVEL64
Jo- to můžu potvrdit že je tam někdy smrad z výfuku....ale já sedávám za tím "kolem" vepředu... :D a jinak je pravda ,že prázdný valník skáče jako koza a naložený se pěkně houpe....když jsem měl kdysi vysokou skříň -tak při rozjezdu jsem se rázem ocitl o metr výše, když motor zabral a při brždění zas o metr níže...a příčku- hned co drží zadní část kabiny jsem měl už taky na dvě půlky...a při vyndávání motoru se rám rozjel od sebe o asi 3cm a motor spadl na zem -místo aby jel hezky po rámu na kolečkách...
omluvte sníženou kvalitu, ale kolega už byl v té době notně "unaven"...
http://www.youtube.com/watch?v=6lUP3h48 ... annel_page
můžete srovnat jízdu radiovozu a valníku ve stejném terénu...