Strana 1 z 48
Kačena
Napísané: 11 Dec 2007, 16:57
od užívateľa Jerry
Přátelé už je to tak, i tento kousek techniky si ke mě našel cestičku...
Je z roku 1957 a proběh kilometrů je pouze 1/10 stáří vozu
Prostě paráda. Po víkendech ji debordelizuju a čistim aby se tam nechalo něco dělat.
Napísané: 11 Dec 2007, 17:36
od užívateľa Štěpán
to jako že to ujelo jen 5km za rok- to sem asi špatně pochopil??? To tam nikdo nemohl stihnout nadělat bordel!
Jaký je na to potřeba řidičák?
Napísané: 11 Dec 2007, 17:44
od užívateľa MarekK
to je superkára!!!!
Napísané: 11 Dec 2007, 17:47
od užívateľa Neregistrovaný
...alebo superkáča!
Napísané: 11 Dec 2007, 17:55
od užívateľa Jerry
Ano je to 5 ale tisíc, když sem nakouk do kabiny tak mě zarazilo to číslo... bylo tam 5330km. A když sem jí navrněl, tak uvěřil, je to akorát zajetej motor, nic tam nebouchá ani neskřípe!! (akorát ložisko na spojce je suchý...) Půjde z5 do khaki kabátu a kříže na bok...
kacenka
Napísané: 11 Dec 2007, 18:17
od užívateľa DANGER
co ta stala ta nova hracicka????
Napísané: 11 Dec 2007, 18:22
od užívateľa Jerry
Máš to v pSSt....
Napísané: 11 Dec 2007, 19:25
od užívateľa Maxono
Mňa by tiež zaujímalo na koľko ťa vyšla a aký na to treba vodičák.
Napísané: 11 Dec 2007, 19:29
od užívateľa Jerry
A k tomu řidičáku. Prázdný to váží 3210 kg a maximum v techničáku je 5200 kg, tak na to stačí C1... Valník váží 2750kg. Ta nástavba je dřevěná na kovovej konstrukci z venku oplechovaná a uvnitř je papundekl.
Chybí mi přední kryt blinkru (jako byly na škodovkách a téměř všem ostatním v 50. letech) pár originál keramickejch spínačů. Pokud máte někdo i detaily k tomuto vozu (popis vybavení atd...) tak mi dejte vědět, na netu toho moc neni. Dílenskou příručku a plán mazání mam.
Napísané: 11 Dec 2007, 22:37
od užívateľa Luboš
A k čemu to vlastně sloužilo, resp. co to má vevnitř?
Napísané: 11 Dec 2007, 22:42
od užívateľa lada
Jednu máme také u SDH. Jen není celá červená, ale s bílým pruhem. V tomto provedení je potřeba mít u sebe řidičský průkaz skupiny C, dále od doktora platné EEG vyšetření a profesní průkaz C+maják.
Napísané: 11 Dec 2007, 23:04
od užívateľa Jerry
Původně sanita (nevim jestli měla lůžka nebo nosítka... ale na ty nosítka mi to přijde pravděpodobnější) v čsla na slovensku v 75 převezeno do čech a přestavěno na hasičskej vůz, tzn. dali dovnitř lavici a do TP připsali k místům k sezení + 11, přestříkali načerveno a nahodili majáky... Momentálně sem ty lavice vymontoval a uklidil ten bengál... byly toho 4 lopaty. Pokoušim se dozvědět o původním vybavení a nějak tak to poskládat. Doufam, že mi na ouřadě škrtnou těch 11 míst a nechají původní 2... jinak na to budu dělat ještě D
Napísané: 12 Dec 2007, 00:11
od užívateľa Luboš
To bych se hodně divil, kdyby jen tak tahem propisky změnili vozidlo kategorie M2 (tj. autobus, který lze řídit jen s oprávněním min. podskupiny D1) na N2. No, každopádně to může zkusit...
Napísané: 12 Dec 2007, 18:44
od užívateľa Jerry
Tak byl bych rád, aby to napravili, protože kvůli veteránu, se kterym pojedu 10x doroka, nebudu dělat D....
Neříkejte, že sem na celym portálu sám, kdo má 805?
Napísané: 12 Dec 2007, 21:59
od užívateľa michal heky
V Berouně chtějí za Dčko 9500, projedeš se s Karosou po pěkné krajině, já bych to tak černě neviděl:-)
Napísané: 13 Dec 2007, 01:17
od užívateľa ladis
Dovedeno do důsledku, i kdyby ty papíry dělal každý rok, tak ho ty projížďky možná vyjdou levněji než kačenou
Napísané: 13 Dec 2007, 01:38
od užívateľa Luboš
Za devět a půl to vychází nějak podezřele levně, aby se s tou karosou pak vůbec svezl...
Napísané: 13 Dec 2007, 09:01
od užívateľa Jerry
Michale, vim jakou školu máš na mysli. U toho majitele pracuju (s největší pravděpodobností).
Jinak takhle podezřele levný to bude do března 08, pak ty ceny poletí nahoru, slyšel sem, že C nebo D budou na hranici 30 tKč...
Takže pokud někdo ještě chcete mít papíry za rozumno, tak pospěště, levnější to fakt nebude
Napísané: 15 Dec 2007, 22:35
od užívateľa Jerry
Tak sem dnešek strávil důslednym prohlídnutím Kačeny. Sundal sem si všechny bubny, rozhejbal čepy na paknách... Už to jezdí
(jedno kolo pořád brzdilo). Ručka jde pěkně zlehka a řazení jde po promazání táhel jak po másle. Mam z toho ohromnou radost. Při autě sem byl 6 hodin a ani mi nepřišlo, že byly veku 4 pod nulou
Ps: Ty kola sou fakt slušná posilovna.
Napísané: 16 Dec 2007, 10:14
od užívateľa Pedro
Gratuluji-negratuluji
Měl jsem T805(Třinec), vojenskou, bez výbavy skříně, ale taky zásahu hasičů, postavenou na klasických bílých RZ po hasičích asi 3 roky, najel s ní s vervou a nadšením něco přes 1500km, vyzkoušel neuvěřitelné, ale když jsem jí prodal, tak jsem sice v koutku zamáčkl slzu, ale bylo mi neskonale blaze. Auto víc na h... se těžko hledá
Kdybys potřeboval nějakou radu, tak se ozvi třeba přes SZ.