Strana 1 z 2

Tuning T 603

Napísané: 22 Jan 2007, 21:58
od užívateľa Erik
Teraz nedávno sa tu rozoberala "vytuningovana" T603 ktora mala budiky z T613 a Zvlastne sedadla... Pred chvilou som nasiel v mojom archive T´613 s presne takymi istymi sedadlami ako mala Ta 603, takze tie sedadla su orgos z Koprivnice a nie upravovane nejakym kutilom. Prepacte ze som koli tomu vytvaral novu temu, ale akosi som tu povodnu nemohol najst... Takze pripajam aj nejaky ten dokaz...

Napísané: 22 Jan 2007, 22:00
od užívateľa Erik
Samozrejme plati len ten vrchny obrazok- na spodnom je uz ina T 613. Nechcelo sa mi to orezavat...

Napísané: 22 Jan 2007, 23:07
od užívateľa Luboš
Eriku, seš si naprosto jistý tím, že v té šíleně sbastlené šestsettrojce jsou právě tyto jedinečné sedačky z jedinečného prototypu T613L? :roll:

Napísané: 23 Jan 2007, 01:33
od užívateľa Erik
No na 100% to netvrdim, ale je to velka pravdepodobnost, ze su to tie iste sedacky, pretoze si neviem predstavit ze by si niekto dal tu starost nanovo ocalunit sedacky a este navyse vymyslat nejake atypicke opierky hlavy- a este by sa mu ich podarilo navrhnut uplne rovnako ako sedadla v T613L... To by bola az prilis velka nahoda...

Napísané: 23 Jan 2007, 08:55
od užívateľa ondrej
Interiér na prvom obr. by mal asi pochádzať s pomerne neznámeho prvého prototypu T613 Long, na druhom obr. je známejší prototyp, ktorý mal byť pôvodne základom pre T613-2, našťastie nebol (tie antikorové prahy sú hrozné...)

Napísané: 23 Jan 2007, 09:45
od užívateľa D.A.
Prahy jsou hezké, problematický je tónovaný pruh na okně a hrozné použité tvrdé opěrky drtihlavky.

Napísané: 23 Jan 2007, 10:58
od užívateľa ondrej
D.A. napísal:Prahy jsou hezké...
myslíš si to aj teraz?

Napísané: 23 Jan 2007, 11:01
od užívateľa D.A.
Nemám s tím problém, vzhledem k tomu, že jde o prototyp. Chtělo by to ještě přepracovat příď a záď - použít integrované nárazníky ze stejného materiálu, potom by to vypadalo vyváženě a mohlo i "hrát" s chromovanými lemy prosklené plochy.

Napísané: 23 Jan 2007, 11:18
od užívateľa Roman Maďar
No mne to pripadá , ako by to auto sálo na hliníkpvom pekáči.Tie prahy fakt nie sú dobrý nápad :wink:

Napísané: 23 Jan 2007, 11:50
od užívateľa Jerry
Nevim proč, ale Tyhle sedadla (komplet do celýho auta) mi nabízel jeden člověk a já to odmítl s tím, že je to přebastlený... a chtěl za ně + jednu půlku bufa a rámy na dvjku 6000,- Kč. :roll:

Napísané: 23 Jan 2007, 12:17
od užívateľa D.A.
Jerry, co bys s tím dělal? Dal to do sériového auta? K čemu prototypózní sedačky bez zbytku káry?

Napísané: 23 Jan 2007, 12:21
od užívateľa MarekK
to znamená , že ten prototyp je kaput?

Napísané: 23 Jan 2007, 12:26
od užívateľa D.A.
30 let o něm nebylo slyšet.

Napísané: 23 Jan 2007, 12:42
od užívateľa miloš
ondrej napísal:Interiér na prvom obr. by mal asi pochádzať s pomerne neznámeho prvého prototypu T613 Long, na druhom obr. je známejší prototyp, ktorý mal byť pôvodne základom pre T613-2, našťastie nebol (tie antikorové prahy sú hrozné...)
Na fotce prvního speciála jsou už klasické sedačky.

Napísané: 23 Jan 2007, 13:13
od užívateľa ondrej
miloš bukáček napísal: ...Na fotce prvního speciála jsou už klasické sedačky.
Miloši, ja som hovoril o tomto aute...

Napísané: 23 Jan 2007, 13:14
od užívateľa Luboš
Podobné opěrky byly v 70. letech naprosto běžné, u nás se vyráběly třeba do Š100, kde se daly dodatečně přidělat popruhy, tvar je úplně stejný, tak já nevidím důvod, při by si je tam někdo nepřidal, když už se ty sedačky nově čalounily.

Miloši, tohle by měla být ta bájná dlouhá chromka...

Napísané: 23 Jan 2007, 13:23
od užívateľa miloš
Aha,tak tu jsem nemyslel a po pravdě ještě nikdy neviděl.

Napísané: 23 Jan 2007, 13:27
od užívateľa ondrej
Obrázok tohoto auta je aj v poslednej Rosenkranzovej knihe o osobných autách (tá brožovaná), auto je však vyfotené pod takým uhlom, že si málokto všimne, že je to long - v texte pod obrázkom na to upozornenie samozrejme chýba, takže si to nevšimol asi ani sám autor publikácie.
Ak tú knižku má niekto po ruke, mohol by to sem naskenovať, atypické opierky hlavy sú tam dobre viditeľné.

Napísané: 23 Jan 2007, 13:33
od užívateľa miloš
Někde mám fotku zřejmě prvního speciála,měl taky ještě mřížku na zadním sloupku a olejové chladiče,nebo chladič na klimu pod předním nárazníkem.Jinak to už byl speciál tak jak ho známe.

Napísané: 23 Jan 2007, 13:38
od užívateľa ondrej
Miloši - všetko najlepšie k meninám! (aspoň na Slovensku máš dnes sviatok..)