Tuning T 603

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Tuning T 603

Príspevok od užívateľa Erik » 22 Jan 2007, 21:58

Teraz nedávno sa tu rozoberala "vytuningovana" T603 ktora mala budiky z T613 a Zvlastne sedadla... Pred chvilou som nasiel v mojom archive T´613 s presne takymi istymi sedadlami ako mala Ta 603, takze tie sedadla su orgos z Koprivnice a nie upravovane nejakym kutilom. Prepacte ze som koli tomu vytvaral novu temu, ale akosi som tu povodnu nemohol najst... Takze pripajam aj nejaky ten dokaz...
Prílohy
oooo.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 22 Jan 2007, 22:00

Samozrejme plati len ten vrchny obrazok- na spodnom je uz ina T 613. Nechcelo sa mi to orezavat...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 22 Jan 2007, 23:07

Eriku, seš si naprosto jistý tím, že v té šíleně sbastlené šestsettrojce jsou právě tyto jedinečné sedačky z jedinečného prototypu T613L? :roll:

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 23 Jan 2007, 01:33

No na 100% to netvrdim, ale je to velka pravdepodobnost, ze su to tie iste sedacky, pretoze si neviem predstavit ze by si niekto dal tu starost nanovo ocalunit sedacky a este navyse vymyslat nejake atypicke opierky hlavy- a este by sa mu ich podarilo navrhnut uplne rovnako ako sedadla v T613L... To by bola az prilis velka nahoda...

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 23 Jan 2007, 08:55

Interiér na prvom obr. by mal asi pochádzať s pomerne neznámeho prvého prototypu T613 Long, na druhom obr. je známejší prototyp, ktorý mal byť pôvodne základom pre T613-2, našťastie nebol (tie antikorové prahy sú hrozné...)

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 23 Jan 2007, 09:45

Prahy jsou hezké, problematický je tónovaný pruh na okně a hrozné použité tvrdé opěrky drtihlavky.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 23 Jan 2007, 10:58

D.A. napísal:Prahy jsou hezké...
myslíš si to aj teraz?
Prílohy
T613-2prototyp1l.JPG

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 23 Jan 2007, 11:01

Nemám s tím problém, vzhledem k tomu, že jde o prototyp. Chtělo by to ještě přepracovat příď a záď - použít integrované nárazníky ze stejného materiálu, potom by to vypadalo vyváženě a mohlo i "hrát" s chromovanými lemy prosklené plochy.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 23 Jan 2007, 11:18

No mne to pripadá , ako by to auto sálo na hliníkpvom pekáči.Tie prahy fakt nie sú dobrý nápad :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 23 Jan 2007, 11:50

Nevim proč, ale Tyhle sedadla (komplet do celýho auta) mi nabízel jeden člověk a já to odmítl s tím, že je to přebastlený... a chtěl za ně + jednu půlku bufa a rámy na dvjku 6000,- Kč. :roll:

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 23 Jan 2007, 12:17

Jerry, co bys s tím dělal? Dal to do sériového auta? K čemu prototypózní sedačky bez zbytku káry?

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 23 Jan 2007, 12:21

to znamená , že ten prototyp je kaput?

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 23 Jan 2007, 12:26

30 let o něm nebylo slyšet.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 23 Jan 2007, 12:42

ondrej napísal:Interiér na prvom obr. by mal asi pochádzať s pomerne neznámeho prvého prototypu T613 Long, na druhom obr. je známejší prototyp, ktorý mal byť pôvodne základom pre T613-2, našťastie nebol (tie antikorové prahy sú hrozné...)
Na fotce prvního speciála jsou už klasické sedačky.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 23 Jan 2007, 13:13

miloš bukáček napísal: ...Na fotce prvního speciála jsou už klasické sedačky.
Miloši, ja som hovoril o tomto aute...
Prílohy
t6132long.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 23 Jan 2007, 13:14

Podobné opěrky byly v 70. letech naprosto běžné, u nás se vyráběly třeba do Š100, kde se daly dodatečně přidělat popruhy, tvar je úplně stejný, tak já nevidím důvod, při by si je tam někdo nepřidal, když už se ty sedačky nově čalounily.

Miloši, tohle by měla být ta bájná dlouhá chromka...

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 23 Jan 2007, 13:23

Aha,tak tu jsem nemyslel a po pravdě ještě nikdy neviděl.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 23 Jan 2007, 13:27

Obrázok tohoto auta je aj v poslednej Rosenkranzovej knihe o osobných autách (tá brožovaná), auto je však vyfotené pod takým uhlom, že si málokto všimne, že je to long - v texte pod obrázkom na to upozornenie samozrejme chýba, takže si to nevšimol asi ani sám autor publikácie.
Ak tú knižku má niekto po ruke, mohol by to sem naskenovať, atypické opierky hlavy sú tam dobre viditeľné.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 23 Jan 2007, 13:33

Někde mám fotku zřejmě prvního speciála,měl taky ještě mřížku na zadním sloupku a olejové chladiče,nebo chladič na klimu pod předním nárazníkem.Jinak to už byl speciál tak jak ho známe.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 23 Jan 2007, 13:38

Miloši - všetko najlepšie k meninám! (aspoň na Slovensku máš dnes sviatok..)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní