Strana 1 z 3

T 613-1

Napísané: 02 Apr 2006, 21:27
od užívateľa Erik
Caute,

Zaujimali by ma Vase nazory a komentare na toto auto. Diky moc.

Erik

Napísané: 02 Apr 2006, 21:34
od užívateľa miloš
dobrý základ pro rekonstrukci.Budeš potřebovat všechny 4 blatníky, oba nárazníky,obě čela, přední kapotu a všechny nerez lišty.Má jedničkovou palubku,což je celkem výhra,ty už se shání velmi těžko.Jaký je v ní motor a karby?

Napísané: 02 Apr 2006, 21:37
od užívateľa koušák
proc by mela byt jednickova palubka takova cenna? me se doma vali dve pristrojovky, komplet budiky...

Napísané: 02 Apr 2006, 21:40
od užívateľa koušák
motor tam urcite bude prekopana E1 se Sedrama. A ma to vubec papiry???

Napísané: 02 Apr 2006, 21:43
od užívateľa miloš
Potřebuji 1-2 zachovalé jedničkové palubky.
Dále Ti Eriku chybí takové drobností jako přední a zadní lampy,přední blinkry a pěnové ovladače.

Napísané: 02 Apr 2006, 22:04
od užívateľa Erik
Tu je este ten motor- je povodny- r.v. 77, tak isto ako karoseria. Na aute je vsetko funkcne a povodne az na to predne a zadne celo. Je pojazdna.

Napísané: 02 Apr 2006, 22:12
od užívateľa miloš
Nepůvodní tam je toho hodně,nejen ty čela,ale všechno co jsem Ti vypsal.Karoserie se zdá být původní,neboť má i ofuky předních dveří.Víš v.č.motoru popř.karoserie?Karby budou určitě sedr,když tam vidím ty torza po plynu...

Napísané: 02 Apr 2006, 22:17
od užívateľa koušák
Erik, jak si proveroval motor? jaky je tam diferak, byl nekdy generalkovan? je docela mozne ze z puvodniho motoru je tam ventilator, tak to prover.

Napísané: 02 Apr 2006, 22:19
od užívateľa Erik
Hm, tie cisla nemam, ja som si len vsimol ze r.v. motora aj karoserie bol rovnaky- 1977, to by som tam niekedy musel zabehnut a zistit to. ale dostanem sa tam asi tak za 2 tyzdne.
Hej, bol v tom montovany plyn nacierno, ale to su uz len take pozostatky.

Napísané: 02 Apr 2006, 22:24
od užívateľa miloš
Takže jsi číslo motoru viděl jen v TP,viď ? Motor by měl mít jen číslo a neměl mít ani E.

Napísané: 02 Apr 2006, 22:29
od užívateľa Erik
Nie, cislo motoru som videl na motore. Je to 100% 1977. co som si este vsimol, tak ten otvor na vzduchovom filtri, ktory sa na novsich tatrach nerobil...

Napísané: 02 Apr 2006, 22:32
od užívateľa miloš
A to jako byl rok výroby vyklepnutý na sahaře?Nebo tam byl ještě štítek?
Podle dírek v kytaře se moc neorientuj... :D .T spíš podle předehřevu.A asi bude mít výfuk kaput,viď?

Napísané: 02 Apr 2006, 22:35
od užívateľa Erik
Na motore bol este stitok... A vyfuk celkom v pohode uz som videl aj horsie vyfuky... :)

Napísané: 02 Apr 2006, 22:38
od užívateľa Luboš
Vnitřek celkem sedí, ale jak je překopaný třeba skelet karosérie, to nechci vidět...

To musí být motor ale hodně z kraje roku 77, že dostal ještě štítek. Mimochodem má třeba už trojkový alternátor.

Napísané: 02 Apr 2006, 22:38
od užívateľa miloš
tak když to bereš takhle,tak pak nic...Ale až jí budeš projíždět,tak nasaď zpátky ten vlnovec co vede z předehřevu do kytary a nech jí stát chvíli na volnoběh,jak se jí to bude líbit.....A hned máš další věc na úpravu ceny směrem dolů...

Napísané: 02 Apr 2006, 22:39
od užívateľa Erik
A este pre Kousaka- je bez papierov- motor som nejako detailne nestudoval. Len tak zbezne...

Napísané: 02 Apr 2006, 22:53
od užívateľa miloš
Luboš napísal:Vnitřek celkem sedí, ale jak je překopaný třeba skelet karosérie, to nechci vidět...

To musí být motor ale hodně z kraje roku 77, že dostal ještě štítek. Mimochodem má třeba už trojkový alternátor.
Skelet vypadá celkem přesvědčivě jako jednička podle těch ofuků.Toho bych se nebál.Brzdy jsou tam jaké Eriku?
Každopádně cena max. 5000,-kč

Napísané: 02 Apr 2006, 23:02
od užívateľa Luboš
Za takovou cenu by to bylo docela zajímavé... :)

Napísané: 02 Apr 2006, 23:09
od užívateľa koušák
muze chvili pojezdit a potom hura rozbit prasatko a schanet dily:)

Napísané: 02 Apr 2006, 23:11
od užívateľa miloš
Hlavně reálné.Vždyť si sám,Luboši,dovedeš představit investici,kterou tahle Tatra čeká,aby zase byla jednička...