Mimo mísu

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
FÍK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 218
Dátum registrácie: 21 Mar 2005, 19:59
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: BRNO
Kontaktovať užívateľa:

Mimo mísu

Príspevok od užívateľa FÍK » 12 Dec 2005, 17:28

vím, že tady tohle téma nemá s tatrofkama nic společnýho, ale já prostě musel...
Omlouvám se.. :D

http://auto.idnes.cz/auto_posta.asp?r=a ... _posta_fdv

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 12 Dec 2005, 18:18

Toto chodilo po mailoch tak 2 mesiace dozadu

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 12 Dec 2005, 19:36

Tomas: Mne to napr. nedoslo. Fik dakujem.

Užívateľov profilový obrázok
FÍK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 218
Dátum registrácie: 21 Mar 2005, 19:59
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: BRNO
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa FÍK » 13 Dec 2005, 10:28

Tomas: Ještě, že ti tel Zil chodil iba po mailoch.....

Etienne: Neni vubec za co. :D

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 13 Dec 2005, 10:51

Fik, chvalabohu po nasich cestach take haraburdy nechodia ...
Avii, vylagrovanych T815, ikarusov, karosy a co ja viem co este, trebars S1203 atd. su nase cesty plne a iba to zavadzia, smrdi atd :wink:

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 13 Dec 2005, 11:00

ja som videl jeden ZIL v litve na piesočnej pláži ako upratovacie vozidlo...ten zvuk motora a zvuk štartovania bol ozaj užasný...bola to štvorkolka, pravdepodobne po kompletnej GO, lebo bola ozaj úžasná...

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 13 Dec 2005, 11:51

Noo ZILov je este aj u nas dost, len sa snimi uz nejazdi, bo maju dost narocne ovladanie a spotreba toho benzinaka je intergalakticka :-D
Btw v bratislave mame este snezne frezy na podvozku tychto smradochov, ale maju taky vykon ze keby napadlo tolko snehu aby sa dali vyuzit uz by to bolo zbytocne :wink:

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 13 Dec 2005, 17:59

To Fík: Jen tak aby řeč nestála, tak na tých fotkách neni Zil ANI omylem, to je nějaké nudné Ural (zřejmě)...

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 13 Dec 2005, 18:08

to Stevo: Tak nejezdí, jo :wink: , no, u vás možná neé, ááále v ČR.... :D
A to s tím ovládáním a smradem, tos nemyslel vážně, že? Spotřeba je ovšem poněkud větší, co by taky člověk chtěl čekat V8 6litr. 150 Hp - cca 70 - 120 L/100km :| (benzínu) :mrgreen:
Prílohy
čekání na výjezd.jpg
(85.95 KiB) 969 stiahnutí

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 13 Dec 2005, 18:12

My jich máme... :lol:
Prílohy
Zili.jpg
(87.4 KiB) 967 stiahnutí

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 13 Dec 2005, 18:17

Výhled z budke 8)
Prílohy
pohled z budke.jpg
(153.18 KiB) 931 stiahnutí

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 13 Dec 2005, 18:22

A na závěr - rafike :mrgreen:
Prílohy
budíke.jpg
(149.46 KiB) 919 stiahnutí

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 13 Dec 2005, 20:04

Zdenek: ja som znamy tym ze tliacham do vetra, to si nevsimaj. A nepisal som ze niesu, ale ze nejazdia. Startuju sa raz za rok aby zistili ci este funguju a ked nefunguju tak idu povacsine na odpis, bo zhananie dielov je dost zdlhava zalezitost.

Užívateľov profilový obrázok
FÍK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 218
Dátum registrácie: 21 Mar 2005, 19:59
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: BRNO
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa FÍK » 13 Dec 2005, 20:09

Zdenek: Za toho ZILa se omlouvám, ale bohužel aji autor článku evidentně nepatři mezi znalce.... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 13 Dec 2005, 20:21

Nevadiii, vo vela clankoch je aj Zigmund Hanzelka jeden clovek....

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 13 Dec 2005, 20:27

To Fík: F poho, v každém případě i kdyby to byl Zil, tak si myslím, že o moc lepší by na tom ta Samara nebela :wink:

Stevo->i ty jeden vetrotlachu :mrgreen:
Jednou za rok je dosti málo, konkrétně Zily na to celkem trpí. A náhradní díly? Tak ty taky mosíme lódit z NZ nebo Nepote, ánžto ve skladu mají z 95% kulové....

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 13 Dec 2005, 20:50

Jinak konkrétně se jedná o Ural 4320.
Více viz: http://www.pvo.webz.cz/ural.htm
Prílohy
u4320.jpg
u4320.jpg (35.28 KiB) 14825 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 14 Dec 2005, 08:40

Zdenek - zaujímavé!
raz som mal možnosť si na ZIL 131 zajazdiť - samozrejme, že to bolo na vojne. Auto stálo "zamaskované" v takom zákope, akoby garáž zapustená pod úroveň zeme, ale bez strechy. Moje dojmy z "výjazdu do útoku" boli dobré. Veľmi slušne to išlo za plynom, mohutná kapota sa zdvihla k oblohe, a už sme boli von na ceste. Aj zvuk toho osemválca mal niečo do seba...
V rámci údržby ma zaujal komplikovaný postup kontroly hladiny oleja v motore, čo sa robilo asi 1m dlhou oceľovou mierkou, pripomínajúcou skôr časť zvinovacieho metra. Pre rôzne situácie platil rozdielny postup kontroly hladiny. Myslím, že na prvý krát to nikto nepochopil, čo nám ale nevadilo...(a asi ani ZIL-om nie)

Užívateľov profilový obrázok
joseph
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 131
Dátum registrácie: 14 Okt 2005, 22:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bratislava-Praha
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa joseph » 14 Dec 2005, 09:30

ZIL patri medzi najlepsie terenne auta na svete,teda aspon svojimi jazdnymi vlastnostami a priechodnostou terenom.Spolahlivost a ekonomika prevadzky su niekde inde.
Tam kde Tatra v terene konci,alebo melie z posledneho, tam ZIL len zacina.
Pri deleni federacie koncom roka 1992 dostala SR od CR hodne tychto ruskych vehiklov a mnoho ND k nim. V CR zostalo omnoho viac T 815.Uctovne na hodnotu sme dostali co sme pozadovali,len ta vyuzitelnost ruskej techniky je v ASR v dnesnej dobe velmi otazna.

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 14 Dec 2005, 13:45

Ondrej - jó, ta více jak 1 metr dlouhá tyčka na měření oleja mně taky ze začátku dostala, holt made in CCCP :mrgreen:. A za plynem de pěkně, ovšem při jízdě max. povolenou rychlostí ( která je u těchto mašin 80km/hod.) jsem měl pocit, že se mi rozpadne pod zadkem :wink: . Ovšem existují "Piloti", kteří dosahují rychlosti přes 110 km/hod. Jak? Jednoduše - vydělají vnitřek hrubého čističe paliva (takové ty lamelky) a potom aj sítko na skleničce a ara letííí.... :mrgreen: :| Potom však již tak velká spotřeba letí do nadpozemských výšun.
Jozeph :
ZIL patri medzi najlepsie terenne auta na svete
:shock:
No tak to bychom tady mnohli vést celkem plamenó diskuzi. Pokud budeme uvažovat ve stejné kattegorii (tedy střední terénní automobil s nosností do cca 6 - ti tun) tak mě jednoznačně vyjde na tom lépe vobyčéná PV3S. A i ta Tatrovka, řekněme i blná T815 4x4, tak ta si v terénu taky povede lépe. Ale v rámci objektivity bychom moseli dát řekněme "trasu" nebo nějaké "okruh", kde by se všechny mou jmenované typy vyskoušely za přesně danných podmínek a vysledovaly tak veškeré údaje - čas, spotřeba, zapínání uzáv, použití redukcí, atd. Což jaksi považuji za nereálné - mě u "firmy" auta jen tak nepučí :D . Je to hold na tobě :mrgreen:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných