Strana 2 z 2

Napísané: 13 Dec 2005, 10:49
od užívateľa Luboš
Když jsem jezdil jedničkou (s motorem T613) po městě, zejména v zimě, tak přes 20 určitě bralo. Byly to trasy tak 1-4 km stále se studeným motorem a běžícím jedním bufíkem. Sytič jsem vždy po rozjdezu okažitě vypínal, ale i tak ta spotřeba byla znát. Když se k tomu přidalo takových 60-70% jízd po I. třídě, tak celková spotřeba klesala na 16, výjimečně i na 15 litrů. :)

Napísané: 13 Dec 2005, 11:17
od užívateľa MarekK
A od akej teplota používate sytič? Ja pokial nieje pod nulu štartujem bez sytiča(na 4ke, a to nemá zapojený predohrev nasav. vzduchu) postojím, pobrnkám a idem, volnobežné otáčky dost pod 500... . Ked mrzne , tak štartujem zo sytičom, oškrábem okná, lebo stávam pri rieke, kde sú oknána mrznuté furt a pred rozbehom sytič vypnem (sem tam použijem sytič za jazdy, pri rozbehoch). Teplota oleja či už na dvojke alebo na štvorke počas 20km jazdy do práce neprekročí cca50° (4ka ventilátor napriamo) Spotrebas v zime 14 l neni vobec problem (jeden buf), v prímestkom režime...

Napísané: 13 Dec 2005, 11:50
od užívateľa radek
Edo, poněkud trapné přirovnání. Podívej se na výkon, točák a převodovku co je v té A8, pak si s ní chvíli pojezdi ve vyjetých kolejích a pak možná pochopíš........

Napísané: 13 Dec 2005, 12:10
od užívateľa ondrej
Tomáš:
technický stav, a hlavne drhnúce brzdy, dokážu veľmi výrazne ovplyvniť spotrebu paliva. Keď som kúpil Tatru 805 - ktorá nebola práve v najlepšom stave - tak mi brala okolo 70l/100km. Po nastavení motora, bŕzd (tiež zľahka pribrzďovali) a celkovej kontrole, mi spotreba klesla asi na 20l...

Napísané: 13 Dec 2005, 13:30
od užívateľa Zdicho
S T603 23 litrů. Po "seřízení" méně, asi 14 :D.

Napísané: 13 Dec 2005, 13:44
od užívateľa ondrej
Zdicho - ak to myslíš vážne, tak si nechaj nastaviť voľnobeh, alebo jazdi 120-130km/h. kedy auto ide už iba na hlavný okruh, a spotreba ti výrazne poklasne :wink:

Napísané: 13 Dec 2005, 13:54
od užívateľa Mojžo
Mesto: 13-15
Von z mesta: 9-12.

Raz mi to z mesta zožralo 14 na 100. Šiel som stále čo to dalo, v kuse. 130-220... maximálne otáčky a tak

Napísané: 13 Dec 2005, 15:27
od užívateľa Eda
Tomas, ano to mas pravdu, dale se dodavaji do A8L 8V
4,2 V8 32V
kde je spotřeba velice podobná:
13,0 / 9,2 / 19,6
no a v tom si teď naši ministři vozí prdele. Ještě jezdí Superby, staré i nové BMW, volvo. Třeba ministr kultury má A8L. Když byl v Praze Mezinárodní měnový fond, tak musela ČR nakoupit plno audin, které potom zůstaly a různě se rozdělili na složky státní správy.

Ondrej:
S elektronikem jsem se v zimě ve městě dostal na max. 15,5 l. Dálnice běžně kolem 11. Dlouhodobý průměr, když jsem 3000km nevymazal denní počítadlo a spotŘeba se teda měřila
celou tu dobu byl 12,3 l/100. Což je velice příjemné.

Napísané: 13 Dec 2005, 15:30
od užívateľa Eda
radek napísal:Edo, poněkud trapné přirovnání. Podívej se na výkon, točák a převodovku co je v té A8, pak si s ní chvíli pojezdi ve vyjetých kolejích a pak možná pochopíš........
Ty si stěŽuješ na 20l u tatry. Mě je jasné že kromě superblba u vlády jezdí samé "dvacítky"

Napísané: 13 Dec 2005, 15:32
od užívateľa D.A.
:lol:
Edíku, tak moje stupnice je:
"příjemné" = jednociferná spotřeba
"fpoho" = mezi 10 a 11,5 na sto
"něco je špatně" = 11,5 a výš
...

Za sezónu jsem měl dvě nádrže "příjemnou" (přes Bojnice a pak v někdy srpnu) a všechny ostatní fpoho... Dobrý rok ;-)