A je doma!!!
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
vyměněná těsnění, v zadních třmenech nové nerezové pístky, nové trubičky...
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Ahoj všem,
tak mám snad hotovo, samozřejmě probíhá ladění detailů objevených při provozu....
Pokusil jsem se sepsat čeho všeho jsem se při znovuzprovoznění dotkl:
karoserie:
-oprava laku na několika místech
-nová prední kapota
-nové lapače vzduchu
-výměna chrom. rámečků oken zadních dveří
-výměna lišt zadních oken
-boční lišty lepeny
-rozleštění venkovních klik dveří+doplnění těsnění
-oprava podlahy u zadního kola
-nové zámky dveří a kufru
-doplnění spodního plechu pod motor
-oprava mechanismu víka nádrže
-montáž zrcátek
-nové zástěrky
-zánovní zadní nárazník
-oprava předního nárazníku
interier:
-oprava mechnismu přední sedačky
-výměna kliček stahování oken i otevírání dveří
-mokré čištění interieru,
-výměna krytu palubní desky
-lakování plechů palubky
elektro:
-výměna zadních svítilen za zachovalejší
-výměna všech předních světlometů
-nová baterie 1x12V
-doplnění anteny autoradia
-nové zapalovací kabely a koncovky svíček
-zadní mlhovka
-nové houkačky
nápravy
-nová ramena přední nápravy
-nové čepy řízení
-zánovní přední tlumiče
-nové silentbloky přední nápravy a ložiska do nich
-repase stabilizátoru a jeho uložení
-zánovní tlumiče zadní nápravy
-misky pružin komax
-všechny pružiny komaxit
-nová gufera a ložiska v kolech
-opískování ráfků
-nové matice kol
-nové pneu
-seřízení geometrie
brzdy:
-stočené kotouče
-nové všechny destičky
-repase brzdových třmenů, odrezení, přetěsnění, vzadu nové
nerez pístky,
-nové lanovoty ruční brzdy
-nový posilovač brzd
-nový brzdový válec
-nové brzdové hadičky a trubičky
-nová nádobka na brzdovou kapalinu
-repase brzdového pedálu
-repase všech mechnismů ruční brzdy
spojka
-nový hlavní a pomocný válec spojky
-nová hadice k pom. válci
-repase spojkového pedálu
motor:
-přetěsněné karburátory
-seřízení ventilů
-nastavení předstihu
-výměna oleje
-montáž ohrádky na zap. kabely
převodovka:
-nové manžety poloos
-výměna oleje
...a spousta špíny, času, lítání shánění a detailů které ani psát nebudu....
tak mám snad hotovo, samozřejmě probíhá ladění detailů objevených při provozu....
Pokusil jsem se sepsat čeho všeho jsem se při znovuzprovoznění dotkl:
karoserie:
-oprava laku na několika místech
-nová prední kapota
-nové lapače vzduchu
-výměna chrom. rámečků oken zadních dveří
-výměna lišt zadních oken
-boční lišty lepeny
-rozleštění venkovních klik dveří+doplnění těsnění
-oprava podlahy u zadního kola
-nové zámky dveří a kufru
-doplnění spodního plechu pod motor
-oprava mechanismu víka nádrže
-montáž zrcátek
-nové zástěrky
-zánovní zadní nárazník
-oprava předního nárazníku
interier:
-oprava mechnismu přední sedačky
-výměna kliček stahování oken i otevírání dveří
-mokré čištění interieru,
-výměna krytu palubní desky
-lakování plechů palubky
elektro:
-výměna zadních svítilen za zachovalejší
-výměna všech předních světlometů
-nová baterie 1x12V
-doplnění anteny autoradia
-nové zapalovací kabely a koncovky svíček
-zadní mlhovka
-nové houkačky
nápravy
-nová ramena přední nápravy
-nové čepy řízení
-zánovní přední tlumiče
-nové silentbloky přední nápravy a ložiska do nich
-repase stabilizátoru a jeho uložení
-zánovní tlumiče zadní nápravy
-misky pružin komax
-všechny pružiny komaxit
-nová gufera a ložiska v kolech
-opískování ráfků
-nové matice kol
-nové pneu
-seřízení geometrie
brzdy:
-stočené kotouče
-nové všechny destičky
-repase brzdových třmenů, odrezení, přetěsnění, vzadu nové
nerez pístky,
-nové lanovoty ruční brzdy
-nový posilovač brzd
-nový brzdový válec
-nové brzdové hadičky a trubičky
-nová nádobka na brzdovou kapalinu
-repase brzdového pedálu
-repase všech mechnismů ruční brzdy
spojka
-nový hlavní a pomocný válec spojky
-nová hadice k pom. válci
-repase spojkového pedálu
motor:
-přetěsněné karburátory
-seřízení ventilů
-nastavení předstihu
-výměna oleje
-montáž ohrádky na zap. kabely
převodovka:
-nové manžety poloos
-výměna oleje
...a spousta špíny, času, lítání shánění a detailů které ani psát nebudu....
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
... to vědět tak se k tobě hlásím a prohlídnu si chromku...vasa26 napísal:bezik - tak to jsme se potkali máš Pěknou tatru.
... tak někdy příště
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Gratuluju, tatra je pěkná a přeji aby dělala jen a jen radost.
Re: A je doma!!!
Ahoj Oldo co tatra rodinka už se kluci pořádně potatili ? snad se někde potkáme ...
bezik - v klánovicích v červenci
bezik - v klánovicích v červenci
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Ahoj Vašku, popravdě tatra od srazu v Jizerkách stojí , v loni byly trochu rodinné starosti, tak nebyl čas. Ale teď v sobotu ji snad už vytáhnu z garáže. Čeká na mě minimálně uložení ložiska vlevo vzadu, buď odešlo ložisko nebo je volný domeček + to co se objeví po takové době stání.
Tak snad příští rok na nějakém srazu.
Tak snad příští rok na nějakém srazu.
Re: A je doma!!!
Tenhle rok s Tatrou jezdim jen tak a ne na srazy (spíš když je nějaká akce hned a hodí se mi to časově ) , příští rok by jsem se taky někde objevil mám rozpracované svoje akce např. v NTM na rok 2013 a další, což mi zabírá zbytek volného času. Pro mně rok 2012 je o ničem .
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
vasa26: Kdy jsou ty klánovice?? Ď
Re: A je doma!!!
21 červenec - Okolo vidrholce 2012
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
vasa26: na kolikátou dorazíš? (pokud nebude moc pršet)
Re: A je doma!!!
já to bohužel nestihnu jsem pracovně mimo .moc jsem se těšil . pokud jsi kousek od prahy můžem se potkat .
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
pokračujem....
skládá se lepší motor, přetěsněný, nové ventily, pístní kroužky....
skládá se lepší motor, přetěsněný, nové ventily, pístní kroužky....
- Honzík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 108
- Dátum registrácie: 06 Jan 2008, 12:52
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 rv.1968,1974
T613-3 rv.1989 - Bydlisko: Pardubicko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Kdysi když jsem dělal také motor na T603 tak jsem hlavy rozdělal a částečně kanály jak sací tak výfukový opracoval do hladka a ventily vyleštil do zrcadlového lesku skrz ulpívání karbonu hlavně na sacích ventilech, dříky neleštit. No jsou tam vyšší teploty(vzducháč) a i vylepšené receptury některých benzínu tu nefungují moje zkušenost.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 157
- Dátum registrácie: 23 Sep 2005, 21:34
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Když děláte renovaci hlav, dáváte nová ventilová sedla (tvrzená) aby to pak jezdilo na Natural 95, nebo to nejde?
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Ano sedla lze vyměnit za tvrdší a daj se nechat vyrobit i nová vodítka ze samomazného materialu a osadit je gufery...
... vím kde to dělají za 12tKč- já jsem se rozhodl to projezdit v benzínu a dolívat
Pb aditiva
... vím kde to dělají za 12tKč- já jsem se rozhodl to projezdit v benzínu a dolívat
Pb aditiva
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
motor- pokračování
jak stočit setrvačník a hlavně přítlačnej kotouč? zatím měli všude problém s upnutím...
jak stočit setrvačník a hlavně přítlačnej kotouč? zatím měli všude problém s upnutím...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných