Když uvážim rok výroby a konstrukci motoru "zemědělský vůle" (ty však nejsou myšlený provozem po 50 letech, ale technologií před 50 lety používanou), tak se M6AD jeví jako naprosto ideální olej s odpovídající vlastností mazání a výbornou cenou.

M6AD má klasifikaci SAE 40 a API SC/CB, jako náhradu dost lidí používá M8AD (SAE 15W50, API SE/CC), ten je o třídu lepší a studenej nemá takovou hustotu. Polosyntetiku si nech do koncernu.
Pokud chceš přejít z M6A na cokoli, tak motor rozebrat a všechno vyšůrovat růčo, každej kanálek, pokud to podceníš, budeš muset motor stejně rozebrat.
Proplachování naftou je dobrej způsob (motorovej olej 1:1 s naftou, motor nechat bublat a po 15 minutách vylejt), ovšem dnešní nafta už neni nafta.

To bych doporučil při přechodu z M6AD pokud na něj motor jezdil.