A jak vypadaly ostatní písty? Také jsou takto černé? Měřili jste tlaky ostatních válců? Jsou v pořádku?Marián Mitrík napísal: Ten piest je po vycisteni,ked sme ho s bratrom vybrali bol zacmudeny na cierno
valec s piestom na T613-3
No však stačí provrtat ten průtočný šroub a vyřezat závit, ne? To zvládneš i narexkou s tím šroubem ve svěráku. Čidlo si kup z Avie (Ganz), dokonce k němu můžeš mít i budík Ganz ve stejném stylu jako rychloměr a otáčkoměr.Eda napísal: Souhlasím s Radkem, jím zmíněné místo připojení na vyústění oleje vaček se mi také jeví jako nejlepší (nejpřístupnější, s právě konstantním tlakem soustavy - dpufám) Uměl by také takovou redukci implantovat?
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Tohle bych si rád zfotodokumentovalAmbiciózní tajemníček napísal:No však stačí provrtat ten průtočný šroub a vyřezat závit, ne? To zvládneš i narexkou s tím šroubem ve svěráku. Čidlo si kup z Avie (Ganz), dokonce k němu můžeš mít i budík Ganz ve stejném stylu jako rychloměr a otáčkoměr.Eda napísal: Souhlasím s Radkem, jím zmíněné místo připojení na vyústění oleje vaček se mi také jeví jako nejlepší (nejpřístupnější, s právě konstantním tlakem soustavy - dpufám) Uměl by také takovou redukci implantovat?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných