Nejasnosti o Tatrovkách

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Nejasnosti o Tatrovkách

Príspevok od užívateľa Maxono » 14 Okt 2006, 17:40

Zdravým celú Tatrovácku verejnosť.

Mám pár nejasností okolo vozidiel Tatra 603 a 148.
Takže po prvé: rád by som sa dozvedel aké T-603 sa vyrábali v rokoch 1960-62. Pýtam sa preto, lebo z tohto obdobia som videl 603-ky s prednými maskami z dvojok a z jedničkovým zadkom a interiérom alebo z dvojkovým predkom aj zadkom ale jednotkovým interiérom. Naozaj si neviem rady.

A k T-148: chcel by som vedieť do ktorého roku sa vy rábali S3-ky so zvyslo delenými bočnicami, aké typy sa vyrábali z nepoháňanou pred. nápravou a koľko bolo vyrobených vysokozdvižných sklápačiek. Alebo to bol len prototyp?

Odpovede nechávam na Vás, dúfam že my pomôžete. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 14 Okt 2006, 18:44

T148 J (cili vysokozdvizny sklapec) jsem dosud videl 2 ruzne exemplare. Myslim, ze se jich vyrobilo vice nez jen par prototypu.

Nepohanena predni naprava se necha snadno zvenku rozpoznat (aspon tedy u T138). Ma totiz zcela jiny tvar unasece (stred disku). Dosud jsem takovou T148 nevidel, domnivam se, ze se tato modifikace uplatnila predevsim u vozu urcenych predevsim pro silnicni provoz.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 14 Okt 2006, 18:46

V letech 1960-62 se vyráběly naprosto obyčejné T603, stejně jako ještě po většinu roku 1963. Masky z T2-603 byly na tyhle auta dobastleny až v pozdějších letech.

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 14 Okt 2006, 20:50

Ďakujem za príspevky. Ale aj tak ma zaujíma ten vysokozdvižný sklapač. Nevie niekto v akých podnikoch jazdily alebo v ktorom závode sa vyrábali? :?:

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 14 Okt 2006, 23:31

nastavba vysokozdvizny sklapec na T148 se montovala v Banovcich nad Bebravou, viz. clanky "Tatry na Slovensku -> Prvá automobilka na Slovensku" tady na TP.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 50 neregistrovaných