tatra 805

Tu môžete diskutovať o automobiloch Tatra, ktoré sú na predaj

Užívateľov profilový obrázok
Jozef
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 11 Nov 2005, 15:20
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 603 model 68
Tatra 603 72
Tatra 603-1 1960
Bydlisko: Jablonica
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra 805

Príspevok od užívateľa Jozef » 15 Máj 2010, 20:56

Načo asi bude slúžiť to ostatné. Že by nový traktor?

hotday
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 02 Feb 2010, 15:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra 805

Príspevok od užívateľa hotday » 15 Máj 2010, 22:33

nie, nie...kdeze...som mal doma podvozok zuzeny, skrateny, s prirubou na major motor a som ho predal,aby som mohol kupit toto!!!! takze nemusite sa bat, tato nebude na traktor...ale rozpredavam tieto veci, lebo nejaka dobra dusa otrhla unasac na lamele, a tak musim vybrat motor von, tak, ci onak...tak to mam jedno...a ten benzinak uz spat nedam...ked som videl v prirucke, ze to ma trvaly vykon na 3200ot len 60ps, tak som skoro odpadol...a to je strasne malo...ked si to tak len clovek spocita, ze: vaha kaceny: 2700kg+2250kg=cca5000kg a to ma tahat 60ps motor bez krutiaku??? hahaha...
ja mam doma este jeden motor ulozenku z centraly, ale ten si chcem nechat v centrale...aj nad tymto som rozmyslal, ze ci ho predat, alebo nie...ale nieje mi treba a potreboval by som peniaze...uvidim, ten motor este nieje isty...
ps: ohladne toho robenia traktorov z tychto unikatnych strojov: nemozete zazlievat ludom, ze z toho robili traktory, lebo tych 805 islo do srotu 2000ks...niektori ludia vravia, ze ich bolo viac ako V3S teraz...a z V3S sa robia traktory ako na beziacom pase, lebo ich je vsade dost...a toto iste bolo v srotoch pred neviem kolkymi rokmi...ludia robili traktory z toho, co nasli v srote...alebo aj pokazili taku peknu kacenku, ako je ta moja...to si myslim, ze je krok spat...nepoviem, ze niekto kupil podvozok v srote, bez kabiny, atd...to je uz ina vec...
v dnesnej dobe kazit komplet kacenu, len preto, aby niekto urobil z nej traktor, tak to je dost velka chyba, lebo tych traktorov je po nete neurekom, staci len kupit...
mam doma korbu z robura, S3,(3200x2000mm) a chcel by som to hodit dozadu, a nechcem, hodit tu zadnu nadstavbu do srotu, asi by toho bolo este skoda...niekomu sa mozno este na nejaku 805 zide...a taktiez ten plech spod motora...mne nieje treba, a viem, ze ludia to zhanaju...tak nech ho niekto vyuzije lepsie...
ps: doma mam este jednu 805 a este napravy, na ND. ale to je na osobnu spotrebu...
takze ak ma niekto zaujem o tu nadstavbu, tak tu predam aj hned..dost mi zavadzia...

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra 805

Príspevok od užívateľa Jerry » 16 Máj 2010, 00:27

hotday napísal:nie, nie...kdeze...som mal doma podvozok zuzeny, skrateny, s prirubou na major motor a som ho predal,aby som mohol kupit toto!!!! takze nemusite sa bat, tato nebude na traktor... ...v dnesnej dobe kazit komplet kacenu, len preto, aby niekto urobil z nej traktor, tak to je dost velka chyba, lebo tych traktorov je po nete neurekom... ...mam doma korbu z robura, S3,(3200x2000mm) a chcel by som to hodit dozadu...
Tak co to tedy bude, když tam chceš nabastlit sajtnu a jinej motor? Jinak ještě k tomu motoru, 805 neni žádná formule1, těch pět a sedmdesát kobyl stačí. Auto na takovej motor bylo navrženo a pokud tam dáš motor silnější a na podvozku tě nic nezklame, tak to pojede i naložený rychlejc, ale opravdu se ti to monstrum z tý rychlosti povede zastavit na rozumnej vzdálenosti?
nejaka dobra dusa otrhla unasac na lamele, a tak musim vybrat motor von, tak, ci onak...tak to mam jedno...a ten benzinak uz spat nedam
:shock: Proč chceš kvůli vynání motoru sundavat nástavbu?
vaha kaceny: 2700kg+2250kg=cca5000kg a to ma tahat 60ps motor bez krutiaku??? hahaha...
Ono ti přijde 150Nm jako motor bez krouťáku? Až si sedneš a spočítáš si převody v útrobách 805, tak ti vyjde, že na pohyb toho vozu by ti stačily v kabině šlapky a to si nedělam prču. Např při redukovanej jedničce máš na každym kole (při uzavřenejch diferákách) 4500Nm z motoru o krouťáku 150Nm!! A pokud tam dáš motor s momentem 200Nm, tak už bude mít podvozek co dělat (převodovka je dělaná na moment 1000Nm a to téměř pokryje původní motor).

Ale však dělej si co chceš, dospělej už snad jsi...

hotday
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 02 Feb 2010, 15:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra 805

Príspevok od užívateľa hotday » 16 Máj 2010, 09:26

nechce sa mi uz na vsetko reagovat, takze ak chcete, kupte, ak nie, ide do srotu vahu za vahu v tej hodnote...
ps: vedel som, ze budete takto rypat...ja sa tu s vami nemienim hadat, je to inzerat a nie noralna diskusia!!! ak chcete, tak si tam nechajte ten benzinak, ja budem mat diesel...vidim, ze cokolvek by clovek urobil, vzdy vas skre, ze to nerobi do original stavu...ja to poviem takto: ja som za nu dal 400€ s tym, ze z motora chyba karburator...ale medzi tym niekto stihol zobrat hlavny brzdovy valec, starter, otrhol majaky a nechal skorodovat celu kabinu a to tak, ze su tam 10cm diery...ja nie som blazon, aby som zo srotu robil povodny stav, ked niekto predomnov rozbil este aj budiky, atd prepinace kradol stipackami, atd...to je z toho do placu...keby som chcel veterana, tak na nete si ho kupim...

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra 805

Príspevok od užívateľa Jerry » 16 Máj 2010, 11:34

hotday napísal: ps: vedel som, ze budete takto rypat...ja sa tu s vami nemienim hadat, je to inzerat a nie noralna diskusia!!!
Je vidět, že si asi nečetl pravidla! Jmenovitě bod 12! A toto téma se nachází v diskuzi, takže se diskutovat asi bude.
Jinak cena za to cos pořídil je příznivá. Mě osobně je jedno co z toho vyrobíš, jen mě dojímá jak si v každym příspěvku protiřečíš.

Když tu budou fotky nebo postřehy ze stavby, nikdo ti za to hlavu neutrhne. :)

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra 805

Príspevok od užívateľa bazilisak » 16 Máj 2010, 13:20

hotday napísal:nie, nie...kdeze..a ten benzinak uz spat nedam...ked som videl v prirucke, ze to ma trvaly vykon na 3200ot len 60ps, tak som skoro odpadol...a to je strasne malo...ked si to tak len clovek spocita, ze: vaha kaceny: 2700kg+2250kg=cca5000kg a to ma tahat 60ps motor bez krutiaku??? hahaha...
.
No dobre ... počítat umíš , ale umíš si spočítat , kolik točí benzinák a kolik diesel ?
Abys nebyl z toho na prášky , až pojedeš s 805 kou ( jestli se tomu bastardu bude tak dát říct ) např motor avia max otáčky 3200 otáček a to nevydržíš poslouchat, nehledě na to, že vibrace takového motoru natvrdo přišroubovaného k převodovce Ti budou oddělovat červené od bílých krvinek , tak pojedeš něco přes 2500 otáček , no a to bude rychlost, předjede Tě i traktor , o jiných hodnotných osumsetpětkách nemluvě .... Prostě budeš mít síly dost na to, abys mohl ukroutit všechny poloosy najednou , ale předjede Tě i namakaný cyklista ........ a to se vyplatí......

Asi nemáš jinou možnost , z takového vraku se totiž nic už udělat ani nedá... za to bych dal 5 000 kč / cena šrotu ....(kdybys mi to dovezl, protože bez dopravy je to zadarmo drahé ...)

hotday
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 02 Feb 2010, 15:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra 805

Príspevok od užívateľa hotday » 16 Máj 2010, 16:42

Jerry napísal:
hotday napísal: ps: vedel som, ze budete takto rypat...ja sa tu s vami nemienim hadat, je to inzerat a nie noralna diskusia!!!
Je vidět, že si asi nečetl pravidla! Jmenovitě bod 12! A toto téma se nachází v diskuzi, takže se diskutovat asi bude.
Jinak cena za to cos pořídil je příznivá. Mě osobně je jedno co z toho vyrobíš, jen mě dojímá jak si v každym příspěvku protiřečíš.

Když tu budou fotky nebo postřehy ze stavby, nikdo ti za to hlavu neutrhne. :)
no, to mas pravdu, pravidla som necital...chcem videt tych uzivatelov (okrem adminov), ktory ich citali...
ps: diskutovat sa moze..to kludne...ale mna tu nikto nebude moralizovat a presviedcat o niecom, co je jeho vlastny nazor...kazdy ma nan pravo, moze ho povedat, prezentovat pre publikom, ale menit ten moj vlastny nikto nebude...

hotday
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 02 Feb 2010, 15:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra 805

Príspevok od užívateľa hotday » 16 Máj 2010, 16:50

bazilisak napísal:
hotday napísal:nie, nie...kdeze..a ten benzinak uz spat nedam...ked som videl v prirucke, ze to ma trvaly vykon na 3200ot len 60ps, tak som skoro odpadol...a to je strasne malo...ked si to tak len clovek spocita, ze: vaha kaceny: 2700kg+2250kg=cca5000kg a to ma tahat 60ps motor bez krutiaku??? hahaha...
.
No dobre ... počítat umíš , ale umíš si spočítat , kolik točí benzinák a kolik diesel ?
Abys nebyl z toho na prášky , až pojedeš s 805 kou ( jestli se tomu bastardu bude tak dát říct ) např motor avia max otáčky 3200 otáček a to nevydržíš poslouchat, nehledě na to, že vibrace takového motoru natvrdo přišroubovaného k převodovce Ti budou oddělovat červené od bílých krvinek , tak pojedeš něco přes 2500 otáček , no a to bude rychlost, předjede Tě i traktor , o jiných hodnotných osumsetpětkách nemluvě .... Prostě budeš mít síly dost na to, abys mohl ukroutit všechny poloosy najednou , ale předjede Tě i namakaný cyklista ........ a to se vyplatí......

Asi nemáš jinou možnost , z takového vraku se totiž nic už udělat ani nedá... za to bych dal 5 000 kč / cena šrotu ....(kdybys mi to dovezl, protože bez dopravy je to zadarmo drahé ...)
nie, pojde tam motor volany Brašov, alebo D127....rumunska kopia perkinsu, velmi tichy, male vybracie, vysoky krutiak, mala spotreba, priamy vstrek, hladky diesel...vypada to ako avia motor, ale v lepsom...a tento toci okolo 3200ot, ale tolko mne nebude treba...ohladne tej rychlosti: mne staci aj ta 50...
ps: a ty mas este cele bubienky od toho kvíčania???
tak vies co ti poviem na tu tvoju "ponuku", ze z toho radsej urobim traktor, lebo viem, ze tym by som ta nasral viac, ako keby som to rozpredal na ND...ps: nestrapnuj sa, sam dobre vies, ze aku to ma hodnotu...

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra 805

Príspevok od užívateľa bazilisak » 16 Máj 2010, 17:18

[/quote]

nie, pojde tam motor volany Brašov, alebo D127....rumunska kopia perkinsu, velmi tichy, male vybracie, vysoky krutiak, mala spotreba, priamy vstrek, hladky diesel...vypada to ako avia motor, ale v lepsom...a tento toci okolo 3200ot, ale tolko mne nebude treba...ohladne tej rychlosti: mne staci aj ta 50...
ps: a ty mas este cele bubienky od toho kvíčania???
tak vies co ti poviem na tu tvoju "ponuku", ze z toho radsej urobim traktor, lebo viem, ze tym by som ta nasral viac, ako keby som to rozpredal na ND...ps: nestrapnuj sa, sam dobre vies, ze aku to ma hodnotu...[/quote]

Jak Ti stačí 50 , tak Ti stačí 50 .....
Díky za starost o moje bubínky , chodím pravidelně na kontroly , zatím je to dobré ... :lol:
Jinak nic nemám proti dobře udělaným traktůrkům, škoda že TATRA takové traktůrky nevyráběla / nevyrábí , TK14 z Prostějova by byl v ... proti 805kovému traktůrku ....
A mě tím nenasereš , a vůbec se neztrapnuju. Narozdíl od Tebe jsem kupoval 805 ky vždy v dobrém stavu a kolem 15 000 kč
A jakou hodnotu ten Tvůj vrak má , poznáš , až to prodáš , kolik peněz dostaneš .... :lol:

hotday
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 02 Feb 2010, 15:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra 805

Príspevok od užívateľa hotday » 18 Máj 2010, 20:07

teraz trosku mimo tejto temy predaja, ale nebudem zbytocne zakladat dalsie a dalsie temy, ked je to v podstate o tom istom...
dnes som volal s jednym panom, tak mi vravel, ze prevodovka na DVS 8, taktiez radiovoz ma slabsi ten vrsok, to kde je koleso staleho zaberu a tam je prichyteny ten priecny nosnik...ze vraj sa to zvykne lamat na tychto skriniach a na valniku ze vraj je to silnejsie...co je na tom pravdy???a ak ano, tak ako zistim rozdiel medzi prevodovkami???
a ako zistim, ze ci 805 uz bola na GO, alebo nie?? znaci sa to nejako???dik..

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra 805

Príspevok od užívateľa Jerry » 18 Máj 2010, 21:25

Ty nezesílený obaly převodovek byly jen na prvních sériích a při GO se nahrazovali. Zesílenej obal poznáš tak, že je žebrovanej, nezesílenej je hladkej. Spíš na těch starších autech ale praskaly rámy zrovna v místech uchycení k převodovce...
Auto po GO se pozná třeba podle částí podvozku natřenejch jinou barvou a přestříkanou na jednu, podle vyraženýho čísla na "prsou" přední rozvodovky, nebo na rouře před zadním diferenciálem a asi taky podle osdekanejch čísel z kabiny (štítku a čísla na konzoli sedáku), ale to neni podmínkou GO.

hotday
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 02 Feb 2010, 15:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra 805

Príspevok od užívateľa hotday » 18 Máj 2010, 21:55

Jerry napísal:Ty nezesílený obaly převodovek byly jen na prvních sériích a při GO se nahrazovali. Zesílenej obal poznáš tak, že je žebrovanej, nezesílenej je hladkej. Spíš na těch starších autech ale praskaly rámy zrovna v místech uchycení k převodovce...
Auto po GO se pozná třeba podle částí podvozku natřenejch jinou barvou a přestříkanou na jednu, podle vyraženýho čísla na "prsou" přední rozvodovky, nebo na rouře před zadním diferenciálem a asi taky podle osdekanejch čísel z kabiny (štítku a čísla na konzoli sedáku), ale to neni podmínkou GO.
jo, tak co som kupil tu DVS 8, tak ta nema stitok ani na pravej strane pod prednym oknom, a ani nikde dolu...nevies, ze kde by som nasiel este nejake vyrobne cislo???

hotday
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 02 Feb 2010, 15:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra 805

Príspevok od užívateľa hotday » 18 Máj 2010, 22:00

no, takze kus som sa povrtal v mojich fotkach a nasiel som prevodovku, co som rozoberal...mala otrhnuty ten domec, kde je koleso staleho zaberu...
ale ze vraj je rozdiel esteaj medzi tymi novsimi zosilnenymi...???? je to pravda??? lebo mne sa to nejak nezda...skor mam taky pocit, ze na skrinovke je ten ram nizsie a tak inac posobi na ten priecnik na prevodovke...ale pochybujem, ze by tam mal byt nejaky rozdiel...
Prílohy
10022010482.jpg
10022010481.jpg

hotday
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 02 Feb 2010, 15:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: tatra 805

Príspevok od užívateľa hotday » 19 Máj 2010, 10:16

takze tu je este jedno ilustracne foto...
Prílohy
10022010480.jpg
nasiel som este jednu foto...pricina odlomenia bola ta, ze sa zodralo lozisko na kolese staleho zaberu, nasiel som v prevodovke valceky z toho loziska a jeden sa asi dostal do zubov na 3 rychlosti, lebo z toho kolesa chybala polka jedneho zubu...

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní