Strana 1 z 5

Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 09 Jan 2009, 12:43
od užívateľa T.I.B.O.R
Zdravim Vas,

Potrebujem radu mam moznost kupit Tatru 603 r.v.71. Je rozobrana a je zacata renovacia, 2/3 auta je vyvarene, chyba tam podlaha, uz 3 roky to auto stoji bez prac, udajne bolo auto kompletne pred rozberanim a par dielov je k tomu 2x (este jeden nefunkcny motor, 4x dvere,kapoty, skla ) auto ma povodne doklady odhlasene

Chcem sa spytat ci niekto z Vas nebol pozerat toto auto (okolie Kosic) Ak ano co mi mozte k nemu povedat. Dalej by som sa chcel spytat ze kolko by asi vzal nieaky clovek za dokoncenie klampiarskych prac. A kolko by ma vysla podlaha ktora tam chyba? Dalej ci ca da nieako prihlasit este ked su k tomu povodne doklady?

http://fotoalbumy.azet.sk/6.0.3/603-ka/?i9=cf517a074779

za vase prispevky vopred dakujem
Tibor

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 09 Jan 2009, 12:46
od užívateľa T.I.B.O.R
Zabudol som uviest cenu .... 40 000 sk

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 09 Jan 2009, 14:46
od užívateľa tatrovecka
Moj nazor: auto rozobrate pred renovaciou ma najnizsiu hodnotu, kazdy bude tvdit ze je kompletne ale to nemuselo byt ani pred demontazou (po takej dlhej dobe uz tretina veci bude zapatrosena alebo ponicena), na fotkach nie je dobre vidiet aky klampiar to chytil do ruky, ci nie je vykrutena karoseria a co spravili tie 3 roky co stoji, nahradne diely maju hodnotu pokial su aspon funkcne, najlepsie nove :D (zhnite dvere, kapoty ti budu len zavadzat), motor (mal by sa dat aspon pretocit) a skla sa hodia vzdy do zasoby, ale tiez zalezi od stavu. Ak je odhlasena (trvalo vyradena z evidencie) tak ju prihlasis len na veteranske, pokial nezozenies ine doklady. Za dokoncenie klampiariny neviem, ale ja odhadujem ze vyvarit cele auto aj s materialom pod 100 000 Sk asi nebude, ale to dost zalezi aky je vychodzi stav, cim lepsi tym lacnejsie. Cena podlahy odhadujem cca 10 000 Sk a rataj skor viac ako menej - ceny idu kua rychlo hore.
Mne sa zda 40 000 Sk podla toho co som videl na foto VELA. Ak by bola s platnymi dokladmi, tak nevahaj a BER.

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 09 Jan 2009, 20:01
od užívateľa jack
Objektivního posouzení stavu vozu, podle přiložených fotek s mini rozlišením, nejsem schopen.
Co převodovka, nápravy interiér..?? Ohledně podlahy a ostatních karosářských dílů zkus kontaktovat Jendu Papírníka.

Co se ceny auta v takovém stavu týče, jestli za ni dáš 40, 30, nebo 20 tisíc...v porovnání s náklady na renovaci je to drobeček :wink:

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 09 Jan 2009, 20:12
od užívateľa Luboš
Tak to si pospěš, aby s přechodem na euro nepodražila. :wink: Kupovat rozebrané auto je vždycky trochu risk, některé věci se nedají odzkoušet/ověřit a ani člověk, který to auto zná do šroubku si nebude nikdy jistý, zda nějaké díly nechybí. Na první pohled to nevypadá za tu cenu úplně nejhůř. Podlahu většina lidí ohývá z tabulového plechu, materiál cca 1000 SKK a je k tomu potřeba ideálně dvoumetrová ohýbačka.

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 09 Jan 2009, 21:47
od užívateľa T.I.B.O.R
Vdaka Vam vsetkym za rady, bol by som rad keby sa k tomu vyjadrili aj dalsi clenovia.
dodavam dalsie info : Udajne sa to zacal vyvarat dobry klampiar, zevraj si na tom dal zalezat, vnutri do karoserie navaril rurky aby sa neprehla. Terajsi majitel vravel ze do nej vrazil 70 000.

Tatrovecka: tu cenu 100 000 ste mysleli vseobecne ze tolko stoji vyvarit tatra 603 alebo ze tolko este vrazim do renovacie?

jack: Fotky su vo vacsom rozliseni ako su zobrazene v albume .... ked si ich stiahnete do PC tak budu vacsie

Luboš: Ta podlaha ked sa vyrobi na tej ohybacke tak vyzera presne ako povodna alebo inak?

all: kolko tipujete konecnu cenu renovacie (chcel by som TOP stav nie daaky pozliepanec), .... este som nevidel Tatru na slovenskych veteranskych znackach aky je tam problem? a Este k tym dokladom maly TP je prestrihnuty ale ze velky vobec nie je prestrihnuty ze v roku 2001(2002) bolo vyradene .... chcem sa spytat ze ci nie je absolutna sanca aby som obnovil tie doklady

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 09 Jan 2009, 22:03
od užívateľa Mirek
Pokud budes delat hódně sám, za 200 bys to mohl zrenovovat. Podlaha udělaná na ohýbačce jako originál rozhodně nevypadá. Ale nikdo ji neumí udělat tak, jak to má být. Já už to honím půl roku, nejdřív to vypadalo, že mi vyjde série cca 20 ti kusů, ale pak z toho sešlo. K Tvému dotazu - kup to.

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 09 Jan 2009, 22:33
od užívateľa T.I.B.O.R
Mirek: Majitel mi vravel ze firma Eccora tu podlahu vyraba... to je nieaky nepodarok alebo ako?

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 09 Jan 2009, 22:49
od užívateľa Jozef
Ja som kúpil T 603 model 68 za 20 000 Sk. Komplet plecharina 14 000 CZK. Podlahu mám od Papírníka. Ale potrebujem od prahu po zdravý plech na každú stranu 30 cm. Mechanické časti renovujem sám a s karosárčinou mi pomáha kamarát. Go motora, prevodov a podvozkových častí, lak, interiér, chrómy. Do 200 000 Sk s odretými ušami. A ak si nevidel Tatru na veteránskych značkách, tu máš hneď dve. Problém z veterárskymi značkami nieje žiadny.

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 09 Jan 2009, 23:11
od užívateľa Mirek
Ta z ecory je taky jen ohybana. To to radsi koupit on Honzy Papirnika.

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 09 Jan 2009, 23:13
od užívateľa jack
Ecorra je jen otázka ceny :wink:

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 09 Jan 2009, 23:16
od užívateľa tatrovecka
T.I.B.O.R napísal:Tatrovecka: tu cenu 100 000 ste mysleli vseobecne ze tolko stoji vyvarit tatra 603 alebo ze tolko este vrazim do renovacie?
Keby ta tolko vysla cela renovacia tak si mozes gratulovat, myslel som to len na komplet vyvarenie.

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 09 Jan 2009, 23:21
od užívateľa T.I.B.O.R
Ale este 100 000 lebo udajne je tam 2/3 spravene ?

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 09 Jan 2009, 23:30
od užívateľa D.A.
Když chceš top stav, neber to a polič si na něco nenapadeného renovátory. Nebo pozdě najdeš něco doprasené, co už půjde těžko napravit.

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 10 Jan 2009, 01:28
od užívateľa Jerry
Co jsem prohlížel fotky, tak se mi ta práce líbí. Je to pečlivě udělaný, jen se mi nelíbí, že to neni po navaření na auto natřený základem... :( To že je podlaha dělaná na ohýbačce podle mě neni na závadu, konce se pak zaklepnou a udělá se zakončení stejný jako bylo původní, v tom nevidim problém. Podlaha na 603 je dělaná ze 3 (možná 4) kusů, sváry jsou dobře vidět. :wink:

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 10 Jan 2009, 09:31
od užívateľa Mirek
EE. Podlaha na t603 je dělaná ze dvou kusů, pravého a levého. Největší problém je s tím půlkulatým prolisem u prahu a s tím rozšiřujícím se pod okrajem bufíku.

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 10 Jan 2009, 11:31
od užívateľa JáPavel
Pokud by se jednalo o poslední Tatru 603 k prodeji a k renovaci, jistě bych jich ji koupil. Poskládat auto z několika dalších rovněž nebude problémem, ale bude to vyžadovat větší úsílí a patrně to bude tento případ.
Já osobně bych dal přednost pokud možno ucelenějšímu nálezovému stavu nebo automobilu po starší renovaci.
Viděl jsem několik započatých renovací T12,57 nebo T 603 k prodeji. Vždy to působilo velmi chaoticky,neodborně a pokud nemáš určitou předlohu nebo velmi dobré znalosti o tom voze, jsou jen problémy.

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 10 Jan 2009, 11:59
od užívateľa jack
Ještě jsem koukal, že na fotce je práh vozu z jednoho kusu. Originál se skládal ze 4 krátkých prahů + 6 patek prahů (2 zadní, 2 sloupkové, 2 přední) . To píšu jen proto, kdybys do ní šel, tak si prahy nenech dělat z jednoho kusu..

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 10 Jan 2009, 14:05
od užívateľa Mirek
Tibor má ještě jednu Tatru - vrak, ale ta by mu jako vzor toho, co - kde - jak mohla stačit. Pokud je taková jak se z fotek tváří, vzal bych to

Re: Mam kupit tuto Tatru 603

Napísané: 10 Jan 2009, 14:08
od užívateľa Kontráš
Jack: s tím prahem nemáš tak úplně pravdu, existuje mnoho variant karosářských dílů na T603 které jsou originál z fabriky. Záleží jestli se jedná o díly k výrobě auta, nebo o ND k opravám. Začíná to celými "čtvrtkami" až po jednotlivé rozkouskované menší díly. Ty menší byly dokonce různě kombinované. K výrobě aut se používal práh jako jeden celý díl (ještě dneska se občas někde dá koupit).