Strana 1 z 4

Karosářské díly Tatra 603 - nabídka

Napísané: 26 Mar 2007, 10:05
od užívateľa Jan Papírník
Prodám tyto nové díly:
Lem přední 1500Kč/ks
Lem zadní 1300Kč/ks
tlumič výfuku 2700Kč/ pár
podlážka zadní kapsy 600Kč/ks

viz foto.

v případě zájmu mě kontaktujte.

Napísané: 26 Mar 2007, 18:20
od užívateľa Zdicho
To tě naučil pan Komárek?

Napísané: 26 Mar 2007, 18:47
od užívateľa zajda
Búhvíco to není, na svoje auto bych to nedal :? kvalitu vylepšit nebo znížit cenu :lol:

Napísané: 26 Mar 2007, 21:51
od užívateľa Roman Maďar
zajda napísal:Búhvíco to není, na svoje auto bych to nedal :? kvalitu vylepšit nebo znížit cenu :lol:
Nemám sice prhlad o cenách náhr dielov v čechách, takže to nekomentujem, ale v čom by mala podla teba byť zvýšená kvalita? Pokial tvarovo tieto diely zodpovedajú, myslím, že kvalita je v poho.

Napísané: 26 Mar 2007, 22:47
od užívateľa zajda
Skus si to zvetšit a pak hodnoť kvalitu, moc bych se nesázel, že to sedí s originálem, vypadá to hodne amatérsky, ale mohu se mejlit, pak se omlouvám, z tech fotografii ale nemám dobrý dojem

Napísané: 27 Mar 2007, 01:07
od užívateľa vasa26
ty výfuky jsou udělaný z Lada nebo Vaz (1500nebo slabší?)?nebo funglovka plech drátěnka?příjde mi origo vyrobený a ne s Tatry 603..má divný tvar takový kulatý :shock:

Napísané: 27 Mar 2007, 08:23
od užívateľa Roman Maďar
zajda napísal:Búhvíco to není, na svoje auto bych to nedal :? kvalitu vylepšit nebo znížit cenu :lol:
Aký je presne zmysel tohoto tvojho príspevku?Chcel si spochybniť kvalitu na základe "nedobrého dojmu"z fotografie?Alebo chceš namietať na privysokú cenu?Alebo chceš len rýpať , veď na svoje auto by si si to aj tak nedal? Máš vôbec T603?Je snáď trh týmito nahr. dielmi presýtený?Kolko tieto diely stoja inde?Rozmýšlaj , keď píšeš.Nie naopak.

Napísané: 27 Mar 2007, 09:02
od užívateľa Jan Papírník
Ahoj,
děkuji za vaše názory a příspěvky,
Takže odpověď na otázku zda mě to naučil pan Komáre odpovídám přední lem ano, ostatní si člověk tím, že je jak se zde taky někdo zmínil ,nedostatkem dílů člověk udělá sám. Ano připouštím kvalita zadní podlážky není zrovna nej, ale na první pokus bez nějakých zásadních oprav si myslím že to není zas tak špatné a v autě to po navaření vypadá taky líp. Příští týden pošlu foto. Jinak tlumiče výfuku nejsou z žádné lady, ale dělané podle origoš schématu z Kopřivnice a narážka na to jak je moc kulatý, tak ti chci říct že originál byl skutečně tak kulatý. Rozměry jsou podle orig. Možná tam máš ty jiné, které např. prodává Aero servis v Brně... Ano i takové se dělali. Bohužel, ale rovné čelo nemá dobré zvukové vlastnosti... Což je ověrené. Já ty čela vyklepávám ručně. zajímalo by mě jestli ty co jsi je odsoudil by jsi se do toho pustil a navíc za takovou cenu... Zkus si to někdy, kolik času nad tím strávíš... Bohužel ceny jsou takové jaké jsou. A to si myslím že jsem ze všech dodavatelů (Ecorra, p. Komárek) nejlevnější. A práce je podle toho co jsem viděl kvalitativně velice podobná. Navíc já ti ty díly nenutím. Nebo snad ano?
Pomůžu jen těm, kteří chtějí, a pokud se ti to nelíbí tak to kupovat nemusíš... :wink:

Ahoj Honza

Napísané: 27 Mar 2007, 09:13
od užívateľa Roman Maďar
Honzo, nedaj sa odradiť, takýchto odborníkov, ktorý všetko skritizujú, ale nič vyrobiť nevedia, je tu plné forum.

Napísané: 27 Mar 2007, 09:17
od užívateľa jack
Výfuky vypadají zajímavě. Jakou tloušťku plechu používáš..?? Jsou jedno nebo dvouplášťové..??

Napísané: 27 Mar 2007, 09:23
od užívateľa radek
Roman Maďar napísal:Honzo, nedaj sa odradiť, takýchto odborníkov, ktorý všetko skritizujú, ale nič vyrobiť nevedia, je tu plné forum.
Jo, to přesně sedí.....

Napísané: 27 Mar 2007, 09:26
od užívateľa Jan Papírník
Ceny, které jsem si zjišťoval z Ecorry:

Přední lem 2650Kč/ks
zadní lem 1800Kč/ks
Tlumiče výfuku : cca 6000Kč

P.Komárek je o něco málo dražší než já. ceny jsem si fakt pohlídal :)

Při odběru všech 4ks dávám navíc slevu. Neboli cena cca 5200Kč za všechny 4 lemy. Zadarmo to dělat fakt nebudu a za cenu materiálu taky bohužel ne. Tabula plechu pro zajímavot 500Kč.Dále elktřina, opotřebení nářadí...nebudu pro všechny, kteří si taky něco vyrábí popisovat a vysvětlovat co co stojí. Jen pro pána, kterýho zarazila cena.

Napísané: 27 Mar 2007, 09:29
od užívateľa radek
Výfuky tipuju v tomto stavu dle fota jednoplášť, chtělo by to Honzo i ten druhý plášť a zbodovat ho ohnutými lemy na sebe po bocích v polovině výšky tlumiče (na absenci tohoto pláště zřejmě naráží Vašek (vasa26)), a mezi plechy izolaci. Přepážky a expanzní truba uvnitř sedí s původním provedením?

Napísané: 27 Mar 2007, 09:30
od užívateľa Jan Papírník
jack napísal:Výfuky vypadají zajímavě. Jakou tloušťku plechu používáš..?? Jsou jedno nebo dvouplášťové..??
Tloušťka plechu 1mm. Jsou dvouplášťové, první vrstva je z 0.8mm silného. Mezivrtva mezi plechy je taktéž natřená rovněž vnitřní část výfuku.

Napísané: 27 Mar 2007, 09:40
od užívateľa Jan Papírník
radek napísal:Výfuky tipuju v tomto stavu dle fota jednoplášť, chtělo by ...
I vnitřek je stejný jako originál. Když už něco dělám podle originálu tak to nebudu dělat jinak. Zahnutí jsem ještě nedělal, ale v budoucnu to skusit snad můžu, ale obávám se že to nebude zrovna jednoduché v domácích podmínkách, protože se plech v místě prohlubně zuží a hůř se to bude tvarovat. v Tatře měli určo nějaký lis. Já bohužel ne... A cena za kterou bych to poté muselo být by asi byla ještě větší než doposud...

Napísané: 27 Mar 2007, 10:27
od užívateľa ondrej
Mne sa tá práca Jana Papírníka celkom pozdáva - v každom prípade vysoko hodnotím jeho snahu a zároveň mu držím palce, aby sa nenechal odradiť zápornými reakciami.
Ten tlmič výfuku je iste plne použiteľný a určite vhodnejší, ako mnohé amatérske náhražky, ktoré sú dosť často k videniu. Samozrejme že nemožno chcieť, aby ručná práca vyzerala ko strojová.
K výfukom by som mal dve poznámky - pôvodné tlmiče majú vnútorné rúrky kónické, čo sa v domácich podmienkach asi nebude robiť ľahko - ako to máš vyriešené ty?
Koncovky na tých pôvodných výfukoch bývajú pod okrasnými chromovanými koncovkami ľahko sploštené - pravdepodobne kvôli lepšej možnosti tieto koncovky navariť - o niečom takom neuvažuješ? (dodávať to komplet aj s okrasnou koncovkou)?
V každom prípade si myslím, že ceny sú veľmi priaznivé.

Napísané: 27 Mar 2007, 10:51
od užívateľa Jan Papírník
ondrej napísal:...k výfukom by som mal dve poznámky - pôvodné tlmiče majú vnútorné rúrky kónické, čo sa v domácich podmienkach asi nebude robiť ľahko - ako to máš vyriešené ty?
....
trubka má kónický tvar, rozřežu trubku na půl a pak každou půlku rozřežu napříč do urč. vzdálenosti a navařím mezi ni trojúhelnikový plech aby jsem ji do toho tvaru rozšířil, poté je navařím nazpět k sobě... Koncovky zatím nedělám, protože je asi lepší je vzít ze starého a nechat si je znovu pochromovat. Asi by jsem potom s cenou nebyl zajímavej.

Napísané: 27 Mar 2007, 11:01
od užívateľa jack
Tak koncovku budu dávat ze seříznuté nerezové trubky. Jinak Honzo vypadají fakticky good.. :wink:

Napísané: 27 Mar 2007, 11:32
od užívateľa Lojzkův vnuk
Se zvukem výfuků souhlasím my máme na tatře tyto výfuky (obraz12) a zvuk je (aspoň mi se zdá moc pěkný a tichý :) a viděl a slyšel jsem Tatru s výfuky (norm.jpg) a nebylo to ono přišel mi ten zvuk takový plechový. Tak věřím, že to kulaté čelo bude mít vliv, jak píše Jan.

Napísané: 27 Mar 2007, 12:20
od užívateľa Luboš
Já mám na autě zase tyhle "norm" a zvuk s nimi se mi zdá vůbec nejhezčí. Asi bude spíš záležet na přesnosti provedení a kvalitě použitých materiálů, 0,8 plech se na výfuk asi moc nehodí nebo máte někdo jinou zkušenost? Nejtišší bude asi dvouplášťový žiguli, které tam spousta renovátorů dává i dnes.

Má někdo přesný přehled, jaké typy tlumičů se v jakém období na ta auta dávala? Tatra dodávala minimálně tři nebo čtyři druhy, z toho jeden zřejmě až po ukončení výroby T2-603 jako originální náhradní díl. A jak to bylo s těmi seříznutými nerezovými koncovkami? Dneska je má každá druhá tatra, ale do 70. let nejsou na dobových fotkách vůbec vidět.