Strana 1 z 2

Ferova cena za Tatra 603

Napísané: 22 Aug 2006, 16:22
od užívateľa TatraplanuZdar
Čo si myslíte že je férová cena za Tatru 603-3 bez papierov? Má byť údajne len s minimálnymi hrdzavými miestami, rozhodne žiadne diery, podľa názoru majiteľa nepotrebuje vyváranie.
Mala by byť v princípe funkčná chýbajú brzdiče. Chrómy potrebujú renováciu súrne. Interiér špinavý ale inak nepoškodený. Očakávam Vaše rady. Reálne, je jasné že dnes za 50 000 Sk to nebude.

Dalej:
Koľko myslíte že ma bude stáť chrómovanie?
Koľko nový interiér ak by to bolo nutné?
Koľko myslíte rekonštrukcia "na kľúc"?
Nie som perfekcionista, mám rád veci s patinou. Lakovanie zrejme budem musieť nechať urobiť, s opravou motoru problém nemám, ale bojím sa vyvárania a interiéru.


Zdraví

Gejza

Napísané: 22 Aug 2006, 16:37
od užívateľa el bastardo
nieje to tá etienova 603?
aspon na stranke ma rovnake foto..
heh :)

Napísané: 22 Aug 2006, 17:10
od užívateľa skovi
To je málo informácii na stanovenie nejakej serióznej ceny. Ale asi tak špičkový lak cca 100t ,chrómy 40t, ... Rátaj renováciu prinajlepšom 200t

Napísané: 22 Aug 2006, 17:13
od užívateľa Palo
Ja tu tatru poznam a napíšem sem môj názor.
Opravu motora potrebovať určite bude.Ale ked som sa v nej asi v roku 99 viezol tak motor bol celkom "svižný",takže zub času mohol poškodiť piestne skupiny a nanajvýš hlavy tak kl.hriadel aj ojnice so svojimi uloženiami môžu byť OK.Oprava karoserie je potrebná tiež a poriadna.

Ja osobne by som za ten voz dal asi tak 20-30 tis. , maximálne 40 t. ale to len pre lenivosť zháňať dalšiu a s prebytkom na konte.

Pre kvalitnú renováciu to chce tak 300-400 000,-Sk, a niekolko rokov tvojho času a nervov.Alebo 500-600 000,-Sk a ty sa budeš chodiť pozerať na jej znovuzrodovanie ( :roll: ).
Samozrejme by to šlo aj do 100 000-Sk.Ale len v štandarde blízkemu country-tuningu.

Ceny ktoré som napísal sa môžu meniť zhruba +- 20%,podla šťastia na ND a tvojich možností.

Napísané: 22 Aug 2006, 17:17
od užívateľa Palo
Ešte tam vyskakovala 4 rýchlosť ale to môže byť len v nastavení pár radenia.

Napísané: 22 Aug 2006, 17:22
od užívateľa TatraplanuZdar
Hm, pravdepodobne ano. Pretože tu sa vlastne nevie kto je kto tak som sa opýtal stránku som nevidel fotky došli emailom. Mám o nu seriózny záujem ale pretože nemám dobrú predstavu o cenách a rekonštrukciách tak ma to proste zaujíma. Doteraz mi ponukali len bud auta v katastrofálnom stave alebo rekonštruované, na takúto strednú triedu sa mi ešte nepodarilo natrafiť. Hlavne sa bojím toho koľko by stálo uvedenie do stavu "aby sa človek za nu nehanbil". Okrem toho koľko by to trvalo. Bohužiaľ ja môžem len platiť, sám si nič neurobím /neviem a nemám čas/. A peniaze sa na stromoch nerodia. Radšej by som mal jedničku ale o neprestavanú som ani nezavadil.
Aspon ked som zistil o koho sa jedná tak sa človek prestane báť že ho niekto klepne po hlave alebo mu predá maketu auta a tak ...
Takže otázka ceny asi padla, ale koľko počítať na rekonštrukciu by mohlo byť stále aktuálne? Aviete o niekom kto by sa toho ujal tak aby som pritom nemusel predať dom?

Zdraví

Gejza

Napísané: 22 Aug 2006, 17:26
od užívateľa skovi
No jednička už je cenovo slušne povedané v prdeli. Jednu sa snžím oživiť ale prachy to žere rýchlosťou svetla.

Napísané: 22 Aug 2006, 17:32
od užívateľa Palo
etien ju už myslím predal ale komu neviem.skús sa ho opýtať možno Ti to prezradí a možno ju už má úplne niekto iný...

Radšej by som mal jedničku ale o neprestavanú som ani nezavadil.
Mne osobne sa páčia práve tieto dozreté "trojky".Takisto aj u "tatraplanovitých typoch sú mi sympatické len T-87 a vzácnosť je pre mňa nepodstatná.Najdôležitejšie je moje rozkošovanie. :?

Napísané: 22 Aug 2006, 17:46
od užívateľa TatraplanuZdar
Palo napísal: Ja osobne by som za ten voz dal asi tak 20-30 tis. , maximálne 40 t. ale to len pre lenivosť zháňať dalšiu a s prebytkom na konte.
Nie som si istý či toto tvrdenie odráža dnešnú realitu. Mne v cenách 25-65000
SK boli ponúkané šroty, obvykle oveľa horšie ako 603-1 ktorej renováciu ako obrázkový seriál sledujeme. Dobre, pri 603-1 by som sa s takým stavom bey akéhokoľvek reptania zmieril, držal hubu a platil.

U 603-3 by som proste chcel auto na ktorom sa dá povoziť (opravy motora brzd a tak mi nevadia/ ale aby som ho mohol občas používať a rekonštrukciu karoserie, interiéru a chrómov odložiť na neskôr až porobím poriadok s dvomi autami ktoré mám na rade skôr. Ale zatiaľ som na nič podobného nenatrafil. Bojím sa nárastu cien preto si chcem niečo zaobstarať kým sa ešte dá.

Ak sú rekonštrukcie také drahé prečo sa ten kus ktorý je za 250 000 inzerovaný všade ako rekonštruovaný nepredá? Nie je urobený dobre?
Nedôvera v rekonštrukciu ktorú robil niekto druhý?

Zdraví

Gejza

Napísané: 22 Aug 2006, 17:55
od užívateľa skovi
Nepredá sa preto lebo si každý myslí že si ju zrenuvuje lacnejšie a lepšie, určite je tam aj nedôvera, veď kto Ti pri predaji povie že dáva záruku na motor, lak..?

Napísané: 22 Aug 2006, 18:19
od užívateľa etienne
Nuz, asi by som sa k tomu mal vyjadrit aj ja. To auto som kupil prostrednictvom Ondreja Ertla (za co mu velmi pekne dakujem - vysiel mi v ustrety a vo vsetkom mi pomohol) ale potom som ho predal pred par mesiacmi Palovi Bobrikovi - nakolko som chcel dokoncit specialku a neostali mi peniaze - jednoducho penazenkove sucho. Tu na portali vystupuje (alebo vystupoval) pod prezyvkou PALO12 (nemylit si s Palom :!:).

Palo12 ma dost dlhu dobu lamal, no nakoniec zlomil. Myslim ze je lepsie mat v garazi 1 zrekonstruovane auto ako 100 inych ku ktorym sa "snad" niekedy dostanem. Bolo mi jej luto a Palo12 sluboval rekonstrukciu. Myslel som ze je v dobrych rukach. Dostal sa vsak dostal do financnych problemov a ostal nielen mne ale aj dalsim ludom z Tatrovackej oblasti "visiet" nemale ciastky. Z toho dovodu to auto predava - uz asi pol roka.

Co sa tyka stavu auta - je kompletne az na nejake interierove detaily, interier je v slusnom stave, strecha ma vsak dieru po nejakom xxxx ktory si o nu zahasil cigaretu. Sedacky su na niektorych miestach jemne poskodene. Bude treba novy volant, nanovo urobit palubovku, nejake vypinace. V ziadnom pripade neni interier super stave ako pise majitel. A interier nikdy nebol spinavy, ked som ju predaval bol krasne povysavany a vylesteny :D

"Netreba vyvarat" ehm - no za moj zivot som sa s takou Tatrou 603 alebo 613 v povodnom stave ktoru by netrebalo vyvarat jednoducho nestretol. Nebude to inak ani v pripade tejto.

Auto nebolo nastartovane niekolko rokov, urcite treba spravit motor. Ci nastartuje neviem - neskusal somto... Brzdy su problematickejsie ako vypadali - nebrzdia a zjavne treba vymenit hadicky a asi aj posilovac a samozrejme pridat brzdice :-). Elektrika je v otrasnom stave, trebalo by ju nanovo spravit. Co sa tyka jazdenia neviem - nikdy som s nou nejazdil. Spojka nefunguje. Vyfuk je samozrejme tiez na vymenu, rucna brzda nefunguje atd... jednoducho to je auto na 300-400 tisic a jazdenie.

Ano a este perlicka - motor v aute je udajne hlaseny ako odcudzeny od roku 1988 :-) - Dozvedel som sa to priamo od predavajuceho.

Pre pripadnych zaujecov - majitel by mal byt zastihnuty na cisle 0907 444 043. Je to vsak siedme cislo v poradi odkedy ho poznam takze neviem ci este funguje. Ja som vymahanie mojej "pohladavky" uz davno zavesil na klinec takze som mu uz odvtedy nevolal.

Napísané: 22 Aug 2006, 18:59
od užívateľa TatraplanuZdar
No, tak to som veľmi šťastný že som sa opýtal už som objednával plaťák...

Aby som bol korektný o interiéri sa vyjadril že nie je perfektný, ale slušný na 30 rokov. Ovšem že auto má toľko problémov technických problémov som netušil, na otázku že ak prídem so značkami či môže ísť po osi mi boli spomenuté len ukradnuté brzdiče ...

Ja síce uznávam voľný trh a každý môže predať čo kúpil. Krásne je podstava koničkárstva vyjadrená: "Predal som psa za 100 000" "Komu?"
"No, vymenil som za dve mačky po 50000"
Každý môže predávať čo chce, kedy chce, komu chce a za akú cenu chce, ale mal by kupujúceho s problémami vozidla oboznámiť.

Hm, neviete o nejakej lepšej? Za rozumnú cenu vzhľadom k stavu ale maximálne do 80-100 000. Značky nemusí mať ale musí byť ľahko spojazdniteľná a ako tak vyzerať... No, zase sa nemusím až tak ponáhľať.

Alebo najlepšie o nejakej 603-1 . Tú som aj šoféroval, pravda, ešte som nevidel cez okno tak som musel sedieť na kolenách...
Tú by som si nechal zrekonštruovať aj ak by žrala peniaze rýchlosťou svetla.


Zdraví

Gejza

Napísané: 28 Júl 2007, 21:39
od užívateľa jano_f
Za babku,...

Napísané: 29 Júl 2007, 10:58
od užívateľa peter
Drahá babka,ale je už je to tak :wink:

Napísané: 29 Júl 2007, 15:27
od užívateľa Roman Maďar
K zmienenej 603-ke , pred koncom minulého roka som bol na ňu pozrieť, stála bez okna vodičových dverí vonku, elektrika na šrot, vcvakané brzdiče od trubiek- vrak v žalostnom stave. Jej údajný majiteľ p: Bobrík chcel odomňa , aby som ju spojazdnil, vraj ju predáva do Maďarska, ale podmienkou je pojazdný stav, keď zistil, že budem chcieť zálohu dopredu, viac sa neozval. Ludia z garáže pri ktorj bola odstavená, by vedeli o tomto človeku rozprávať hotové story. Nebral by som ju ani zadarmo, ten človek je viac , ako podozrivý.

Napísané: 30 Júl 2007, 09:07
od užívateľa etienne
Roman: Palo Bobrik dlzi tak polovici Bratislavy peniaze... Este sa mi nestalo aby som sa stretol s nejakym kamaratom ktoreho som 10 rokov nevidel a povie mi, ze mu Bobrik dlzi peniaze a jeho kamaratke atd...

... ale pokial viem teraz ma vzhladom na urcite ciny ktore urobil uplne ine, ovela vacsie, mrezami zavanajuce problemy. Kto druhemu jamu kope...

Napísané: 30 Júl 2007, 16:38
od užívateľa Radinko
Nejaké foto toho vagabunda by nebolo?

Napísané: 02 Aug 2007, 19:45
od užívateľa Sedo
Cisto nahodou s mojou Tatrou - ukradnutou by to nemohlo suvisiet, nenapada Vas nejake spojitko?

Cena

Napísané: 03 Aug 2007, 00:06
od užívateľa lada
Za tu 603ku bych víc jak 20.000Kč nedal. Stejně do ní nasypeš 500.000Kč aby byla OK. Klempířina-100.000Kč, lak pod 100.000Kč už dneska taky neseženeš, chromy-min 70.000Kč, motor - pokud seženeš písty :lol: 100.000Kč atd atd ....
Takže v konečným finále je úplně jedno, jestli si přivezeš domů šrot za 10.000Kč, nebo za 50.000Kč.

Napísané: 03 Aug 2007, 02:09
od užívateľa Luboš
To jsou počty, už jsme na 370 a ještě to nemá kola, brzdy, nápravy, interiér, převodovku, spojku, světla, bufík, stěrače... No nevím, nevím, zda se tímhle tempem do toho půl mega vůbec vtěsnáme. :D