Dynamo

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dynamo

Príspevok od užívateľa Michael » 24 Júl 2009, 09:15

....
Prílohy
600a.jpg
600b.jpg
600c.jpg

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dynamo

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Júl 2009, 09:20

tatrawerke napísal:Co se týče toho problému, tak dobrý motorář si musí umět poradit a krom toho jsem tam viděl hodně pěkných dílů, ale ty jsou asi jen pro vyvolené.
Když jsi dodal, to vše, co jsi vyjmenoval, myslím Ondřeji že to už sis to mohl poskládat sám.
Dyť to je vše, co bych očekával, že bude uděláno při generálce motoru. Nový šroubky a matičky už zvládne každý.
Bolo to trocha inak, ale to teraz nie je dôležité..
Inak ak sa tu spomenula tá zameniteľnosť niektorých dielov Tatra dielmi z nemeckých vozov, tak nedávno som pri pretesňovaní motora T-603 namontoval túto spojkovú lamelu. Neboli nutné žiadne úpravy, dokonca som nemenil ani nastavenie vypínacích páčiek. Jediný rozdiel, čo som zaznamenal, je vonkajší priemer väčší asi o 3 mm. Nakoľko však mám nový zotrvačník s nevydratou trecou plochou, tak mi to nevadilo. Myslím však, že by to nerobilo problém ani u starších zotrvačníkov, prinajhoršom by si to muselo chvíľku "sadnúť".
Tú pôvodnú lamelu som montoval pri renovácii vozidla (asi v 1998) a vidno, že stále ešte nebola zabehnutá, nakoľko som Tatru používal hlavne na dlhé trasy..
Prílohy
S6301090a.JPG
Lamely.JPG

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dynamo

Príspevok od užívateľa Mojžo » 24 Júl 2009, 09:52

Tiež mám lamelu z Bachora. Pociťujem jemnejší rozjazd ako s pôvodnou lamelou. Lamela "bachor" dostáva od Mojža 5 puntíkov

Užívateľov profilový obrázok
tatrawerke
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 299
Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dynamo

Príspevok od užívateľa tatrawerke » 24 Júl 2009, 12:39

Chlapi, co je to přesně za BMW? Já už to zjišťuju dlouho a nemůžu na to přijít, jak to obědnat.
Já nechávám spojku renovovat za 450 Kč. Nová posipat molikou, pokud neni počmárat tužkou. Pořádně a budete se divit jak jde krásně.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dynamo

Príspevok od užívateľa Mojžo » 24 Júl 2009, 12:54

BMW E21 (320), motor M10B20

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dynamo

Príspevok od užívateľa Mojžo » 24 Júl 2009, 12:58

Ešte som zabudol, vyrába to napríklad Valeo alebo Luk.

Ak by si mal problém to stále objednať, som ochotný ísť do predajne kde som kúpil a rovno zistiť katalógové číslo, neviem ho už :)

Užívateľov profilový obrázok
tatrawerke
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 299
Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dynamo

Príspevok od užívateľa tatrawerke » 24 Júl 2009, 15:46

Dík,
mám kámoše v Tatraklubu DE. Myslim, že si poradíme. Že to je BMW jsme věděly, ale nemohly jsme zjistit jakej typ. :D :D :D

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dynamo

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Júl 2009, 19:11

kdesi by som ešte možno našiel krabicu z tej lamely - ak nájdem, môžem opísať údaje,
kupoval som to už ale asi 3 roky dozadu, takže cenu si už nepamätám, nebolo to však nič hrozné.
Aj stará spojka mi zaberala veľmi dobre, takže ja som žiadny rozdiel nespozoroval, horšie to však určite nie je.. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
tatrawerke
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 299
Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dynamo

Príspevok od užívateľa tatrawerke » 24 Júl 2009, 20:48

No právě bych chtěl vědět ten rozdíl. Já mám spojku opravenou viz foto. To je stará spojka udělaná za 450Kč. Nemůžu si stěžovat. Chodí dobře a že bych někde poskakoval to teda ne. Myslim, jestli to někomu skáče, tak bych dal novou nohu a ne spojku. :D :D :D
Co ty Atlasy??? Každej na ně nadává a ví se proč???
Prílohy
P7240147.JPG

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: Dynamo

Príspevok od užívateľa D.A. » 24 Júl 2009, 21:30

Pokud jsi je koupil originál, musíš mít od výrobce limit Vmax... Toť vše :wink:

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dynamo

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Júl 2009, 22:10

Atlasy sú pekné, keď sú nové. Počas prevádzky postupne černajú difúznym preberaním sadzí z pneumatík, a zároveň dochádza k uvoľňovaniu, až trhaniu ich okrajov. Vydržia tak 2 sezóny (informácie od viacerých užívateľov). Počas jazdy sa pneumatika deformuje a prídavné bočnice nemajú šancu tieto deformácie kopírovať, takže dochádza k vzájomnému posúvaniu, čo časom vedie k poškodeniu bočnice. Pri vyšších rýchlostiach je bočnica tiež nadmerne namáhaná odstredivými silami, čo ju zase poškodzuje. Preto býva rýchlosť jazdy pri ich aplikácii obmedzená.
Ak chce niekto pneu s bielymi bokmi a nielen na výstavy, ale aj na jazdenie, radšej by som volil pneumatiky s navulkanizovanými bielymi bokmi, zvlášť u tak ťažkých a rýchlych vozov, ako je T-603.

Užívateľov profilový obrázok
tatrawerke
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 299
Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dynamo

Príspevok od užívateľa tatrawerke » 25 Júl 2009, 12:09

Uvidim, co to udělá. Koupil jsem je v Německu, tam nestojej patnáct, ale sedm stováků a když to bude na prd, vyhodim je. V návodu stojí pouze nedoporučujeme na auta, s kerýmy se jezdí dlouhé cesty nad 120 Km/h.To já tolik nejezdi.Uvidíme, třeba, když se s nima nemlátí o obrubník a bude e ten spoj čistit dle návodu, tak to vydrží.Stejně se mi tam tý bílí už zdá hodně, když jsou bílé ráfky. Mojžo tam má, se mi zdá z fotky zase ten proužek kousek od ráfku. Třeba to nebude, ale mít bílej ráfek a pak centymetr černej a zase bílej proužek by se mně asi nelíbilo. Chce to vidět obutý.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dynamo

Príspevok od užívateľa Jerry » 25 Júl 2009, 13:58

Ty lemy sou fakt na výstavu, v provozu je rozdrbeš do měsíce. V kordech pneu to vyžere proužek a lem ubejvá taky celkem rychle. Jen je škoda, že jsem si postupně nefotil degradaci toho límce během provozu. Pokud chceš jezdit, tak jednoznačně kup pneu s bílym bokem. Určitě něco seženeš i u překupníků (za cca 2000 všechny 4) s polovinou vzorku.

Užívateľov profilový obrázok
tatrawerke
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 299
Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
Kontaktovať užívateľa:

Re: Dynamo

Príspevok od užívateľa tatrawerke » 30 Júl 2009, 21:50

Tak už si vozim zadek. Je to pěknej TRAKTŮREK, spodek neskutečnej. Jel by na čtyřku i na Gerlachovský štít. Jsem s motorem spokojen. Moc.
Prílohy
29072009111.jpg

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných