kohut nadrze - ako ma byt poskladany?
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 17 Júl 2009, 16:54
- Kontaktovať užívateľa:
kohut nadrze - ako ma byt poskladany?
Povie mi niekto, na co sluzi otvor na skrutke, ktory sa v urcitom momente prekryje s otvorom na ventile?(foto)
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 17 Júl 2009, 16:54
- Kontaktovať užívateľa:
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: kohut nadrze - ako ma byt poskladany?
Podle mýho názoru tam byl aretační kolík. Při výrobě se šroubováním ustavila vzdálenost sedla aby vetil dobře (až do dorazů) chodil v drážce a těsnil v zavřenej poloze. Po ustavení se díl svrtal a naklepnula mosazná kulatina.
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: kohut nadrze - ako ma byt poskladany?
Ten systém je stejný jak píšeš. Ale myslím, že tam má být závlačka kvůli snazší demontáži.
Pokud ten korek přestal těsnit, tak se vypodkládá podložkama a vždy se používá ten samý otvor pro zajištění závlačkou.
Z vlastní zkušenosti vím, že to stejně moc nefunguje a je to jen na chvíli. Měl jsem dva úplně nové kousky korku a oba po čase kapaly, vypodložil jsem to pro jistotu podložkou a po čase to stejně kapalo. To ovládání mám u nohou spolujezdce a jen krátkou tyčku. Byť se mě ten nápad zdál velmi šílený ,obalil jsem lehce dle návodu někoho z TP korek teflonovou páskou a ono to zatím funguje
Pokud ten korek přestal těsnit, tak se vypodkládá podložkama a vždy se používá ten samý otvor pro zajištění závlačkou.
Z vlastní zkušenosti vím, že to stejně moc nefunguje a je to jen na chvíli. Měl jsem dva úplně nové kousky korku a oba po čase kapaly, vypodložil jsem to pro jistotu podložkou a po čase to stejně kapalo. To ovládání mám u nohou spolujezdce a jen krátkou tyčku. Byť se mě ten nápad zdál velmi šílený ,obalil jsem lehce dle návodu někoho z TP korek teflonovou páskou a ono to zatím funguje
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 17 Júl 2009, 16:54
- Kontaktovať užívateľa:
Re: kohut nadrze - ako ma byt poskladany?
Dakujem, pani.
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 11 Sep 2007, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: kohut nadrze - ako ma byt poskladany?
Také jsem několikrát řešil problém s kapáním benzínu z kohoutku okolo korkového těsnění - vždy to po čase kapalo víc a víc. Jeden můj známý, odborník na paliva spalovacích motorů mi nakonec vysvětlil, proč jsem nemohl dosáhnout trvalý úspěch s utěsněním. Korek se bohužel nesnese s dnešními benzíny a aditivy, které ho po celkem krátké době začnou naleptávat. Výsledkem bylo použití rady několika zkušených tatrováků a pragováků - dal jsem pod nádrž mojí T 75 kabrio benzínový kohout z Trabanta a je již dva a půl roku naprosto po starostech. Je to sice nepůvodní, avšak pod nádrží to není na první pohled moc vidět. Je to však naprosto bezpečné a dlouhodobě spolehlivé. Těsnění do kohoutku Trabanta je k dostání v Praze v Biskupcově ulici za 18,- Kč a samotné kohoutky se dají koupit na burzách často i nové v ceně do 150,- Kč.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných